loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 62 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای دیدار با سیاه‌جامگان از ساعت 18 و 30 دقیقه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد. مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو زودتر از همه بازیکنان به محل تمرین آمده و زیر نظر ترابپور تمرین دروازه‌بانی را انجام دادند. نکته جالب توجه اینجا بود که محمد نوازی در بخشی از تمرین گلرها به حسین ترابپور کمک می‌کرد.

*مهدی رحمتی که روز گذشته در دیدار با استقلال خوزستان دچار آسیب‌دیدگی شد و تمرین را ترک کرد امروز بدون مشکل کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. البته این بازیکن در فوتبال درون گروهی حضور نداشت و مثل نفرات فیکس بازی دیروز تمرین ریکاوری انجام داد.

*جاسم کرار و رحمتی هر دو با پسرانشان به محل تمرین آمدند

*هنگامی که پرویز مظلومی وارد زمین چمن شد یکی از هواداران خطاب به وی گفت: آقای مظلومی تاریخ نقل و انتقالات و ثبت قرارداد بازیکنان خارجی گذشته است و شما نمی‌توانید پروپیچ را به خدمت بگیرید که مظلومی گفت:‌ ما این بازیکن را به عنوان سهمیه بازیکن آزاد جذب کرده‌ایم و از قوانین نقل و انتقالات آگاه هستم.

*هنگامی که حنیف عمران‌زاده وارد زمین چمن شد با چند نفر عکس یادگاری گرفت. در این لحظه یکی از تماشاگران به او گفت من پرسپولیسی هستم و می‌خواهم با شما عکس داشته باشم، شما عدد چهار را نشان بده که عمران‌زاده از این کار امتناع کرد.

*وقتی بازیکنان دور هم جمع شدند یکی از بازیکنان گفت امروز تولد روزبه چشمی است که در این لحظه همه برای این بازیکن دست زدند. استقلالی‌ها از چشمی خواستار شیرینی شدند که وی گفت چشم فردا که تمرین تعطیل است به همه شیرین می‌دهم! البته چشمی با شوخی این صحبت را مطرح کرد.

*خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی دو بازیکن مصدوم استقلال امروز به محل تمرین آمده و برای دقایقی با پرویز مظلومی صحبت کردند. این دو نفر سپس زیر نظر بدنساز استقلال به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*ریوالدو هافبک جدید و برزیلی آبی‌پوشان امروز به صورت جداگانه به دویدن دور زمین پرداخت.

*هنوز 10 دقیقه از آغاز تمرین نگذشته بود که اسماعیل هلالی هافبک سابق پرسپولیس به زمین شماره دو آمد وی که تصور می‌کرد تراکتورسازی دیدار دوستانه‌اش در این زمین برگزار می‌شود وقتی متوجه شد تمرین استقلال در حال برگزاری است متعجب شد ولی مجموعه آزادی را ترک نکرد و نزد پورحیدری و مظلومی رفت و با‌ آنها احوالپرسی کرد، مظلومی هم وقتی هلالی را دید به او گفت اسماعیل یکی از بهترین بازیکنان و هافبک‌های فوتبال ایران در زمان خودش بود که درک خیلی خوبی در زمین داشت. سپس سیروس دین‌محمدی همشهری هلالی نیز نزد وی آمد و برای دقایقی با وی گفت‌وگو کرد.

*در بخش ابتدایی تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز کار هوازی کردند و سپس در دو گروه به فوتبال درون‌تیمی پرداختند. در این مسابقه فرزاد مجیدی نقش مهاجم تیم نارنجی را داشت و محمد نوازی نیز در پست مدافع راست تیم سبز بازی می‌کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال فردا استراحت خواهد کرد و تمرینات این تیم از روز یکشنبه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. آبی‌پوشان روز پنجشنبه هفته آینده در اولین دیدار خود در ورزشگاه ثامن شهر مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهند رفت.

محسن بازدید : 36 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

تیم فوتبال استقلال صبح امروز تمرینات خود را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار کاپ، تمرین صبح استقلال از ساعت 10:30 امروز در زمین شماره 2 آزادی آغاز شد.

* مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال و خسرو حیدری در تمرین صبح حضور نداشتند.

* منصور پورحیدری نیز طبق روال روزهای قبل در تمرین حاضر نبود.

* ریوالدو، هافبک برزیلی استقلال صبح امروز هم در تمرین نبود و گفته می شود از عصر امروز با استقلال استارت می زند.

* پرویز مظلومی بر خلاف روزهای قبلی امروز با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد.

* تراکتورسازی که در روزهای اخیر همواره در زمین شماره 3 آزادی و در مجاورت استقلال تمرین می کرد، صبح امروز در این زمین حضور نداشت.

* بازیکنان استقلال زیرنظر کادرفنی صبح امروز به کارهای هوازی پرداختند.

محسن بازدید : 38 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرین کرده بود از ساعت 18:30 برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر پرویز مظلومی و سایر اعضای کادر برگزار کرد مطابق معمول روزهای گذشته طراحی تمرین در رختکن تیم استقلال انجام شد و به همین دلیل بازیکنان چند دقیقه‌ای دیرتر به داخل زمین آمدند.

*ریوالدو هافبک برزیل و جدی آبی‌پوشان در تمرین امروز حاضر نبود و قرار است وی از فردا به جمع استقلالی‌ها ملحق شود.

*علاوه بر ریوالدو، خسرو حیدری هم با اجازه از کادر فنی در تمرین امروز حضور نداشت.

*حضور پرشمار بازیکنان جوان و تستی در تمرین امروز به چشم آمد تا جایی که فرزاد مجیدی از اعضا تدارکات خواست بازیکنان تستی برای تعویض لباس به رختکن نیایند و در کنار زمین این کار را انجام دهند درطول برگزاری تمرین نیز این بازیکنان پشت یکی از دروازه‌ها فوتبال بازی می‌کردند و بازیکنان اصلی در قسمت دیگری از زمین کار تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*با وجودی که محسن فروزان امروز اعلام کرده بود به دلیل عدم توافق با مسئولان استقلال به تمرین می‌آید اما خبری از این بازیکن نشد و ظاهرا وی با سیاه‌جامگان مشهد به توافق رسیده و در صورت دریافت رضایت‌نامه همبازی عنایتی خواهد شد.

*جابر انصاری، میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی نفراتی بودند که امروز به تنهایی دور زمین دویده و برنامه‌های اختصاصی انجام دادند.

*حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی ابی‌پوشان بودند.

*بعد از گذشت 20 دقیقه از تمرین بازیکنان در قالب 2 گروه ابی و نارنجی (دست‌تشده) بازی کردند که در این بازی شور و هیجانی خاصی بین بازیکنان ایجاد شده بود به طور مثال جاسم کرار تو پا را با دست در دهانه دروازه و در یک قدمی برای مگویان ارسال کرد و در حالی که دروازه خالی بود مدافع ارمنی توپ با سر به تیر دروازه کوبید که این مسئله باعث خنده بازیکنان شد.

*در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی بازی کردند که پرویز مظلومی با لباس ورزشی از گوشه زمین برنامه‌ها را نظاره‌گر بود و مجید صالح نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و آبی‌پوشان پس از یک روز استراحت روز شنبه برای دیدار با سیاه‌جامگان مشهد تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

تیم فوتبال استقلال هفته آینده در اولین دیدار خود و در افتتاحیه مسابقات لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت.

محسن بازدید : 48 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

تمرینات تیم استقلال با وجود برگزاری دیدارهای تدارکاتی در 2 نوبت برگزار می شود. 

به گزارش خبرنگار کاپ، تیم استقلال با وجود اینکه روز گذشته بازی نسبتا سنگینی را برابر پیکان انجام داده بود، امروز با نظر کادرفنی در 2 نوبت تمرین خواهد کرد. برنامه استقلالی فردا و پنجشنبه نیز به همین شکل خواهد بود. حتی پنجشنبه که استقلال بازی تدارکاتی برگزار می کند، صبح هم تمرین خواهد کرد.

آبی پوشان روز جمعه با نظر کادرفنی تعطیل هستند تا از شنبه آینده خود را برای رویارویی با سیاه جامگان آماده کنند.

محسن بازدید : 59 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درحالی که تمرین امروز تیم استقلال درحال برگزاری بود به یک‌باره باد و طوفان و گردوخاک شدید انجام کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها را به تعطیلی کشاند.

شاگردان پرویز مظلومی که حدود 15 دقیقه زیر بارش نم نم باران و گردوخاک کم تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دادند به یک‌باره با رگبار شدید برنامه‌های تاکتیکی را کنار گذاشتند و مجبور شدند به سرعت راهی رختکن شوند. البته کادر فنی تیم استقلال تصمیم داشت با آرام شدن شرایط جوّی مجدداً کار تاکتیکی را از سر بگیرند، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه بارش باران شدیدتر از قبل شد و مربی تیم استقلال از بازیکنان خواست ورزشگاه را ترک کنند. این درحالی است که بازیکنان استقلال در رختکن حبس شده و منتظر شدند تا شرایط جوّی بهتر شود.

از سوی دیگر تعدادی از هواداران به رختکن استقلال پناه بردند تا از گردوخاک و بارش شدید باران در امان بمانند، ولی از آنجا که تمامی معابر ورزشگاه آزادی دچار آب‌گرفتگی شدید شده است بازیکنان و کادر فنی برای ترک ورزشگاه دچار مشکل شده و مجبور شدند حدود 30 دقیقه در رختکن بمانند تا شرایط بهتر شود.

به گزارش فارس، برخی از بازیکنان تیم استقلال با وجود گذشت 30 دقیقه از تعطیلی تمرین هنوز موفق به ترک ورزشگاه نشده‌اند.

محسن بازدید : 59 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در حالی برگزار شد که بهرام افشارزاده پس از گفت‌وگو و جلسه امروزش با شاهرخ سبک‌دست خبرهای خوبی را برای آبی‌پوشان با خود به کردان برد.

مدیرعامل باشگاه استقلال که مورد استقبال پرویز مظلومی و منصور پورحیدری قرار گرفته بود ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی این تیم قبل از شروع تمرین امروز با آنها گفت‌وگو کرد.

افشارزاده خطاب به استقلالی‌ها گفت: تعدادی از بازیکنان فصل گذشته اذیت شدند و قراردادهای خود را دریافت نکردند. من از این موضوع مطلع هستم و از شما عذرخواهی می‌کنم اما خبرهای خوشی برای شما دارم.

وی تأکید کرد: امروز با آقای سبک‌دست صحبت کردم و قرار شد بخشی از مطالبات بازیکنان فصل گذشته استقلال پرداخت شود. همچنین به آنهایی که قول داده بودیم در فصل جدید مطالباتشان را پرداخت کنیم این کار را انجام می‌دهیم همچنین مهدی رحمتی، وحید طالب‌لو و پرویز مظلومی در خصوص آخرین شرایط بازیکنان با مدیرعامل استقلال گفت‌وگو کرد که افشارزاده مدعی شد تمامی مطالبات آنها را به زودی پرداخت خواهد کرد.

*بعد از صحبت‌های مدیرعامل استقلال با بازیکنان و کادر فنی وی به خسرو حیدری تبریک ویژه‌ای گفت و در جمع بازیکنان اعلام کرد از طرف باشگاه هدیه ویژه‌ای را برای او در نظر گرفته است. مدافع ملی‌پوش تیم استقلال نیز از افشارزاده تشکر کرد. تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی برگزار می‌شود که بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر مجید صالح کار تاکتیکی را پشت سر گذاشته و سپس در قالب دو تیم آبی و نارنجی فوتبال درون‌تیمی بازی کردند. نفرات دیگر هم زیر نظر بدنساز استقلال تمرین اختصاصی را پشت سر گذاشتند.

*جاسم‌کرار بعد از دیدن مدیرعامل استقلال برای دقایقی با وی گفت‌وگو کرد، افشارزاده هنگامی که فرزند کرار را دید او را در آغوش گرفت و چند دقیقه‌ای با وی به صحبت پرداخت.

محسن بازدید : 38 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه یک تمرین 50 دقیقه ای بدنسازی را پشت سر گذاشتند به هنگام صرف نها از خبر توافق هسته‌ای خوشحال شده و در این مورد صحبت می‌کردند.

* بعد از صرف نهار بازیکنان تیم استقلال به اتاق‌های خود نرفته و در محوطه باز کمپ کردان در خصوص اتفاقات بعد از جمع بندی مذاکرات صحبت می‌کردند.

*روزبه چشمی بازیکن استقلال که هنوز موفق نشده رضایت‌نامه اش را از صبا بگیرد در بین بازیکنان در خصوص این وضعیت به گفت‌و‌گو پرداخت. بازیکنان استقلال به وی می‌گفتند با انصراف محجوب کارش برای گرفتن رضایتنامه راحت شده است. این بازیکن در تماس با مسئولان استقلال وضعیت خود را جویا شد.

*پرویز مظلومی قبل از صرف نهار با محسن کریمی مهاجم جوان تیمش گفت‌و‌گو کرد.

* تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در حالی برگزار می‌شود که میلاد فخرالدینی و محسن کریمی می‌توانند با رفع آسیب دیدگی در کار گروهی شرکت کنند.

* اعضای تیم استقلال امروز در چند نوبت سراغ بهرام افشارزاده را از کادر فنی و پرویز مظلومی گرفتند. ظاهرا قرار است افشارزاده بعد از حضور در کردان به بازیکنان وعده پرداخت مطالبات آنها را بدهد.

* قرار است فیلم بازی استقلال و بهمن که توسط فیلمبرداران باشگاه استقلال ضبط شده است مورد بازبینی کادر فنی استقلال قرار بگیرد.

محسن بازدید : 53 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)
طرفداری- پرویز مظلومی ترکیب تیمش را برای اولین دیدار رسمی تحت هدایتش به شکل زیر مشخص کرد:

مهدی رحمتی - هرائر مگویان - امین حاج محمدی - محمدرضا سلیمانی - میثم مجیدی - روزبه چشمی - امید ابراهیمی - فرشید اسماعیلی - بهنام برزای - جابر انصاری - سجاد شهباز زاده

*نکته جالب این بود که رحمتی پیش از رفتن به زمین از وحید طالب لو کسب رخصت کرد.

استقلال آبی و تیم بهمن با لباس سفید در زمین حاضر شده اند.

محسن بازدید : 39 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز با توجه به بازی دوستانه‌ای که مقابل بهمن تهران دارند یک تمرین سبک را برگزار کردند.

*کادر بدنسازی تیم استقلال برای بازیکنانی مثل کرار،ابراهیمی، عمران‌زاده و برهانی تمرین هوازی در نظر گرفت و این نفرات جداگانه تمرینات 50 دقیقه‌ای سنگینی را پشت سر گذاشتند.

* از سوی دیگر بازیکنانی مثل مگویان، شهباززاده،حاج محمدی و چند بازیکن جوان در قابل دو تیم بازی والیبال انجام دادند.

* خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی هر دو در تهران حضور دارند و مظلومی هم در نشست کمیته نقل و انتقالات باشگاه حاضر شده است.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو نیز امروز صبح جداگانه با حسین ترابپور تمرین کردند.

* طبق برنامه از پیش اعلام شده استقلالی‌ها تا روز 5 شنبه در کردان حضور دارند و اگر برنامه تغییر نکند راهی تهران خواهند شد.

محسن بازدید : 43 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (2)

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در کمپ دهکده ورزشی کردان برگزار شد. پرویز مظلومی در تمرین عصر امروز غایب بود.وی برای شرکت در مراسم تقدیر از ورزشکاران سازمان بسیج به لانه جاسوسی رفت.

* میلاد فخرالدینی که روز گذشته با آبی‌پوشان در کار تاکتیکی شرکت نکرده بود امروز در تمرین حضور نداشت. وی به کلینیک دکتر نوروزی رفت.

* جاسم کرار هافبک عراقی استقلال امروز به تمرینات اختصاصی زیر نظر بدنساز استقلال پرداخت.وی که به همراه فرزنده خود در اردوی کردان حضور دارد امروز به همراه برهانی در کنار زمین به نرم دویدن پرداخت.

*تعداد اندکی از تماشاگران استقلالی در محل تمرین حضور داشتند.

*اسماعیلی مجری شبکه 5 سیما برای دیدار با مظلومی به کردان آمد اما متوجه شد وی در اردو حضور ندارد.

* محسن کریمی به دلیل آسیب دیدگی همچنان در تمرینات استقلال غایب است.

*علی نظری جویباری و بهرام امیری فردا راهی کردان خواهند شد تا با برخی از بازیکنان صحبت کرده و قرارداد آنها را نهایی کنند. همچنین بعضی از بازیکنان سراغ افشارزاده را می گرفتند.

مدیر عامل استقلال امروز اعلام کرد به دلیل ترافیک کاری طی روزهای آینده به کردان خواهد رفت.

*بازیکنان تیم استقلال امروز زیر نظر صالح کار تاکتیکی کرده و سپس در دو گروه سبز و نارنجی فوتبال درون تیمی بازی کردند.

*تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه به مصاف بهمن تهران خواهد رفت.

محسن بازدید : 51 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز خود را به کادر فنی در غیاب مظلومی معرفی کردند تا دور دوم تمرینات استقلال در کمپ کردان شکل بگیرد.


* خبر نشست دوستانه شب گذشته مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو به اردوی آبی‌پوشان رسید و اکثر بازیکنان از این دو نفر در مورد اتفاقات شب گذشته سوال می‌کردند و هر کدام نسبت به این موضوع واکنش‌های جالبی داشتند.

* میلاد فخرالدینی با رفع آسیب‌دیدگی جزئی خود در تمرین امروز استقلال شرکت کرد ولی میثم مجیدی، خسرو حیدری، جاسم کرار، امید ابراهیمی و پرویز مظلومی نفراتی بودند که در اردوی آبی‌پوشان در نوبت صبح حضور نداشتند.

* محور اصلی تمرین امروز تیم استقلال کار هوازی بود که البته کادر فنی استقلال برای جاسم کرار که از امروز عصر به اردوی آبی‌پوشان اضافه می‌شود برنامه بدنسازی جداگانه‌ای را در نظر گرفته است.

* اکثر بازیکنان تیم استقلال در تماس با خسرو حیدری پیگیر زمان به دنیا آمدن فرزند وی بودند و پیشاپیش این مهم را به هافبک استقلال تبریک گفتند.

تمرینات تیم استقلال ساعت 18 امروز در قالب کارهای تاکتیکی پیگیری خواهد شد.

محسن بازدید : 39 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در تمرین صبح امروز آبی‌پوشان غیبت داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال که برای برپایی یک اردوی 10 روزه راهی کردان کرج شده است، از ساعت 10:30 امروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین خود را در این اردو برگزار کرد.


* با توجه به برگزاری بازی فوتبال روز گذشته بین بازیکنان بزرگسال و جوانان استقلال، آبی‌پوشان امروز به تمرین ریکاوری پرداختند.


* سیدمهدی رحمتی با اجازه از کادر فنی همراه استقلالی‌ها به اردو نیامد و قرار است عصر امروز به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.


* امید ابراهیمی که به تازگی قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کرده است، امروز نخستین تمرین خود را با آبی‌پوشان انجام داد. وی دقایقی با پرویز مظلومی به گفت‌وگو پرداخت و همراه خسرو حیدری، علی رمضانی و فرشید اسماعیلی به تمرینات اختصاصی مشغول شد.


* پرویز مظلومی با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشت و در گوشه‌ای از زمین نظاره‌‌گر تمرین شاگردان خود بود.


* آرش برهانی پس از چند دقیقه دویدن دور زمین مشغول کارهای کششی شد.


* آبی‌پوشان قرار است روز پنجشنبه دیداری دوستانه انجام دهند و سپس به تهران بازگردند. آنها بار دیگر از روز شنبه راهی کرج می‌شوند تا مراحل آماده‌سازی خود را دنبال کنند.

محسن بازدید : 59 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)


هافبک تیم استقلال در تمرین آبی پوشان حضور یافت.

به گزارش کاپ،امید ابراهیمی صبح امروز در اولین جلسه تمرینی آبی پوشان در اردوی کردان حاضر شد.

در این تمرین،مهدی رحمتی حضور نداشت و طبق برنامه قرار شد در تمرین عصر شرکت کند.

محسن بازدید : 40 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

آبی پوشان یک بازی درون تیمی را برگزار کردند.

به گزارش کاپ،تمرین امروز عصر آبی پوشان ساعت 18:00 در ورزشگاه شماره دو آزادی برگزار شد.

*پرویز مظلومی اولین نفری بود که در تمرین حاضر شد. سرمربی آبی پوشان از حدود ساعت 17 و در فاصله یک ساعت مانده به آغاز تمرین در زمین شماره 2 آزادی حضور یافت.

*15 تماشاگر برای تماشای تمرین امروز آبی پوشان به ورزشگاه آمده بودند.

*خسرو حیدری به محض ورود به ورزشگاه مورد استقبال هم تیمی هایش قرار گرفت. بازیکنان استقلال به شوخی به حیدری می گفتند:«خسرو به استقلال خوش آمدی».

*تعداد زیاد عکاسان و خبرنگاران حاضر در مجموعه قابل توجه بود.

*بازیکنان در ابتدای تمرین به سه دسته تقسیم شدند، دسته اول شامل بازیکنانی چون حیدری، رمضانی، کریمی، اسماعیلی و رحمتی زیر نظر محمد نوازی دور زمین دویدند. سایر نفرات نیز به دو گروه 8 نفره تقسیم شدند و به تمرین آقاوسط پرداختند.

*پرویز مظلومی حدود 5 دقیقه به طور اختصاصی با حنیف عمران زاده صحبت کرد.

*مهدی رحمتی امروز با فرزندش در تمرین حضور پیدا کرد.

*محمودرضا بابایی، مدیر روابط عمومی باشگاه، امروز در تمرین استقلال حاضر بود.

*هواداران پیگیر وضعیت امید ابراهیمی و حضور یا عدم حضورش در تمرین استقلال بودند. 

*بازیکنان در بخش بعدی تمرینات خود در دو گروه سبز و نارنجی به فوتبال درون تیمی پرداختند که محمد نوازی وظیفه داوری این فوتبال را بر عهده داشت. 

*به جز محمد نوازی بقیه دستیاران پرویز مظلومی در اطراف زمین مشغول یادداشت از مسائل مختلف تمرین هستند. 

*مهدی رحمتی در فوتبال درون تیمی شرکت نکرد و زیر نظر حسین ترابپور، مربی دروازه بانان، به تمرینات اختصاصی پرداخت.

*خسرو حیدری به طور اختصاصی به دور زمین دوید.وی پس از گذشت نیم ساعت محل را ترک کرد.این در حالی است که حیدری دقایقی با فرزاد مجیدی صحبت کرد.

محسن بازدید : 44 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

خسرو حیدری در تمرین تیم استقلال حضور یافت.

به گزارش کاپ،وی که روز گذشته قراردادش را با آبی پوشان امضا کرد،عصر امروز در تمرین استقلال حاضر شد.

بدین ترتیب حیدری نخستین تمرین خود را امروز در استقلال انجام خواهد داد.

محسن بازدید : 56 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

آبی پوشان تمرینات خود را در آزادی پیگیری کردند.

به گزارش کاپ،تمرین عصر امروز استقلال ساعت 18:00 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.محمود بابایی،مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال از حاضران در تمرین امروز بود.

وی حدود نیم ساعت با پرویز مظلومی حرف زد و سپس محل را ترک کرد.

*در این نوبت تمرینی که بدون حضور خبرنگاران، عکاسان و تماشاگران برگزار شد همه بازیکنان حضور داشتند. حنیف عمران زاده که در تمرین صبح غایب بود عصر امروز کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*فرشید اسماعیلی، هافبک جدید استقلال که ظهر امروز قراردادش را با آبی پوشان امضا کرده از عصر امروز در تمرینات حضور یافت.

*قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی، سرمربی استقلال، برای بازیکنان صحبت نکرد و آنها با سوت مجید صالح تمرین را آغاز کردند.

*امید ابراهیمی و خسرو حیدری با اعلام کادر فنی از عصر فردا در تمرینات حضور خواهند یافت.

*قبل از شروع تمرین از بازیکنان خواسته شد فردا شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت و 6 قطعه عکس را تحویل مدد جباری، تدارکات استقلال، بدهند.قرار است به زودی کارت بازی آبی پوشان صادر شود.

*علیرضا رمضانی و محسن کریمی ابتدا با بازیکنان به دویدن دور زمین پرداختند و پس از آن به طور جداگانه به تمرین مشغول شدند.

تمرین استقلال ساعت 19:10 به پایان رسید.

محسن بازدید : 36 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

تمرین صبح امروز استقلال در غیاب حنیف عمران زاده برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار کاپ، تمرین صبح امروز آبی پوشان ساعت 10:00 در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

*در این نوبت تمرینی حنیف عمران زاده با کسب اجازه از مربیان حضور نداشت.

*پرویز مظلومی با لباس شخصی در تمرین حضور یافت و بعد از حدود 40 دقیقه برای انجام امور مربوط به تیم راهی باشگاه شد.

*بازیکنان ابتدا 10 دقیقه دور زمین دویدند سپس با حضور در سالن وزنه به انجام تمرینات وزنه پرداختند.

*قهرمانی تیم فوتبال شیلی و شکست آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکا سوژه بازیکنان استقلال بود و آنها در این باره با یکدیگر صحبت می کردند.

*تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 18:00 تمرینات خود را در زمین شماره ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد کرد.

محسن بازدید : 44 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

تمرین نوبت صبح استقلال از ساعت 10 با حضور تمام بازیکنان در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار  کاپ، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 صبح امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* این تمرین بیشتر به کارهای هوازی اختصاص داشت.

* در این نوبت تمرینی هیچ یک از اعضای کادر فنی  و بازیکنان غیبت نداشتند.

* پرویز مظلومی، سرمربی استقلال با لباس شخصی در تمرین حاضر بود و نظاره گر کار شاگردانش شد. 

* وحید طالب لو در شروع تمرین حدود 5 دقیقه با پرویز مظلومی سرمربی این تیم جلسه ای اختصاصی برگزار کرد.

* هر دو دروازه بان استقلال در کارهای تاکتیکی و هوازی شرکت کردند.

* محسن کریمی و علیرضا رمضانی به طور جداگانه به دویدن دور زمین پرداختند.

* هریرا مگویان  امروز به دلیل مصدومیت کنار سایر بازیکنان به تمرین نپرداخت.

* حذف تیم ملی والیبال ایران از مرحله بعدی سوژه بازیکنان استقلال بود آنها اعتقاد داشتند حق ایران بود در مرحله بعدی حضور یابند.

* تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری خواهد شد.

محسن بازدید : 72 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

برنامه تمرینی استقلال تا قبل از برگزاری اردوی کردان مشخص شد. 

به گزارش خبرنگار کاپ، با نظر پرویز مظلومی تمرینات استقلال پس از یک روز تعطیلی از فردا تمرینات خود را پیگیری می کند. استقلالی ها فردا و یکشنبه 2 جلسه در زمین شماره 2 آزادی و مجموعه انقلاب تمرین می کنند. 

همچنین تمرین آبی پوشان دوشنبه فقط در نوبت صبح برگزار می شود و بعدازظهر بازیکنان استراحت می کنند.

گفتنی است که استقلال از سه شنبه اردوی خود را در کردان کرج برپا می کند.

محسن بازدید : 43 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

مرینات بدنسازی استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد. 

به گزارش کاپ،آبی پوشان تمرینات خود را صبح امروز در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری کردند. این تمرین ساعت 10 صبح آغاز شد و حدود 70 دقیقه به طول انجامید.

*میلاد فخرالدینی که روز گذشته به کرمان سفر کرده بود،با بازگشت به تهران در تمرین امروز حاضر شد.

*میثم مجیدی که قرار بود برای انجام کارهای اداری اش به اهواز برود،در تهران ماند و در این نوبت تمرینی شرکت کرد.

*پرویز مظلومی حدود 20 دقیقه مانده به پایان تمرین،محل را ترک کرد.

*استقلالی ها در سالن مجاور سالن اصلی آکادمی تمرین کردند.این در حالی است که در سالن اصلی امیر حاج قاسم حضور داشت اما او با آبی پوشان رو در رو نشد.

تمرین عصر امروز و فردا استقلال تعطیل شد و آبی پوشان از شنبه در دو جلسه تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

محسن بازدید : 50 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را زیر نظر پرویز مظلومی انجام داد. علیرضا اکبرپور که به همراه سیروس دین‌محمدی به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود پس از خوش و بش با پرویز مظلومی و بازیکنان استقلال، محل تمرین را ترک کرد. اکبرپور در زمان حضورش در استقلال به (هرکول جیبی) معروف بود.

*میثم مجیدی قبل از شروع تمرین آبی‌پوشان برای دقایقی با مظلومی گفت‌وگو کرد. وی از سرمربی استقلال اجازه گرفت که فردا در محل تمرین شرکت نکند و برای کار تسویه حساب خود با استقلال خوزستان راهی شهر اهواز شود.

*علیرضا رمضانی و محسن کریمی دو بازیکن جوان استقلال امروز به صورت اختصاصی تمرین کردند.

*از زمانی که رحمتی با استقلال قرارداد بسته وی زیر نظر تراب‌پور همزمان با طالب‌لو تمرین نکرده بود ولی امروز این اتفاق رخ داد و در تمرین نوبت عصر هر دو گلر آبی‌پوشان زیر نظر مربی گلرها تمرین دروازه‌بانی انجام دادند.

*با توجه به غیبت هواداران و اهالی رسانه در محل تمرین امروز، سکوت خاصی در ورزشگاه آزادی حکم‌فرما بود.

*روزبه چشمی مدافع هافبک فصل گذشته صبای قم که دیروز با استقلال قرارداد امضا کرد امروز اولین تمرین خود را با آبی‌پوشان انجام داد.

*مگویان مدافع ارمنستانی آبی‌پوشان که در جریان تمرین صبح دچار آسیب‌دیدگی شد پس از معاینه توسط کادر پزشکی، مجدداً در کنار استقلالی‌ها تمرین کرد.

*در ابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر قربان‌علی‌پور به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس در حالی‌که مظلومی نظاره گر کار آنها بود کار تاکتیکی انجام دادند، در بخش بعد مجید صالح بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و فوتبال درون تیمی را برای آنها در نظر گرفت.

*تیم فوتبال استقلال فردا صبح در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک کار بدنسازی انجام می‌دهد و آبی‌پوشان تا روز شنبه استراحت خواهند کرد. قرار است استقلال روز سه‌شنبه برای برپایی اردویی 10 روزه راهی کردان کرج شود.

محسن بازدید : 46 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.
حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حاضر بودند و پیرامون بازیکنانی که جذب این تیم شده و یا قصد رفتن از این تیم را دارند صحبت می‌کردند.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی خیلی کوتاه برای بازیکنان صحبت کرد و مجید صالح نیز برنامه‌های تمرینی را به آنها توضیح داد و سپس کار تاکتیکی آغاز شد.

*وحید طالب‌لو و سید مهدی رحمتی که روز گذشته به صورت سوری با یکدیگر آشتی کرده بودند امروز هم مثل تمرین صبح برخوردی معمولی با هم داشتند. طالب‌لو امروز با تیم تمرین می‌کرد و رحمتی اختصاصی دور زمین دوید و سپس با ترابپور تمرین دروازه‌بانی انجام داد.

*شایعه حضور سید جلال حسینی در استقلال در محل تمرین هم پیچیده بود و تماشاگران در این مورد از یکدیگر سؤال می‌کردند. در اواسط تمرین هواداران از مظلومی خواستند به سمت‌ آنها برود که سرمربی استقلال این کار را انجام داد، سپس یکی از هواداران خطاب به مظلومی گفت‌ آیا سید جلال را به استقلال می‌آورید که مظلومی پاسخ داد هنوز چیزی معلوم نیست. در ادامه یکی از هواداران استقلال خطاب به مظلومی گفت آقای مظلومی تو رو به خدا بیک‌زاده را نگیرید، فریدون زندی از او بهتر است که سرمربی اسقتلال با خنده پاسخ آن هوادار را داد. در ادامه یک هوادار دیگر که چند نفر را همراه خودش می‌دید به مظلومی گفت پیرمردها را به استقلال نیاورید و بازیکنان جوان بگیرید. به خصوص پیرمردهایی که در تیم ملی حضور دارند و فقط می‌آیند که پول بگیرند. مظلومی باز هم با خنده به این موضوع واکنش نشان داد.

*تعدادی از کشتی‌گیران با ورزشکاران افغانستانی مشغول تست آمادگی جسمانی بودند و در اواسط تمرین پشت یکی از دروازه‌ها فوتبال انجام دادند.

*مگویان مدافع ارمنستانی استقلال امروز پابه‌پای دیگر بازیکنان تمرین کرد تا اولین جلسه تمرینی را با آبی‌پوشان پشت سر بگذارد.

*در حاشیه تمرین امروز فرزاد مجیدی برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد.

*هواداران تیم استقلال که تعدادشان خیلی کمتر از دیروز بود با پرویز مظلومی عکس سلفی گرفتند.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب چند گروه اقدام به پاس‌های کوتاه و بلند کردند. در بخش بعدی فوتبال بین دو گروه سبز و نارانجی برگزار شد که در این آیتم مجید صالح نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*بازیکنانی مثل محسن کریمی، علیرضا رمضانی و مگویان تمرین اختصاصی انجام دادن دو دور زمین می‌دویدند.

*در تمرین امروز نظم خاصی حکمفرما بود و مشوقین استقلال اجازه نمی‌دادند تماشاگران به بازیکنان و کادر فنی استقلال زیاد نزدیک شوند.

*با تشویق کادر فنی تیم فوتبال استقلال تمرینات آبی‌پوشان از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

محسن بازدید : 46 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

برنامه تمرینی تیم فوتبال استقلال برای روزهای آینده مشخص شد.

به گزارش خبرنگار کاپ، تمرین تیم فوتبال استقلال از فردا تا یکشنبه آینده پشت درهای بسته برگزار می شود.

 تیم فوتبال استقلال از روز سه شنبه به مدت 10 روز به اردوی کردان کرج خواهد رفت.

گفتنی تمرین آبی پوشان عصر پنجشنبه و جمعه تعطیل است.

محسن بازدید : 29 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

تمرین صبح استقلالی ها از ساعت 10 و پشت درهای بسته در مجموعه انقلاب برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار کاپ، تمرین امروز استقلال از ساعت 10 صبح در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

*در تمرین امروز تمامی اعضای کادر فنی آبی پوشان حضور داشتند.

*پرویز مظلومی، سرمربی تیم استقلال، صبح امروز با لباس ورزشی در تمرین حضور داشت و نظاره گر تمرین شاگردانش بود.

*امیر حاج قاسم، مربی بدنساز که صحبت حضورش در استقلال شنیده می شد امروز نیز در سالن وزنه حضور داشت و با بازیکنان استقلال به خوش و بش پرداخت.

*مهدی رحمتی که روز گذشته برای اولین بار با لباس شخصی در زمین تمرین حضور یافته بود امروز با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*در حالی که تدارکات استقلال لباس هرایر مگویان را هم آماده کرده بود این بازیکن در نوبت تمرینی صبح شرکت نکرد وق رار است از عصر امروز در تمرینات حضور یابد.

*محسن فروزان که روز گذشته در تمرین عصر شرکت نکرده بود صبح امروز هم در تمرین حضور نیافت.

*چند جوان رزمی کار نیز در سالن وزنه مشغول تمرین کردند بودند که لحظه ای با بازیکنان استقلال به خوش و بش پرداختند.

*بازیکنان ابتدا 15 دقیقه در محوطه چمن مجموعه ورزشی انقلاب به دویدن مشغول شدند و سپس در سالن وزنه به انجام تمرینات آماده سازی پرداختند.

*تمرین عصر امروز آبی پوشان از ساعت 18:00 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

محسن بازدید : 37 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، هرائر مگوییان مدافع ارمنی تیم فوتبال استقلال که قرار بود از امروز در تمرین آبی پوشان شرکت کند با یک روز تاخیر در تمرین شرکت می کند.

این بازیکن به دلیل تاخیر در پروازش به ایران امروز به تهران می رسد و از فردا در تمرینات شرکت می کند.

محسن بازدید : 44 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس‏، تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال از ساعت ١٠ در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. با وجود اینکه کادر فنی و پرویز مظلومی اعلام کرده بودند که خبرنگاران نمی توانند در محل تمرین حاضر باشند اما امروز شاهد این موضوع بودیم که برخی از نمایندگان رسانه‌ها در محل تمرین حاضر شدند که این موضوع در ابتدای حضور کادر فنی جدید تیم استقلال کمی عجیب است.

 وحید طالب‌لو، محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، علیرضا رمضانی، محسن کریمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، میلاد فخرالدینی و آرش برهانی نفراتی بودند که در تمرینات امروز حضور داشتند. البته برهانی با ١٠ دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید.

* امین حاج‌محمدی، مدافع جدید تیم استقلال در تمرینات نوبت صبح حضور نداشت.

* پرویز مظلومی در ابتدای تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود‏ ولی به دلیل جلسه با بهرام افشارزاده زودتر محل تمرین را ترک کرد.

* امیر حاج قاسم که یکی از اعضای آکادمی ملی المپیک محسوب می‌شود امروز با بازیکنان استقلال رو به رو شد و در خصوص دلایل نیامدن خود به استقلال با آنها صحبت کرد.

* در بخش اول  تمرین علی‌اصغر قربانعلی‌پور قد و وزن بازیکنان را مورد محاسبه قرار داد و شرایط بدنی آنها را سنجید. نکته جالب اینجا بود که عمران زاده بلند قد ترین بازیکن شد و بازیکنان با وی در این باره شوخی می‌کردند.

* سپس بازیکنان در محوطه چمن به دویدن دور زمین و کار هوازی پرداخته و سپس در سالن وزنه تمرین بدنسازی انجام دادند.

* بازیکنان تیم استقلال درباره زمان اردوی کردان از یکدیگر سوال می‌کردند که مربیان تاریخ شانزدهم تیر ماه را زمان آغاز اردو اعلام کردند.

* عدم حضور صادقی و عنایتی در تمرینات استقلال و اینکه آیا آنها می‌مانند یا می‌روند؟ مبحثی بود که بازیکنان قبل از شروع تمرین با یکدیگر در مورد آن صحبت می‌کردند.

* با توجه به دیدار والیبال ایران و لهستان در ورزشگاه آزادی، به احتمال فراوان تیم استقلال در نوبت عصر تمرین نخواهد داشت.

* تیم فوتبال استقلال فردا در دو نوبت صبح و عصر در ورزشگاه آزادی تهران کار هوازی و تاکتیکی انجام خواهد داد.

محسن بازدید : 36 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

تمرین صبح امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کاپ، استقلالی ها که قرار است از امروز در 2 نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین بپردازند از ساعت 10 صبح امروز در زمین شماره ورزشگاه آزادی به تمرین خواهند پرداخت.

البته تمرین صبح امروز آبی پوشان با تصمیم پرویز مظلومی پشت درهای بسته برگزار می شود و هواداران و خبرنگاران حق ورود به تمرین را ندارند. همچنین تمرین بعدازظهر این تیم به دلیل همزمانی با دیدار تیم ملی والیبال تعطیل شد.

محسن بازدید : 54 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

دور جدید تمرینات تیم استقلال در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

به گزارش کاپ،این تمرین حواشی متفاوتی در پی داشت که از دوربین حامد عراقی دور نماند.

این شما و این گزارش کاپ از تمرین امروز استقلال؛


محسن بازدید : 43 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

آنالیزور تیم استقلال گفت:امیدوارم از نفرات جوان استفاده کنیم و بتوانیم چهره های جدیدی به هواداران معرفی کنیم.

به گزارش کاپ،محمد نوازی درباره اینکه استقلال امروز با تعداد نفرات کمی تمرین کرد اظهار داشت:مقداری مشکل قراردادی برای برخی بازیکنان وجود داشت و قرارداد برخی نفرات تمام شد است.امیدوارم با آنها صحبت شود تا هر چه سریعتر به تیم اضافه شوند.در مجموع تمرین خوبی بود.

وی درباره اینکه به یکباره به کادر فنی استقلال اضافه شد گفت:ما یک بار می آییم و یک بار می رویم.باشگاه از من خواست که کمک کنم و من برای کمک آمده ام.

نوازی درباره اینکه چه سمتی دارد و اینکه مربی است یا آنالیزور بیان داشت:هم آنالیزور هستم و هم مربی.در هر جا از ما بخواهند کمک می کنیم.مهم این است بتوانیم به استقلال کمک کنیم.

وی درباره اینکه مظلومی گفته است می خواهد تیم را جوان کند گفت:باید جوانگرایی کنیم.امیدوارم از نفرات جوان استفاده کنیم و بتوانیم چهره های جدیدی به هواداران معرفی کنیم.

نوازی درباره اینکه آیا استقلال می تواند قهرمان شود اظهار داشت:هدف ما از ابتدا پیشرفت استقلال و قهرمانی است.هر چند شاید مشکلاتی وجود داشته باشد اما ان شالله استقلال خوبی می سازیم.

محسن بازدید : 29 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع تیم استقلال گفت:از فردا یا پس فردا تمرین گروهی را شروع می کنم.

به گزارش کاپ،میلاد فخرالدینی که امروز به صورت سبک تمرین کرد اظهار داشت:من تمرینات را از امروز شروع کردم.البته این تمرین سبک بود و دقایقی دور زمین دویدم.

وی افزود:از فردا یا پس فردا تمرین گروهی را شروع می کنم.

محسن بازدید : 43 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

نخستین تمرین استقلال در فصل جدید برگزار شد.

به گزارش کاپ،نخستین تمرین تیم استقلال برای فصل جدید از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.حدود 100 تماشاگر در این تمرین حضور داشتند.

*رضا عنایتی و امیر حسین صادقی دو بازیکن استقلال در فصل گذشته جزو نفراتی بودند که در تمرین امروز حضور نداشتند اما محسن فروزان در کنار وحید طالب لو تمرین کرد.

*جابر انصاری و محمد امین حاج محمدی دو بازیکن جدید تیم استقلال نخستین تمرین خود را با آبی پوشان برگزار کردند.

*مجید حسینی،محسن کریمی و علیرضا رمضانی در آغاز تمرین دقایقی با پرویز مظلومی و سیروس دین محمدی صحبت کردند.پس از دقایقی،این سه نفر به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند.

*سرمربی استقلال در آغاز تمرین بین هواداران رفت و با آنها صحبت کرد.او خطاب به هواداران گفت:من فقط می توانم برای تیم بزرگسالان 18 بازیکن را رد کنم.شما کمک کنید استقلال به جایگاه واقعی خود برسد.من نیاز به کمک همه شما دارم.

وی افزود:  من سیدجلال حسینی را می‌خواهم ولی باید ببینیم شرایط چه می‌شود. اگر شرایط مهیا شد با او صحبت می‌کنم. در مورد نکونام و تیموریان نیز نمی‌توانیم هر دو نفر را به خدمت بگیریم چون امید ابراهیمی در این پست حضور دارد.

در ادامه سرمربی آبی ها بیان داشت:تیم باید کمی جوان شود و به همین دلیل باید بازیکنان جوان و تازه نفس را به خدمت بگیریم. چند روز صبر کنید خبرهای خوبی برایتان داریم.

*مجید صالح،سیروس دین محمدی،حسین ترابپور،قربانعلی پور در تمرین حضور داشتند اما آتیلا حجازی به محل تمرین نیامد.

از جمع آنالیزورها هم محمد نوازی در محل حضور یافت اما خبری از فرزاد مجیدی نبود.

*جیمی جامپ استقلالی در تمرین حضور داشت.

 *لیدرهایی که در دوران قلعه نویی در کنار او دیده می شدند،این بار در کنار پرویز مظلومی حضور داشتند.

*پرویز مظلومی با لباس شخصی در تمرین حضور یافت.

*یک هوادار استقلال که حدود 30 سال سن داشت می خواست تست بدهد اما مظلومی مخالفت کرد.

*پدر هوادار فقید استقلال که فصل گذشته دار فانی را وداع گفت امروز به تمرین آمد و به مظلومی گل هدیه داد.

تمرین امروز استقلال ساعت 19:15 به پایان رسید.

محسن بازدید : 31 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چه صادقی و چه بازیکن دیگری باشد اگر شرایط مان به هم بخورد کار می کنیم. 

به گزارش کاپ، پرویز مظلومی در نخستین تمرین تیم استقلال اظهار داشت: با توکل به خدا کردیم و کارمان را از امروز داریم شروع می کنیم. انتظار داریم آرامش بالای سر تیم باشد تا کارمان را انجام دهیم. به همین دلیل  آرام آرام بازیکنان را جذب می کنیم تا تمرینات را آغاز کنیم.

وی ادامه داد:تیم کامل ما در اردوی کردان کرج جمع خواهد شد. به اعتقادمن اگر بخواهیم اردویی در خارج از کشور داشته باشیم هم وقت مان را تلف کرده ایم و هم هزینه بیخود داده ایم.

سرمربی استقلال درباره نگرانی هواداران نسبت به جذب بازیکنان مدنظر گفت:هواداران باید کمک کنند. ما هم دوست داریم که در نقل و انتقالات خواسته هواداران را انجام دهیم اما آنها نیستند ببینند شرایط چگونه است. وقتی دست روی بازیکنی می گذاریم می بینیم قرارداد دارد. به هر حال مشکلاتی وجود دارد. کمیته نقل و انتقالات و مدیریت ما وقت گذاشته اند تا تیم خوبی ببندند. ان شاءالله تیم خوبی برای فصل آینده خواهیم بست.

 

به گزارش کاپ،وی در خصوص کادر فنی استقلال در فصل پیش رو خاطرنشان کرد: کادر فنی همین نفراتی هستند که امروز سر تمرین حضور دارند. کادر ما هم جوان هستند و آینده خوبی دارند. باید به این جوانان که آینده باشگاه هستند فرصت دهیم. ما سیروس دین محمدی را داریم که می تواند به ما در جذب بازیکنان پایه کمک کند. نوازی را که خودش از پیشکسوتان باشگاه استقلال بود در کار آنالیز آورده ایم. مجید صالح که از پیش تر در تیم حضور داشت. دکتر قربان علی پور از پزشکان خوب ماست. حسین ترابپور هم در کنار ما حضور دارد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی در کنار وی حضور خواهد داشت یا خیر اذعان داشت: ایشان هم کنار ما خواهند بود و مشاور ما هستند و به ما کمک خواهند کرد.

مظلومی در خصوص دروازه بانان تیم توضیح داد: به هر حال ما رحمتی را جذب خواهیم کرد. طالب لو و فروزان هم قرارداد دارند و به تمرین می آیند و تصمیم نهایی را پس از آن خواهیم گرفت.

سرمربی تیم استقلال در خصوص عدم حضور امیرحسین صادقی و مشکلاتی که گفته می شود با باشگاه دارد، تصریح کرد: ما شرط و شروطی داریم. با کسی رودربایستی نداریم. با پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی باشگاه هم صحبت کرده ایم. چه صادقی و چه بازیکن دیگری باشد اگر شرایط مان به هم بخورد کار می کنیم. بازیکنان اگر ثابت کنند که می توانند جزو 11 نفر یا 18 نفر اصلی و ذخیره باشند ما از آنها استفاده می کنیم. ما قصدمان این است که در کنار بازیکنان بزرگ از بازیکنان جوان و آینده دار هم استفاده کنیم. هدف ما این است که برای آینده باشگاه به جذب بازیکنان زیر 23 سال و امید بپردازیم. تا به حال هم با دو، سه نفر صحبت کرده ایم.

وی درباره عدم حضور صادقی و عنایتی در تیم بیان داشت: اینها بازیکنان عزیز و بزرگ تیم هستند و باید احترام و شخصیت شان حفظ شود. ما نه گفته ایم بیایند و نه گفته ایم بروند.

سرمربی استقلال درباره وضعیت برگزاری تمرینات در روزهای آینده اظهار داشت:ما حتی ریز تمرینات را نوشته ایم. برنامه تمرینات را تا روز مسابقه برای بازیکنان قرار خواهیم داد. برنامه های ما تنظیم شده است. از 16 کارمان در کردان کرج شروع می شود و صدرصد بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.

مظلومی در خصوص گذر زمان و سخت شدن کار گفت: باید سلیقه را کنار بگذاریم. در حال حاضر من به خاطر استقلال در تیم حضور دارم. دیگران هم اگر تیم را دوست دارند باید به خاطر تیم استقلال کمک کنند اما اگر برخی افراد شخص را دوست دارند نباید بگویند استقلالی هستیم. به هر حال من لازم است از کسانی که کمک می کنند و نظر می دهند تشکر کنم. من صددرصد نظر هواداران را  اعمال می کنم. اگر من اینجا هستم به خاطر همین هواداران است که من را به اینجا رساندند و اگر من یک روز هم باشم به خاطر حمایت این هواداران تمام تلاشم را برای استقلال انجام خواهم داد.

محسن بازدید : 46 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

 برخی طرفداران استقلال نسبت به حضور آتیلا حجازی در کادر فنی تیم موضع منفی گرفتند.

به گزارش کاپ،حواشی نخستین تمرین استقلال برای فصل جدید به شرح ذیل است:

*در حالی که 20 دقیقه تا آغاز تمرین آبی پوشان باقی مانده است حدود 100 هوادار در محل تمرین حضور دارند.

*حدود 30 خبرنگار و عکاس در تمرین امروز استقلال حضور دارند. 

*هواداران استقلال دو گوسفند به محل تمرین آورده اند تا جلوی پای پرویز مظلومی و بازیکنان قربانی کنند. 

*چند هوادار استقلال به محض دیدن پرویز مظلومی از وی نسبت به حضور آتیلا حجازی در کادر فنی انتقاد کردند.

*از حدود ساعت 17 برخی هواداران استقلال در مقابل درب غربی ورزشگاه حضور یافتند.

*حنیف عمران زاده، وحید طالب لو، سجاد شهباززاده، علی رمضانی، محمد خلیلی، مهدی کربلایی، محمدرضا خرسندنیا و امین حاج محمدی نخستین نفراتی بودند که پیش از شروع تمرین در کمپ زنده یاد حجازی حضور یافتند. 

*طرفداران اسقلال با شعار پرویز سوبله،چوبله،سرمربی تیم را مورد تشویق قرار دادند.

محسن بازدید : 37 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

دروازه بان تیم استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور خواهد یافت.

به گزارش کاپ،محسن فروزان که امروز نشستی را با پرویز مظلومی برگزار کرد،در نهایت در جمع آبی پوشان ماندگار شد.

وی قصد دارد در تمرین امروز استقلال شرکت کند.

خبر دیگر از آبی پوشان اینکه،جابر انصاری،مهاجم استقلال در باشگاه حضور یافت.

وی برای انجام امور مربوط به قراردادش ظهر امروز به باشگاه رفت.

محسن بازدید : 29 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

ساعت اولین جلسه تمرینی استقلالی ها مشخص شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، اولین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 17:30 روز شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در این تمرین هواداران و اصحاب رسانه می توانند حضور داشته باشند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 5,624
  • بازدید کلی : 96,989
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0