loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 112 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از بازی با نفت تهران اظهار داشت: در ابتدا هفته بسیج را به دولتمردان بسیج تبریک می‌گویم. بازی فردا بازی حساسی است و نفت تیم بسیار خوبی است که مربی خوبی دارد و از خانواده استقلال محسوب می‌شود. او هم برای ما و هم برای هواداران قابل احترام است.

وی افزود: همانطور که نفت نقاط مثبتی دارد نقاط ضعفی هم در تیمش می‌بینیم و درست است که ما در لیگ این تیم را شکست دادیم ولی شرایط جام حذفی فرق می‌کند. امیدوارم با کمک مجموعه باشگاه بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم هرچند کار بسیار سختی است.

وی در پاسخ به این سوال که نفت این روزها شرایط خوبی ندارد و آیا این مسئله تاثیرگذار است، گفت: اینطور نیست. من می‌گویم جایگاه نفت در اینجای جدول نیست. آنها نفرات بسیار خوبی دارند و ما هم اصلا به جایگاه این تیم توجه نمی‌کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام صدرنشینی دلیل برتری نیست و باید در زمین همه چیز را نشان دهیم.

مظلومی در خصوص جوانگرایی در استقلال گفت: جوانان استقلال وقتی در تیم بزرگی بازی می‌کنند مطمئنا به شرایط عادت می‌کنند و این جوانگرایی در آینده جواب خواهد داد. همانطور که دیدید بازیکنان باتجربه ما چه در زمین و چه در بیرون از زمین به جوانان ما کمک می‌کنند.

وی در خصوص اینکه آیا برای بازی فردا مصدوم دارید؟ گفت: خرسندنیا مصدوم است و کرار را هم مثل گذشته در اختیار نداریم.

مظلومی در خصوص میزبانی ورزشگاه تختی در بازی فردا گفت: من فکر می‌کردم ورزشگاه را تغییر می‌دهند و بازی در آزادی برگزار می‌شود. نفت هم خوب فوتبال بازی می‌کند ولی تصمیم با تیم نفت که میزبان است، بود.

سرمربی آبی پوشان در خصوص اظهارات بیگ‌زاده و زندی طی هفته‌های گذشته گفت: من فقط در مورد بازی حرف می‌زنم ولی نشان داده‌ام که به هیچ چیزی توجه نمی‌کنم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم.

مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر این که تکلیف کرار چه شد؟ گفت: کرار فعلا بازیکن استقلال است و فعلا هم به ایران نیامده. نظر مدیرعامل باشگاه این است که کرار نباشد ولی من نظرم را به باشگاه داده‌ام.

خبرنگاری گفت شما سرمربی استقلال هستید و نظرتان چیست؟ که مظلومی تصریح کرد: من به عنوان سرمربی نمی‌توانم بازیکنان را اخراج کنم ولی او را در اختیار باشگاه می‌‌گذارم اما قطعا با بازیکنی که بی‌انضباط باشد برخورد می‌کنیم. اگر بازیکنی بی‌انضباط نباشد در خدمت او هستیم.

محسن بازدید : 142 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)


سرمربی استقلال گفت:هیچگاه نگفتم بازیکنان در دربی به من خیانت کرده اند.

به گزارش کاپ، پرویز مظلومی  در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پرسپولیساظهار داشت: انشاالله دو تیم یک بازی خوب در شان فوتبال ایران برگزار کند. این بازی یک مسابقه بین المللی است که تمام ایرانیان در سراسر دنیا به آن نظر دارند. فکر می کنم دربی پایتخت ایران پرتماشاگرترین دربی جهان باشد.امیدواریم یک بازی زیبا باشد که تماشاگران از آن راضی باشند ترکیبی که به میدان می فرستیم به این منظور است که برد در مسابقه را به دست آوریم و صدر جدول را از آن خود  کنیم باتمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه خواهیم بود. 

سرمربی استقلال در ارتباط با سومین قهر کرار مهاجم استقلال و قول او مبنی بر اینکه دیگر وارد حاشیه نمی شود اذعان داشت: تا جایی که در توانم هست همیشه از بازیکنانم حمایت می کنم هر بازیکنی که بخواهد در تیم من بی نظمی کند باوی برخورد خواهد شد از بزرگ ترین بازیکن گرفته تا جوان ترین آنها. به خاطر ترک اردو با وی برخورد خواهد شدمسایل مالی به ما ارتباطی ندارد اما باید بازیکنان با تمام جان و دل برای تیم تلاش کنند و حاشیه ایجاد نکنند. کرار به ما پیغام داده که امروز به تمرین ما خواهد آمد البته من الان در کنفرانس هستم و هنوز در این رابطه تصمیم نگرفتم.

مظلومی درباره برد هفته گذشته مقابل سپاهان افزود: من با بازیکنان خودم صحبت کردم و  گفتم که بازی با سپاهان دیگر تمام شده است. الان توقع هواداران هم بالا رفته و بازیکنان هم این را می دانند ضمن اینکه بازی با پرسپولیس شرایط متفاوت با بازی سپاهان دارد. به بازیکنان گفته ام که برد هفته گذشته خود را کاملا فراموش کنند زیرا این بازی شرایط خاص خود را دارند. بازیکنان با تمام توان به میدان خواهند رفت پرسپولیس هم می آید که بازی را از ما ببرد. این مسابقه، مسابقه تیمی است که از لحظه های خود استفاده کند و اسیر جو مسابقه نشود. ما از نظر روحی تیم خود را آماده کرده ایم تا برنده شویم. 

وی ادامه داد: این همه تماشاگر برای دیدن این بازی می آیند و سختی می کشند من هم دوست ندارم بازی صفر-صفر شود بلکه باید پرگل باشد تا تماشاگران از بازی لذت ببرند. 

مظلومی درباره غایبان تیمش خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم اما سختی کار من در اینجاست که 21 بازیکن در اردو داریم و باید سه نفر را ازاین بین خط بزنم. 

سرمربی استقلال درباره لقب سوبله چوبله خودش گفت: من به دنبال لقب نیستم. ما فقط به بردن فکر می کنیم و بردهای گذشته ما هم با همکاری کل کادر استقلال به جا گذاشته شد.

وی درباره اینکه در گذشته بازیکنان باتجربه سرنوشت دربی را رقم می زدند افزود: به هرحال یکسری بازیکنان جوان و باتجربه در تیم حضور دارند واینها می توانند زیبایی بازی را بیشتر کنند. تجربه بچه ها در کنار نیروی جوانی آنها سبب خواهد شد که بازی خوبی را شاهد باشیم. 

سرمربی استقلال درباره اینکه خودش سابقه بازی در دربی را داشته است و تاثیر آن دوران در مربیگری خودش ادامه داد: من هیچگاه از دربی نترسیده ام و تلاش کردم احساس خود را به بازیکنام منتقل سازم. ترس در این بازی ها نشانه شکست است. تجربه ای که من در دوران بازیگری در دربی داشتم به بازیکنان خود انتقال دادم و دوست دارم بازیکنان این تجربه ها را در زمین پیدا کنند و تماشاگران لذت ببرند. 

مظلومی درباره آخرین دربی خود و شکست از پرسپولیس و شایعاتی که گفته شده بود مظلومی گفته است بازیکنان به وی خیانت کرده اند، اذعان داشت: من هیچگاه اسم خیانت را نیاوردم و نمی خواهم به آن روزها برگردم درباره زمان حال بازگردیم.

محسن بازدید : 101 سه شنبه 28 مهر 1394 نظرات (0)


سرمربی استقلال گفت:هشت هفته از لیگ گذشته و تیم ها شناخت خوبی نسبت به هم دارند.

به گزارش  کاپ، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل استقلال خوزستان اظهارداشت: بازی با استقلال خوزستان بازی ساده ای نخواهد بود آنها نشان دادند که تیم خیلی خوبی هستند و کادر فنی خوبی دارند. تمامی تدابیر را برای این بازی اندیشیده ایم تا بتوانیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم انگیزه بچه ها بسیار بالا است ما دو تساوی پشت سر هم کسب کردیم و همین مساله سبب شد که مقداری احساس خطر کنیم. بچه ها هم قسم شدند تا فردا ضمن یک بازی خوب به برتری دست یابند. هشت هفته از لیگ گذشته و تیم ها شناخت خوبی نسبت به هم دارند.

وی دامه داد: شاید برنامه ای که سازمان لیگ برای مسابقات در نظر گرفته است مورد رضایت مربیان نباشد. بازی های سختی را در 10 روز آینده در پیش رو داریم. سه، چهار بازی سنگین داریم و فرصت ریکاوری هم نداریم. لازم است که بازی خوبی ارایه دهیم و پوئن متبتی داشته باشیم انشاالله بازی خوبی در پیش باشد و مردم از آن لذت ببرد زیرا استقلال خوزستان هم بازی خوبی انجام می دهد.

سرمربی استقلال در ارتباط با تقابل سرمربیان باشگاه ها با سرمربی تیم ملی درباره تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: از خدایمان است که با کی روش جلسه بگذاریم تا مربیان باشگاهی بتوانند نظریات خود را ارایه کنند. ما باید جوابگوی هواداران خود باشیم. مربی تیم ملی از دست رنج ها باشگاه ها استفاده می کند و باید پاسخگوی آنان باشند. در غیر این صورت باشگاه ها از وقفه های لیگ متضرر می شوند ما باید یکشنبه به اصفهان برویم و پس از آن دوباره در تهران بازی داریم و آنگاه به اهواز برویم. اگر بازیکنان ملی پوش ما مصدوم شود چه کسی پاسخگو خواهد بود هم به ضرر ما خواهد بود و هم تیم ملی.

 

وی خاطرنشان کرد: هفته پیش  و بعد از پایان تعطیلات کدام تیم خوب بازی انجام داد. نتیجه غیرمنتظره ای رقم خورد باشگاه ها ویترین هستند ضمن احترامی که برای مهدی تاج و سایر مسوولان لیگ دارم آنها باید شرایط باشگاه ها را در نظر بگیرند به هرحال برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. می گویند برنامه ها را از قبل داده اند. ضمن اینکه بازیکن را یک روز قبل از مسابقه به ما تحویل می دهند. لازم است که مربی تیم ملی اینقدر از بالا ما را نگاه نکند و با باشگاه ها تعامل داشته باشد. امیدوارم درد دل باشگاه را بشنوند و به آنها عمل کنند.

مظلومی در ارتباط با داور مسابقه جهانبازی وموضع گیری باشگاه در این باره اذعان داشت: او از داوران خوب ماست. ولی سوءتفاهماتی به وجود آمده است که داوران نباید در برابر تیم جبهه گیری کنند.گفته شده بود که داوران به نفع استقلال داوری کرده اند. لازم بود که باشگاه پاسخگو باشد طبق دستور کمیته داوران، داورها نباید مصاحبه مستقیم انجام دهند. ما هیچ مشکلی با جهانبازی نداریم و امیدوارم روز خوبی داشته باشیم. 

وی درباره رضایتنامه کرار گفت: ما جلسه ای داشتیم و قرار بود مشکل او را امروز و فردا حل کنیم. سایر مسایل هم به مدیریت باشگاه برمی گردد که او بتواند با آرامش به کار خود ادامه دهد. کرار تمرینات خوبی انجام داده است و در شرایط مسابقه قرار دارد. 

سرمربی استقلال در پاسخ به کاپ، در ارتباط با شایعاتی که مبنی بر خرید چند بازیکن جدید به گوش رسیده است گفت: همان گمانه زنی ها در حد گمانه زنی است و نه لیست سیاه داریم و نه لیست خرید بازیکنان جدید. 

وی درباره آنالیز گل های دریافتی استقلال اذعان داشت: ما فقط فرصت کردیم ریکاوری انجام دهیم و فرصت بررسی و برطرف کردن ضعف های خود را نداشتیم. ما دفاع های خوبی داریم اما ساختاردفاعی مشکل دارد ما با هفت یا هشت بازیکن در خط حمله حضور پیدا می کنیم و بهترین خط حمله را داریم. هواداران از ما فوتبال تهاجمی می خواهند اما فوتبال تهاجمی تبعات دارد و یکی از این تبعات تنها ماندن مدافعان در برابر مهاجمان حریف است.

مظلومی در ارتباط با محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم.

محسن بازدید : 103 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

پرویز مظلومی از جدال استقلال و پدیده حرف می‌زند، مسابقه‌ای که با تساوی یک- یک به پایان رسید. سرمربی استقلال دیشب و بعد از بازی از اشتباهات داور انتقاد کرد.


استقلال از شكست گريخت.


دو تيم يك ديدار خوب را به اجرا گذاشتند. مسابقه‌اي كه همه چيز داشت. پديده واقعاً تيم بسيار خوبي است و توانست نمايشي عالي به اجرا بگذارد. روي اشتباه خودمان خيلي سريع گل خورديم و شيرازه تيم از هم پاشيد.

حريف مي‌توانست باز هم دروازه استقلال را باز كند.


گفتم كه بعد از اشتباهي كه انجام داديم و گل خورديم از نظر روحي به ضررمان تمام شد و شيرازه‌مان پاشيد. در وقت دوم تغييراتي صورت داديم و تاكتيك تيم را عوض كرديم. حملات ما باعث شد مدافعان حريف تحت فشار قرار گرفته و گل خودي بزنند. من يك موضوعي را بايد بگويم.


چه موضوعي؟


من هيچ‌وقت عليه داوران حرف نزده‌ام. براي داوران احترام زيادي قائل هستم. آنها زحمت مي‌كشند، اما بايد از حق تيم خودم دفاع كنم. در اين مدت جو بدي را عليه استقلال ايجاد كردند. در بازي با راه‌آهن گل درست ما به اشتباه خطا گرفته شد. پنالتي حريف بيرون محوطه جريمه بود و بازيكن حريف اخراج نشد اما داور را مجبور كردند از راه‌آهن عذرخواهي كند، مگر استقلال ضرر نكرد پس چرا فقط از تيم روبه‌رو عذرخواهي شد! در ديدار امروز بازيكن حريف كفش جابر انصاري را بيرون آورد اما داور در صحنه بود و پنالتي نگرفت، روي خسرو حيدري نيز پنالتي صورت گرفت، واقعاً زنگ خطر داوري براي استقلال به صدا درآمد و من نگران اين موضوع هستم، نتيجه آن جوسازي‌ها اين مي‌شود.


ميلاد فخرالديني و خرسندنيا از تعويض خود ناراضي به نظر مي‌رسيدند و واكنش نشان دادند.


من در اين باره چيزي نديدم!


اما اين موضوع اتفاق افتاد و همه ديدند.


من حواسم به بازي بود و چيزي متوجه نشدم. اين مسائل در استقلال نيست و اگر اين بازيكنان اعتراض كرده باشند برخورد صورت مي‌گيرد، تصميم من اين بود در آن شرايط تغييراتي در روند تاكتيكي استقلال به وجود آورم.


برخي اشكالات تيم هنوز حل نشده است.


واقعاً در اين تعطيلات بازيكنان خود را نداشتيم، با مشكلات زيادي روبه‌رو بوديم. تعطيلات نه‌تنها به سود استقلال نبود بلكه به ضررمان تمام شد. در تمرين بيشتر بازيكنان نبودند، بازيكنان در تيم ملي بزرگسالان و اميد بودند، مكويان نبود، كرار در عراق به سر مي‌برد و تازه چند روز است به جمع ما اضافه شده است، بازيكن مصدوم داشتيم، اينها عواملي بود كه اجازه نداد با همه نفرات تمرين كنيم. طبيعي است كيفيت پايين بيايد.


چرا آرش برهاني بازي نكرد؟


اين نظر من بود.


محسن بازدید : 89 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده، گفت: در ابتدا ایام سوگواری امام حسین(ع) تسلیت می‌گویم، امیدوارم عزاداری‌ها مورد قبول حق قرار بگیرد. خوشحالم بار دیگر به پابوس امام هشتم در این ایام آمدیم.

وی افزود: دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم. با یک تیم خوب بازی داریم. پدیده نشان داده تیم قابل احترامی است، بازیکنان و مربی خوبی دارد. شرایط جدول طوری است که تلاش می‌کنیم با کسب 3 امتیاز صدرنشینی را حفظ کنیم. امیدوارم بازیکنان هم خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند.


وی درمورد تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: تعطیلات خیلی خوش گذشت، آن‌قدر لیگ 20 روز تعطیل شده که خیلی خوش می‌گذرد. وقتی 20 روز با نصف تیم تمرین می‌کنیم، معلوم است چه اتفاقی می‌افتد. با وجود همه کمبودها و مصدوم‌ها تمرینات خوبی انجام دادیم و جا دارد از بازیکنان با مشکلاتی که دارند، اما با این وجود از جان و دل تمرین می‌کنند،تشکر کنم. از چهارشنبه بازیکنانی که در تیم بزرگسالان بودند، به ما اضافه شدند و روزبه چشمی از امروز به ما اضافه خواهد شد.


سرمربی استقلال درمورد وضعیت جاسم کرار خاطرنشان کرد: او در مدت زمان غیبتش روی برنامه تمرین کرده، امیدوارم باشگاه مشکلات او را حل کند. ان‌شاءالله مشکلات همه بازیکنان حل شود، مدیریت، هیأت‌مدیره و اسپانسر باشگاه تلاش می‌کنند تا مشکلات بازیکنان حل شود. به من خرده می‌گیرند که چرا از این بازیکن حمایت می‌کنیم، من روی این بازیکن حساب کرده‌ام. با بازیکنان تیم از نزدیک در ارتباطم و می‌بینم آنها چه مشکلاتی دارند، باوجود اینکه کرارا آماده بود او را به مشهد نیاوردیم. امیدوارم مشکلات بازیکنان در هفته آینده حل شود.

وی درمورد دعوت نشدن سجاد شهباززاده به تمرینات تیم ملی خاطرنشان کرد: شهباززاده بازیکن خوبی است و لیاقت حضور در تیم ملی را دارد. من هیچ‌گاه در این مسائل دخالت نمی‌کنم، اما به او ظلم می‌شود و امیدوارم با دید بازتری انتخاب‌ها صورت بگیرد.


سرمربی استقلال درمورد اینکه شهباززاده رقیبان سرسختی در تیم ملی دارد، گفت: او هم می‌تواند در این رقابت شرکت کند؛ چراکه شرایطش بسیار خوب است، متأسفانه این بازیکن از نظر روحی به خاطر عدم دعوت به تیم ملی لطمه خورد.



وی درمورد اینکه بحث جدایی شهباززاده مطرح شده بود تصریح کرد: این مسئله تکذیب شد. او تا آخر فصل کنار ما است، کسی درخواست جدایی نداشته و اگر پیشنهادی بیاید باشگاه باید بررسی کند، حتی کرار هم که به تیم ملی دعوت شده، فعلاً به خاطر استقلال جواب مثبت نداده است.


وی درمورد مصدومان و محرومان تیمش خاطرنشان کرد: محسن کریمی مصدوم است و فرشید اسماعیلی را بینی‌شکسته از تیم ملی تحویل گرفته است. عمران‌زاده هم 3 کارته است، در این بین کرار را هم با خود به مشهد نیاوردیم.


مظلومی درمورد اینکه تیمش در دیدار دوستانه با امیدهای استقلال شکست خورد، گفت: در آن مسابقه خوب بودیم، اما باختیم. من چند بازی تیم امید را از نزدیک دیده‌ام. همین دیروز نام یکی از بازیکنان این تیم به نام سیدحسین حسینی را برای لیگ برتر رد کردیم و کارت بازی او برای مسابقه بعدی صادر می‌شود، حتی در دیدار دوستانه با راه‌آهن هم از این بازیکن استفاده کردیم. ما روی تیم‌های پایه نگاه ویژه داریم.

مظلومی در پایان درباره امکانات مشهد برای میزبانی گفت: مشهد از هر لحاظ امکانات ورزشی خوبی دارد و متاسفم که باید بگویم پول زیادی در مشهد وجود دارد، اما صرف فوتبال و ورزش نمی‌شود. نه تنها در مشهد، بلکه در اصفهان و تبریز هم امکانات خوبی وجود دارد. مشهد استادیوم خوبی دارد و می‌تواند مسابقات مختلفی را میزبانی کند. اگر بتوان بازی‌های تیم ملی را در شهرهای مختلف پخش کرد، هم استقبال خوبی صورت می‌گیرد و هم برای تیم ملی دلگرمی است.

محسن بازدید : 76 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.

کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان 2 تیم پیش از این دیدار فردا برگزار خواهد شد اما نکته قابل توجه این است که هیأت فوتبال مشهد ساعت کنفرانس خبری پرویز مظلومی، سرمربی استقلال را 10 و 30 دقیقه اعلام کرده است در حالیکه پرواز آبی‌پوشان فردا ساعت 12 و 30 دقیقه خواهد بود.

هیأت فوتبال مشهد ساعت کنفرانس خبری رضا مهاجری، سرمربی پدیده را 11 اعلام کرد.

محسن بازدید : 64 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)


قرار بود در بازی یادبود هادی نوروزی که دیروز برگزار شد، سرمربی استقلال به اتفاق رحمتی، طالب‌لو، نوازی و برهانی حضور داشته باشد اما در نهایت مظلومی تنها به دستگردی رفت.

مظلومي كه برخورد گرمي با خانواده نوروزي داشت، توضيح داد: خودم به عشق هادي در اين بازي شركت كردم اما شاگردانم تمرين داشتند و از اينكه نتوانستند خودشان را به دستگردي برسانند، عذرخواهي كردند. البته برگزاركنندگان اين بازي هم بابت اينكه مظلومي حضور در بازي يادبود نوروزي را به تمرين تيم خودش ترجيح داد، از سرمربي استقلال تشكر كردند.

محسن بازدید : 56 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

کادر فنی استقلال فردا قراردادشان را در هیات فوتبال ثبت خواهند کرد.

به گزارش کاپ،بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته،کادر فنی استقلال پیش از ظهر فردا و بعد از انجام جلسه ای در باشگاه استقلال،راهی هیات فوتبال خواهند شد تا قراردادشان را با آبی ها به ثبت برسانند.

جمعی از بازیکنان استقلال امروز قراردادشان را در هیات فوتبال ثبت کردند.

محسن بازدید : 49 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
پزشک تیم استقلال درباره آخرین وضعیت حیدری و فخرالدینی توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر کاوه ستوده، پزشک استقلال، در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت مصدومیت خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی گفت:

میلاد فخرالدینی با توجه به آسیب دیدگی اش و با اجازه کادرفنی و کادر پزشکی استقلال در تمرین عصر چهارشنبه حضور نداشت و امیدواریم با طی مراحل درمانش، هرچه سریعتر بتواند به تمرینات تیم بازگردد.

وی درباره وضعیت حیدری افزود:

این بازیکن با توجه به مصدومیت جدیدی که برایش ایجاد شده، با هماهنگی کادرفنی به درمان خود می پردازد و شرکت کردنش در تمرینات بعد از معاینات و اطمینان از سلامتی او خواهد بود.

پزشک استقلال در پایان با اشاره به در جریان بودن دکتر نوروزی از برنامه های کادر پزشکی استقلال، گفت:

لازم می دانم در پایان صحبت هایم به این نکته اشاره کنم که کلیه هماهنگی ها در مورد شرایط بازیکنان مصدوم استقلال با آقای دکتر نوروزی، معاونت پزشکی استقلال صورت می گیرد.
ایشان برای پشت سر گذاشتن دوره ای از پزشکی تخصصی در آمریکا حضور دارند.

محسن بازدید : 31 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

پرویز مظلومی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال در فصل بدنسازی اظهار داشت: تیم در شرایط بدنسازی است و می‌دانید که ما روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم.

وی افزود: هفته آینده هم بازی سختی در پیش داریم و همه بازی‌ها برای ما دشوار است.اگر بدن بازیکنان ول کند مطمئن باشید شرایط استقلال بهتر خواهد شد. کل مجموعه تیم در افت بدنی است و ان شاالله کار می‌کنیم تا بدنهای بازیکنان ول کند و تیم خوبی روانه مسابقات کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص حضور بازیکنان تستی پرشمار در تمرین روز گذشته تیمش و اینکه آیا مقداد نجف‌نژاد این بازیکنان را معرفی کرده بود، گفت: این دیگر چه مبحثی است که انجام می‌دهید؟ این بازیکنان نفراتی بودند که مدعی شده بودند پشت خط مانده‌اند و باید به آنها فرصت داده می‌شد. ما هم این فرصت را در اختیار آنها گذاشتیم و آنها را به تمرین فراخواندیم. شما می‌دانید چقدر استقلال بازیکن معرفی می‌کنند؟ استقلال یک تیم مردمی است ولی من اصلا زیر بار حرف زور نمی روم.

وی تأکید کرد: بازیکنانی که در تمرین دیروز آمدند اگر از لحاظ فنی تأیید شوند به تیم امید ما می‌روند و اگر نشوند که در تمرینات شرکت نخواهند کرد. اتفاقا آقای نجف‌نژاد صبح امروز با من تماس گرفت و گفت چرا بازیکنان تستی را به من ربط می دهید و با آبروی من بازی می‌کنید که من گفتم این مسئله از طرف باشگاه نبوده و قطعا آنها پیگیری خواهند کرد.

سرمربی تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس،‌گفت: من دیگر از پدرم هم بازیکن سفارشی نمی‌‌گیرم چه برسد به عضو هیأت مدیره. از قول من بنویسید مظلومی تغییر کرده است و نسبت به سال های گذشته خیلی باتجربه‌تر شده است. من تمامی راه‌های نفوذ را تا آنجایی که می‌توانم می‌بندم و اجازه نمی‌دهم کسی بخواهد به من بازیکن سفارش کند.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد‌: متأسفانه این مبحث طوری مطرح شده که همه تصور می‌کنند بازیکن سفارشی به استقلال آمده است ولی حتی آقای نجف‌نژاد هم ناراحت بود و مدعی شد چرا نام او را خراب می‌کنند؟ من سفارش‌پذیر نیستم و تا‌ آنجا که توان داشته باشم با این مسئله مقابله می‌کنم حتی اگر پدر و یا برادرانم باشند.

وی همچنین در خصوص اینکه شایعه شده هاشم بیک‌زاده به استقلال بازمی‌گردد،  گفت: بیک‌زاده و صادقی با استقلال قرارداد دارند و باید برای جدایی توافق کنند. قانونی هم در نقل و انتقالات آمده که توافق باید دوطرفه باشد و اگر این نفرات نتوانند فسخ کنند در استقلال ماندنی هستند. چون ما مجبور به این کار هستیم و نمی‌توانیم یک طرفه قراردادی را فسخ کنیم. از سوی دیگر هم وقتی بازیکن می‌‌گیریم تعدادی از بازیکنان این موضوع را تحلیل می‌کنند و شاید بعضی مواقع اعتراض‌هایی هم داشته باشند اما آنها که شرایط و قانون‌ها را نمی‌دانند. بعضی مواقع بستن برخی از قراردادها از لحاظ مالی به ضرر باشگاه است و من سرمربی باید وضعیت باشگاه را در نظر بگیرم. شما دیدید که فروزان روز گذشته ابتدا برای جدایی توافق نکرده بود و حتی می‌خواست در تمرین حاضر شود اما وقتی عصر دیروز توافق کرد رضایتنامه‌اش را گرفت و از استقلال جدا شد.

به گزارش فارس، این روزها بحث شماره پیراهن بازیکنان حاشیه‌هایی را به وجود آورده که مظلومی نسبت به آنها واکنش داد. سرمربی استقلال در این باره گفت: ما به هیچکس در مورد شماره پیراهن قول ندادیم و اینجا من و سرپرست تیم آقای پورحیدری تشخیص می دهیم که چه بازیکنی با چه پیراهنی بازی کند. متأسفانه این مسئله هم پیراهن عثمان شده در حالیکه همین جا اعلام می کنم این مسائل به عهده مربیان است و بازیکن حق دخالت در آن را ندارد.

سرمربی تیم استقلال تأکید کرد: به طور مثال بحثی میان کرار و مجیدی پیش آمده بود و دیدید که او بلافاصله صحبتش را تکذیب کرد و مدعی شد به پیراهن شماره 7 علاقه‌ای ندارد. بعضی دوستان هم از قدیم پیراهن‌هایی را به تن داشتند که شماره در اختیار آنها است و دوست دارند شماره خودشان را بپوشند اما این مسئله باز هم با توافق کادر فنی صورت می‌گیرد. در مورد پیراهن فرهاد مجیدی هم بگویم که شماره 7 او هنوز چاپ نشده است و اصلا بحثی در این مورد وجود ندارد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص تغییر در برنامه تمرینی این تیم در پایان هفته گفت: ما روز جمعه برنامه را تغییر دادیم و صبح همان روز یک تست پزشکی می‌گیریم و در نوبت عصر هم یک تمرین سبک انجام می‌دهیم. روز شنبه هم به همه بازیکنان استراحت دادیم تا ان‌شاءالله برای دیدار هفته آینده از روز یکشنبه استارت بزنیم.

محسن بازدید : 44 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)
با منصور پورحیدری، سرپرست استقلال درخصوص شرایط این تیم و اردوی کردان گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

در مورد آخرين وضعيت تيم در اردوي كردان صحبت كنيد.
شرايط تيم كه خوب است. بازيكنان تمرينات مناسبي انجام داده‌اند و رفته رفته به شرايط مطلوبي مي‌رسند البته تيم ما هنوز كامل نشده و چند بازيكن ديگر بايد اضافه شوند. كادر فني هم مشغول كار است اما اين را مي‌توانم بگويم كه اين تيمي كه در اختيار كادر فني استقلال است، سال آينده يكي از بهترين‌هاي ليگ مي‌شود.

يعني اين فصل نه، فصل آينده؟
بله، درست است.

وضعيت جاسم كرار چطور است؟
خيلي خوب و باانگيزه تمرين مي‌كند. او صبح و عصر با تيم در حال تمرين است و شرايط مطلوبي دارد.

امسال باشگاه جرايم سفت و سختي براي كرار در نظر گرفته، فكر مي‌كنيد اين بازيكن مي‌تواند تمركزش را روي فوتبال بگذارد و دور از حواشي، كارش را انجام دهد؟
اميدوارم همين‌طور باشد. كرار اگر آرامش داشته باشد، يكي از بهترين بازيكنان است. مسائل فني او خيلي خوب است و اميدوارم در استقلال موفق باشد.

از بازيكنان خارجي كه قرار بود جذب شود، خبري نيست؟
هنوز نه. كادر فني در حال بررسي و مطالعه است. ما عجله‌اي براي انتخاب بازيكن خارجي نداريم.

به نظر مي‌رسد بعد از آشتي قطعي طالب‌لو و رحمتي، شرايط اردوي كردان خيلي بهتر و صميمي‌تر از قبل شده است.
راستش از ابتدا هم مشكلي نبود. اين 2 بازيكن مشكل خاصي با يكديگر نداشتند و در اردو هم هيچ مسئله‌اي پيش نيامد. اين حاشيه‌هاست كه فوتبال ما را اذيت مي‌كند و همه را به جان يكديگر مي‌اندازد. يك ‌سري مسائل از قبل بود كه اصلاً جدي نبود وگرنه هر 2 بازيكن جزو بزرگان استقلال هستند كه تيم را جمع و جور مي‌كنند. اين اطرافيان هستند كه در بيشتر مواقع، مشكل درست مي‌كنند.

در مورد قرعه‌كشي ليگ هم صحبت كنيد. به نظر مي‌رسد در چند هفته اول قرعه استقلال راحت و خوب است.
براي استقلال يا ساير تيم‌ها، قرعه‌كشي تفاوت چنداني ندارد زيرا همه بايد با هم بازي كنند، هيچ حريفي را هم نمي‌شود دست‌كم گرفت. شايد در چند هفته ابتدايي، از نظر اسم شرايط استقلال خوب باشد و قرعه خوبي داشته باشد.

يكي از نگراني‌هاي هميشگي استقلال هم مسائل مالي بوده است.
مسئولان باشگاه در تلاش هستند و با اسپانسر مذاكره مي‌كنند تا اين مسئله حل شود.

محسن بازدید : 52 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جاسم کرار از امشب در اردوی استقلال حاضر می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از برگزاری جلسه با جاسم کرار گفت:

کرار 5 روز است که در تهران حضور دارد اما به دلیل تعطیلات و حضور در مراسم عزاداری فرصت نشد با یکدیگر صحبت کنیم. امروز صحبت‌هایمان را انجام دادیم و از لحاظ مالی به توافق رسیدیم او از امشب در اردوی تیم در کرج حاضر می‌شود.


وی در مورد بحث حضور قاسم دهنوی خاطرنشان کرد:

تا به این لحظه در مورد دهنوی صحبتی نکردیم. او بازیکن خوبی است. در مورد روزبه چشمی هم باید بگویم هنگامی که قرار بود نقل و انتقال انجام شود پول رضایت‌نامه او هم واریز شد اما تغییر و تحولاتی به وجود آورد که شرایط به این شکل شده باید باشگاه در این مورد صحبت کند.


سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا این تیم به اردوی خارجی می‌رود خاطرنشان کرد:

خیر. ما اردوی داخلی داریم و از آن نهایت استفاده را می‌بریم. صبح و عصر تلاش می‌کنیم و تقریبا به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کردیم. بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت. جا دارد از کادر فنی و بازیکنان هم که نظم و انضباط را به خوبی رعایت کردند تشکر کنم.

مظلومی در مورد وضعیت برنو سزار و اینکه آیا او مدنظر استقلال است تصریح کرد:

بله با مدیربرنامه‌های این بازیکن در ارتباط هستیم. او قرار است با ما جلسه‌ای داشته باشد و برای انجام مذاکرات اقدام کنیم و اگر توانستیم طبق عرف به توافق برسیم.

وی در مورد دیدارهای تدارکاتی استقلال عنوان کرد: ما تا قبل از شروع لیگ بازی‌های تدارکاتی خواهیم داشت. می‌خواهیم روز دوشنبه و پنجشنبه بازی تدارکاتی برگزار کنیم. با سایپا صحبت داشتیم که 29 تیر یک بازی دوستانه انجام دهیم و آنها اعلام کردند که اگر در مسابقات 4 جانبه شرکت نکند به ما جواب نهایی خود را می‌دهند.

سرمربی استقلال در رابطه با وضعیت یعقوب کریمی تصریح کرد:

امروز و فردا باید تکلیف این بازیکن روشن شود. دیگر نمی‌توانیم بیشتر صبر کنیم و اگر تکلیف او مشخص نشود باید تصمیم دیگری بگیریم.



وی در مورد وضعیت بهنام برزای و اینکه گفته می‌شود از او دعوت شده برای دادن تست به یکی از باشگاه‌های خارجی برود تصریح کرد:

صلاح نیست برزای جایی برود. او جوان است. اگر بخواهد مدتی برای تست به باشگاه دیگری برود و سپس در تست رد شود و بازگردد شرایط آمادگی را از دست می‌دهد و صلاح نیست این کار را انجام دهیم.



مظلومی در مورد آشتی مهدی رحمتی و و حید طالب‌لو در مراسم افطاری دیروز عنوان کرد:

این دو نفر آشتی بودند. آنها دیروز با هم افطار کردند. در اردوی استقلال صحبتی از قهر و آشتی نخواهد بود و فکر نخواهم کرد تا پایان فصل هم چنین بحث‌هایی درباره استقلال بشنوید.



وی در مورد اینکه آیا از این مسئله مطمئن هست گفت:

این حرف را گفتم و تا آخر هم پای آن هستم.

محسن بازدید : 39 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

گزینه مربیگری استقلال گفت: نمی شود همیشه همه موافق شما باشند و باید یکسری هم مخالف باشند.

آتیلا حجازی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه اینکه با وجود اعلام نامش از سوی سایت باشگاه استقلال به عنوان مربی در تمرینات غایب است، اظهار داشت: من چند روزی در سفر بودم و بعد از اینکه با مسئولان باشگاه و مظلومی صحبت کردم، به خارج از کشور رفتم. یکسری کارهای شخصی عقب مانده داشتم که باید آنها را انجام می دادم و حالا می توانم با خیالی آسوده تر به استقلال فکر کنم. 

وی در پاسخ به این سوال که از فردا شاهد حضور او در تمرینات استقلال هستیم یا خیر، عنوان کرد: فکر می کنم همه چیز در یکی، 2 روز آینده مشخص می شود. من با افشارزاده و مظلومی صحبت کردم و نظر آنها روی حضورم بسیار مثبت بود. این حضور یا عدم حضورم نیز به خاطر برنامه های کاری خودم است وگرنه همیشه افتخار می کنم که در خدمت استقلال باشم. 

گزینه مربیگری استقلال درباره اینکه گفته می شود عدم حضورش به خاطر شعار علیه او از سوی تماشاگران در تمرینات استقلال است، خاطرنشان کرد: اصلا به این مسائل ربطی ندارد و من هم به آن فکر نمی کنم. آنهایی که علیه من شعار دادند، کلا 4، 5 نفر بودند. از این مسائل ناراحت که نمی شوم، هیچ از آنها خوشحال هم می شوم. من معتقدم که هر آدمی که مخالف نداشته باشد، یعنی یک مشکلی دارد. نمی شود همیشه همه موافق شما باشند و باید یکسری هم مخالف باشند.

وی همچنین اذعان داشت: قطعا تصمیم من هیچ ربطی به این افرادی که می آیند و شعار می دهند، ندارد چون اصلا به آنها فکر نمی کنم. باید ببینم که شرایط کاری ام طوری است که می توانم در خدمت استقلال باشم یا خیر. به هر حال اگر این اتفاق افتاد که چه بهتر چون می توانم یک فصل دیگر در کنار استقلال باشم اما اگر هم نشد، به عنوان یک هوادار در کنار استقلال هستم.

حجازی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالات استقلال در پایان گفت: من خیلی در جریان نقل و انتقالات نیستم اما تا آنجایی که می دانم، وضعیت استقلال خوب است. امیدوارم که شرایط طوری پیش برود که فصل آینده دیگر این هواداران به هدف خود با استقلال برسند. همه از این تیم نتیجه می خواهند چون در 2 فصل اخیر نتایج خوبی کسب نشده است.

محسن بازدید : 36 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

آنالیزور تیم استقلال گفت: در خلال برگزاری اردوی خارج از تهران دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

محمد نوازی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص برگزاری تمرینات استقلال اظهار داشت: شکر خدا تمرینات تیم با نظم و انضباط خوبی پیگیری می شود و با اضافه شدن بازیکنان جدید و نفرات ملی پوش رفته رفته شرایط بهتری هم  در تمرین حاکم خواهد شد. 

وی افزود: فعلا در حال انجام کارهای بدنسازی هستیم تا شرایط جسمانی بازیکنان را به مرز مطلوب برسانیم و پس از آن در فاز دوم تمرینات کارهای تاکتیکی را هم آغاز خواهیم کرد. 

آنالیزور تیم استقلال درباره حضور میثم مجیدی در جمع بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: شناخت بسیار خوبی از این بازیکن داریم. او قبلا شاگرد پرویز مظلومی بوده و با خود من هم در تیم اراک همبازی بوده است. مجیدی فصل گذشته هم جزو مدافعان خوب لیگ برتر بود و فکر می کنم بتواند این فصل کمک حال استقلال باشد. 

نوازی یادآور شد: فعلا منتظر تکمیل شدن تیم هستیم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم تمرینات را با حضور نفرات بیشتر برگزار کنیم.

محسن بازدید : 31 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

گزینه پرویز مظلومی برای آنالیزوری تیم استقلال گفت: ان شاءالله با کادر فنی استقلال همکاری خواهم کرد.

به گزارش کاپ، فرزاد مجیدی در گفت و گو با خبرنگاران پس از خروج از باشگاه درباره جلسه اش با مظلومی خیلی کوتاه گفت: صحبت های خوبی انجام دادیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کادر فنی استقلال همکاری می کند یا نه خاطرنشان کرد: ان شاءالله. 

مجیدی با بیان این جمله باشگاه استقلال را ترک کرد.

محسن بازدید : 62 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مسیر باشگاه استقلال است.

به گزارش کاپ، فرزاد مجیدی که روز گذشته به عنوان آنالیزور باشگاه استقلال انتخاب شد اما از قبول این سمت انصراف داد، پس از صحبت با پرویز مظلومی اکنون در مسیر باشگاه استقلال قرار دارد تا جلسه ای را با سرمربی این تیم برگزار کند.

مظلومی قصد دارد در این جلسه فرزاد مجیدی را برای حضور در استقلال راضی کند و باید دید در این امر چقدر موفق خواهد بود.

در این رابطه، روز گذشته فرهاد مجیدی نیز طی مصاحبه ای هرگونه دخالت در باشگاه استقلال را رد کرد.

محسن بازدید : 43 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

آنالیزور تیم استقلال گفت:امیدوارم از نفرات جوان استفاده کنیم و بتوانیم چهره های جدیدی به هواداران معرفی کنیم.

به گزارش کاپ،محمد نوازی درباره اینکه استقلال امروز با تعداد نفرات کمی تمرین کرد اظهار داشت:مقداری مشکل قراردادی برای برخی بازیکنان وجود داشت و قرارداد برخی نفرات تمام شد است.امیدوارم با آنها صحبت شود تا هر چه سریعتر به تیم اضافه شوند.در مجموع تمرین خوبی بود.

وی درباره اینکه به یکباره به کادر فنی استقلال اضافه شد گفت:ما یک بار می آییم و یک بار می رویم.باشگاه از من خواست که کمک کنم و من برای کمک آمده ام.

نوازی درباره اینکه چه سمتی دارد و اینکه مربی است یا آنالیزور بیان داشت:هم آنالیزور هستم و هم مربی.در هر جا از ما بخواهند کمک می کنیم.مهم این است بتوانیم به استقلال کمک کنیم.

وی درباره اینکه مظلومی گفته است می خواهد تیم را جوان کند گفت:باید جوانگرایی کنیم.امیدوارم از نفرات جوان استفاده کنیم و بتوانیم چهره های جدیدی به هواداران معرفی کنیم.

نوازی درباره اینکه آیا استقلال می تواند قهرمان شود اظهار داشت:هدف ما از ابتدا پیشرفت استقلال و قهرمانی است.هر چند شاید مشکلاتی وجود داشته باشد اما ان شالله استقلال خوبی می سازیم.

محسن بازدید : 45 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

آنالیزور استقلال از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش کاپ،فرزاد مجیدی که امروز از سوی پرویز مظلومی به عنوان آنالیزر استقلال منصوب شده بود،بنا بر دلایلی از سمت خود کنار رفت.

گفته می شود فرزاد مجیدی این تصمیم را پس از مشورت با فرهاد مجیدی گرفته است.

محمد نوازی و مهدی ارژنگی نیا دیگر آنالیزورهای استقلال هستند.

محسن بازدید : 73 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (1)

اعضای کادر فنی تیم استقلال مشخص شدند.

به گزارش کاپ، بر این اساس مجید صالح، آتیلا حجازی، سیروس دین محمدی و حسین ترابپور فصل آینده پرویز مظلومی را در کادر فنی همراهی خواهند کرد.


علاوه بر این، قربان علی پور به عنوان مربی بدنساز آبی پوشان در لیگ پانزدهم فعالیت خواهد کرد.

ضمن اینکه محمد نوازی، فرزاد مجیدی و مهدی ارژنگی نیا آنالیزورهای استقلال خواهند بود.

محسن بازدید : 54 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

 گزینه مربیگری استقلال از حضور در کادر فنی این تیم انصراف داد.

به گزارش کاپ،داریوش یزدانی در صحفه اینستاگرام خود نوشت:

عرض سلام، ادب و احترام خدمت هواداران فهیم تیم بزرگ استقلال

عرض سلام، خسته نباشید و خدا قوت خدمت مدیریت محترم باشگاه و سرمربى تیم جناب آقاى مظلومى.

پس از تماس مسؤلان باشگاه و آقاى مظلومى بابت حضور دوباره در استقلال در کسوت مربى و استقبال گرم و بى‌نظیر هواداران فهیم تیم، سعى در اتخاذ بهترین تصمیم جهت کمک به استقلال گرفتم و به این نتیجه رسیدم با توجه به اینکه همواره در سال‌هاى پس از دوران بازیگرى سعى بر حضور در چرخه آموزشى صحیح را داشته‌ام، مى‌باید این مسیر را دنبال کنم تا در آینده‌اى نزدیک بتوانم باتجربه بیشتر و کیفیتى بهتر و آکادمیک‌تر استقلال و فوتبال کشورمان را به معناى واقعى کمک کنم.

در شرایط فعلى بنده به عنوان نماینده آبى‌دلان به فعالیت و فراگیرى ادامه مى‌دهم و به امید اعتماد باشگاه استقلال در آینده‌اى نزدیک.

براى استقلال بزرگ آرزوى موفقیت دارم

با احترام داریوش یزدانى

محسن بازدید : 39 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست اعضای کادر فنی و همچنین مدیریت باشگاه استقلال با بازیکنان این تیم در حالی امروز برگزار شد که غیبت بازیکنان سرشناس استقلال در این جلسه کاملاً به چشم آمد.
جلسه امروز در حالی انجام شد که وحید طالب‌لو، محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده،امیرحسین صادقی، امین حاج‌محمدی، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، مهدی کربلایی و نماینده مگویان مدافع ارمنی استقلال صحبت‌های پرویز مظلومی و مدیریت باشگاه استقلال را شنیدند.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که بازیکنانی مثل رضا عنایتی، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، جاسم‌کرار، محمدرضا خرسندنیا، میلاد نوری، میلاد سلیمان‌فلاح، یعقوب کریمی و ... در این جلسه حضور پیدا نکردند.

همچنین رضا عنایتی که قرار بود با پرویز مظلومی صحبت کند در جلسه امروز حاضر نشد و شاید این بازیکن در نشستی جداگانه با سرمربی اسقتلال به صحبت بپردازد.

هاشم بیک‌زاده و جاشم کرار نیز بازیکنانی هستند که با استقلال قرارداد دارند ولی در جلسه امروز حضور پیدا نکردند. بیک زاده پیش از این مدعی شده بود تا مطالباتش را نگیرد برای فصل جدید پای مذاکره نمی نشیند. امید ابراهیمی و خسرو حیدری تنها بازیکنان بدون قرارداد استقلال هستند که تا حدودی غیبت آنها در نشست امروز موجه است زیرا باید برای فصل‌ آینده به مذاکره بنشینند. همچنین جابر انصاری اولین صید استقلال در فصل جاری ظاهراً با هماهنگی مسئولان این باشگاه در نشست امروز حضور پیدا نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌جلسه امروز در حضور پرویز مظلومی، بهرام افشارزاده، عباس کردنوری، سیروس دین‌محمدی، حسین تراب‌پور و البته مجید صالح دستیار اول مظلومی برگزار شد.

در نشست فوق بهرام افشارزاده ضمن تأکید بر اهمیت فصل جاری برای استقلال و نتایج این تیم برای هواداران از آنها خواست تا با قدرت در تمرینات و اردوها شرکت کنند.

همچنین تعدادی از بازیکنان استقلال در این جلسه خواهان دریافت مطالبات فصل گذشته خود بودند که مدیرعامل استقلال به آنها قول داد مبالغی را طی امروز یا فردا به حساب بازیکنان واریز خواهد کرد و بقیه مطالبات این بازیکنان نیز در طول فصل به آنها پرداخت خواهد شد.

محسن بازدید : 70 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

مربی بدنساز فصل گذشته راه‌آهن به عنوان مربی بدنساز استقلال برای فصل آینده انتخاب شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال در تماس با علی اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز فصل گذشته تیم راه‌آهن به وی اعلام کرده اند برنامه‌های او برای فصل جاری مورد قبول واقع شده و به همین دلیل این مربی امروز به ساختمان باشگاه استقلال رفت.

قربانعلی‌پور پیش از این با اسکوچیچ در ملوان هم کار کرده بود.


امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز تیم استقلال که دو فصل پیش با آبی‌پوشان همراهی می‌کرد ظاهرا با مسائل مالی به توافق نرسید.

محسن بازدید : 43 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

سیروس دین‌محمدی که فصل گذشته هدایت تیم فوتبال امید استقلال را برعهده داشت به هنگام ورود به باشگاه استقلال در خصوص همکاری‌اش با این تیم در فصل آینده گفت: با من تماس گرفتند و حالا باید ببینیم چه می‌شود و چه اتفاقی رخ خواهد داد. امیدوارم هر کمکی که از دستم بر می‌آید بتوانم آن را انجام دهم.

وی در خصوص شرایط استقلال گفت: به نظرم استقلال امسال می‌تواند موفق باشد و روزهای خوبش را تکرار کند. شما هم اجازه بدهید من به باشگاه بروم و صحبت‌هایم را انجام دهم ان‌شاءالله بعد از جلسه پاسخگویتان خواهم بود.

محسن بازدید : 56 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با بازیکنان مدنظر باشگاه تماس گرفت.


به گزارش کاپ، علی نظری جویباری امروز با بازیکنان فصل گذشته استقلال که در فهرست فصل آینده تیم قرار دارند تماس گرفت و از آنها خواست ساعت 11 در محل باشگاه حضور داشته باشند.


فردا جلسه بهرام افشارزاده با کادر فنی و بازیکنان استقلال برگزار می شود.

محسن بازدید : 37 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

مربی سابق دروازه بانان استقلال گفت:من زمانی در این تیم بودم و قطعا خیلی دوست دارم به تیم محبوبم برگردم اما باید منتظر روزهای آینده بود. 

حسین ترابپور در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با پیشنهاد مظلومی برای حضورش در کادرفنی استقلال اظهار داشت: هنوز مظلومی با من تماسی نداشته اما به محض اینکه با من تماس گرفته شود، به باشگاه می روم تا تکلیف همکاری در فصل جدید را مشخص کنم. 

وی ادامه داد: فعلا از روزی که مظلومی به استقلال برگشته تماسی با او نداشته ام و معلوم نیست که در این دوره با هم همکاری داشته باشیم. بابت همین منتظر هستم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

ترابپور در پایان گفت: امیدوارم این اتفاق رخ داده و در این فصل نیز در خدمت هواداران خوب استقلال باشم. من زمانی در این تیم بودم و قطعا خیلی دوست دارم به تیم محبوبم برگردم اما باید منتظر روزهای آینده بود.

محسن بازدید : 56 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

پرویز مظلومی در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم گفت: به‌صورت شبانه‌روز کار می‌کنیم تا تیم خوبی برای فصل بعد ببندیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان به‌صورت رفت و برگشت در استقلال و پرسپولیس انتخاب می‌شوند، عنوان کرد: با کارنامه‌ای که داشتم و پس از صحبت‌هایی که صورت گرفت به استقلال آمدم. دوره قبل که مربی این تیم بودم فرصت 3 ساله خواست، ولی فقط 2 سال به ما زمان دادند. در همان 2 سال هم کارنامه‌ام بد نبود. قهرمان لیگ نشدم، ولی کسب سهمیه کردم و مقام قهرمانی جام حذفی را کسب کردیم. در مسابقات دربی 4 بار پیروز شدیم.

سرمربی استقلال در ارتباط با اینکه خیلی روی بحث دربی تأکید دارد، عنوان کرد: به هر حال هواداران روی این مسئله خیلی حساس هستند. باز هم می‌گویم در آن مقطع فرصت 3 ساله به من ندادند. اکنون هیچ قراردادی بسته نشده و صحبت مالی مطرح نکردیم. از من خواستند به استقلال بیایم که حتماً برای کمک این کار را می‌کردم.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسید از همان ابتدا او گزینه اصلی بوده، اظهار داشت: این همه مذاکره با علیرضا منصوریان انجام شد و برای او نامه هم به باشگاه نفت زدند که اگر مسئولان نفت موافقت می‌کردند او اکنون سرمربی استقلال بود. در دوره قبل هم همین وضعیت به‌وجود آمد. آنها به دنبال مربی دیگر رفتند وقتی در این مورد به توافق نرسیدند 2 هفته مانده به شروع بازی‌ها تیم را در اختیار من گذاشتند. از پیشکسوتان استقلال ممنونم که از من حمایت می‌کنند و امیدوارم به موفقیت برسیم. همیشه در سخت‌ترین شرایط به استقلال می‌آیم تا به تیمم کمک کنم. انتظار دارم هواداران هم برای رسیدن به موفقیت به ما کمک کنند تا استقلال بزرگ را به‌وجود بیاوریم.

مظلومی درمورد اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد، تصریح کرد: هیچ‌کسی قول قهرمانی نمی‌دهد. اکنون نه تمرینات آغاز شده و نه بازیکنان به طور کامل جذب شدند. در این شرایط چطور می‌توانم قول بدهم. اگر در این وضعیت قولی بدهیم، مردم را فریب داده‌ایم، البته برنامه من کاملاً روشن است. در سال اول برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم جزو 3 تیم بالای جدول باشیم،‌ البته حتماً به دنبال جام هم هستیم و نیم نگاهی به قهرمانی داریم. در سال دوم حتماً باید قهرمان شویم و از سال سوم به بعد به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم. یک عده می‌گویند چرا بازیکن سن‌دار جذب می‌کنیم. به هر حال ما برنامه کوتاه‌مدت هم داریم و در فرصت مناسب باید به‌صورت تدریجی میانگین سنی را پایین آورد.

وی تأکید کرد: هواداران همیشه از استقلال نتیجه می‌خواهند و این مسئله برایشان مهم است. یکی از آرزوهای بنده تشکیل استقلالی است که زیر 27-26 سال سن داشته باشد.

مظلومی در مورد ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال گفت:‌ با کمیته نقل و انتقالات باشگاه جلسه داشتیم و مطالعه دقیقی روی این مسئله می‌کنیم. اول باید بازیکنانی که جذب می‌کنیم مشخص شود تا نفرات خروجی بعد از آن معلوم شود.

وی درمورد اینکه آیا رضا عنایتی را نمی‌خواهند، عنوان کرد: نه اینکه او را نمی‌خواهیم، بلکه ممکن است برخی اوقات بازیکنی در شکل تیمی ما جای نگیرد. با کمال احترام و حفظ شخصیت با یکدیگر صحبت می‌کنیم و کنار می‌آئیم. عنایتی یکی از بازیکنان با اخلاق است. درکل در کار فوتبال و آینده یک تیم با برادرم هم رودرواسی ندارم؛ چراکه بحث استقلال و موفقیت تیم مطرح است.

مظلومی در رابطه با وضعیت سیدمهدی رحمتی و اینکه آیا آندرانیک تیموریان و جواد نکونام را می‌خواهد؟ تصریح کرد: رحمتی در برنامه من هست. درمورد تیموریان و نکونام هم باید بگویم ما بازیکن جوان خوبی مثل امید ابراهیمی را در استقلال داریم و نمی‌توانیم او را ندید بگیریم. هر 3 این بازیکنان را هم نمی‌توانیم با هم جذب کنیم.نمیتوان نکونام و تیموریان را همزمان جذب کرد. نمی‌توانم لیستم را بگویم، اما 8-7 هافبک خوب در این لیست دارم.

سرمربی تیم استقلال در رابطه با وضعیت جاسم کرار گفت: کرار با استقلال قرارداد دارد و در لیست ما حضور دارد ولی باید ضوابطی را در نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: به‌عنوان برادر کوچک‌تر پیشکسوتان به استقلال آمدم و می‌خواهم خدمت کنم. در باشگاه به روی پیشکسوتان باز است و آنها می‌توانند اینجا حاضر شوند و نقطه‌نظراتشان بگویند. من از آنها دعوت می‌کنم؛ چراکه کوچک‌ترین اختلاف دودش به چشم استقلال می‌رود.

محسن بازدید : 30 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، آتیلا حجازی که امروز در جلسه با پرویز مظلومی در باشگاه استقلال صحبت کرده بود در این خصوص گفت: مظلومی از من خواست تا امروز در جلسه حاضر شوم و در جلسه امروز در مورد مسائل مختلف از جمله لیستی که قرار است برای فصل آینده برای این تیم بسته شود به صحبت پرداختیم. البته یکسری صحبت‌های خصوصی هم مطرح شد که در مورد آنها نمی‌توانم صحبت کنم.

وی در مورد اینکه آیا فصل آینده با استقلال همکاری می‌کند یا خیر؟ گفت: قرار شد شنبه آینده جلسه دیگری را با آقای افشارزاده و سپس دوباره با پرویز مظلومی برگزار کرده و اگر توافق در خدمت استقلال خواهم بود در غیر این صورت برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

حجازی در مورد اینکه امروز در جلسه‌اش با مظلومی در مورد مسائل مالی و فنی به صحبت پرداخت یا خیر؟ گفت: در مورد مسائل مالی اصلاً صحبتی نکردیم و فقط در مورد مسائل فنی صحبت به میان آمد که انشاءلله بتوانم مثمرثمر باشم و به یک نظر مشترک باشیم تا در خدمت استقلال باشیم.

مربی سابق استقلال در مورد پست جنجالی فرزند امیر قلعه‌نویی در  اینستاگرام که در یک کفه ترازو عکس پدرش را با سه جام قرارداده و در کفه دیگر ترازو عکس 6 مربی دیگر استقلال در ادوار مختلف از جمله ناصر حجازی را بدون جام قرار داده است، گفت: من معمولاً جواب بچه‌ها را نمی‌دهم!

محسن بازدید : 33 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صبح امروز جلسه ای بین پرویز مظلومی، سرمربی استقلال و آتیلا حجازی در محل باشگاه برگزار شد که به نظر می‌رسد حجازی مربی این تیم و دستیار مظلومی انتخاب خواهد شد.

این دو پیش از این نیز با یکدیگر در استقلال کار می‌کردند.

محسن بازدید : 45 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی، سرمربی استقلال فردا با دو گلر و مهاجم این تیم جلسه‌ای را برگزار می‌کند.

بر همین اساس قرار است مظلومی فردا جلسه‌ای را با محسن فروزان و وحید طالب‌لو برگزار کند. همچنین او جلسه دیگری را با عنایتی نیز خواهد داشت.

محسن بازدید : 42 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:آن چیزی که عرف فوتبال است تلاش می کنیم همان مبلغ را به بازیکنان پیشنهاد بدهیم.

به گزارش خبرنگار کاپ، پرویز مظلومی در خصوص چهارمین روز حضورش در استقلال اظهار داشت: داریم تلاش می کنیم. دوستان ما هم دارند تلاش می کنند که بتوانند کمک کنند. وقتی صبح می آیید شاهد هستید که ما از صبح هستیم و تلاش می کنیم با بازیکنان مورد نظرمان به توافق برسیم.
وی ادامه داد:امروز توانستیم با جابر انصاری به توافق برسیم. با چند بازیکن دیگر در حال صحبت هستیم و در تلاش هستیم رضایت باشگاه هایشان را جلب کنیم. آنها قیمتی می گویند که در توان باشگاه نیست. امیدوارم مبلغی بگویند که بتوانیم از پسش برآییم و خداپسندانه باشد.
سرمربی استقلال درباره اینکه این باشگاه چه رقمی را برای پرداخت مدنظر دارد خاطرنشان کرد:آن چیزی که عرف فوتبال است تلاش می کنیم همان مبلغ را به بازیکنان پیشنهاد بدهیم.
وی ادامه داد:برای شنبه ساعت 11 فراخوان می گذاریم بازیکنان به باشگاه بیایند. البته شرایط خارجی ها را نمی دانم. توکل به خدا عصر روز شنبه تمریناتمان را با هر چند نفر که باشند شروع می کنیم.

وی در خصوص امید ابراهیمی و اینکه می گویند قیمت او خیلی بالا است بیان داشت: من در جریان قیمت ابراهیمی نیستم. من خودم با ایشان صحبت کردم و قرار است باشگاه هم با ایشان صحبت کند.
سرمربی تیم استقلال درباره اینکه داریوش یزدانی و چیذری به عنوان کادر جدید استقلال منصوب شده اند یا نه گفت:ما هنوز کسی را معرفی نکردیم و با افراد مورد نظرمان صحبت می کنیم. تصمیم نهایی را مطالعه می کنم که برنامه های کدام یک در حیطه کاری ما می گنجد و بعد نام آنها را اعلام خواهیم کرد. با چند گزینه هم به عنوان همکار صحبت کردیم که داریوش یزدانی هم یکی از آنهاست.
وی درباره اینکه آیا در این فصل فقط به دنبال به خدمت گرفتن بازیکن جوان است اظهار داشت:در فهرست ما هم بازیکنان اسمی و هم جوان هستند و بالاخره تلفیقی از اینها هستند که ما در خدمت شان خواهیم بود.
سرمربی استقلال افزود:من بارها گفتم اسم نیاورید. در نقل و انتقالات اسم هر بازیکن را بیاوریم قیمتش 3 برابر می شود.
مظلومی درباره اینکه آیا از پرسپولیس بازیکنی در فهرست او هست یا نه گفت:از تیم رقیب هیچ بازیکنی در فهرستم نیست. یکی، دو مدیر برنامه از تیم مقابل تماس داشته اند ولی بازیکن خاصی مد نظرمان نیست.
وی درباره اینکه آیا کادر فنی تا روز شنبه مشخص می شوند یا نه اظهار داشت:تا روز شنبه کادر فنی مسلما در جلسه خواهند بود و مشخص می شود.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:از شرایط راضی هستیم. باشگاه های دیگر هم با این بازیکنان صحبت کرده اند و به هر حال آنها باید انتخاب کنند. استقلال نام بزرگی است و باید مبلغ قراردادش کمتر از سایر تیم ها باشد.
مظلومی درباره زمان اندک تا شروع فصل گفت:باید تلاش کنیم در این یک ماه در فرصت کوتاه تیم را آماده کنیم. یک تیم برای آمده شدن به 8 هفته نیاز دارد که ما 4 هفته داریم. باید برنامه ها را طوری تنظیم کنیم که بچه ها در بازی های اول افت نکنند. می خواهیم یک کمیته فنی تشکیل دهیم و اگر این کار را انجام دهیم همه چیز زیر نظر این کمیته خواهد بود.

محسن بازدید : 41 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد چیذری که برای مذاکره برای حضور در کادر فنی استقلال به عنوان مربی بدنساز امروز در این باشگاه حاضر شده بود در این خصوص گفت: زمان کم است و یک برنامه سرعتی 5 هفته‌ای را به این باشگاه ارائه کردند که امیدوارم هرچه سریع‌تر پاسخ نهایی را بدهند. هرجا که بودم خوشبختانه مشکل بدنی نخوردیم و امیدوارم اینجا هم موفق باشیم.

وی در مورد اینکه آیا حضورش در استقلال قطعی است گفت: خیر. 4 گزینه هستند که از بین ما یک نفر انتخاب خواهد شد.

چیذری در مورد اینکه آیا آمدنش به استقلال ارتباطی با رفاقت صمیمانه‌اش با مهدی رحمتی دارد گفت: من با همه استقلالی‌ها دوست صمیمی هستم. از مجیدی که شاگرد قدیمی من بوده گرفته تا بیک‌زاده و صادقی همه صمیمی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد با این تیم کارش را آغاز کند گفت: پرویز خان از من شناخت دارد ضمن اینکه سایر گزینه‌ها نیز از همکاران کاربلد من هستند اما شب گذشته که با من تماس گرفتند اعلام شد یک برنامه 5 هفته‌ای ارائه کنند و من هم این کار را انجام دادم که اگر قبول شود سعی می‌کنم بهترین عملکردم را برای استقلال ارائه کنم.

گزینه‌ مربیگری استقلال با بیان اینکه فصل گذشته نیز در پیکان با استقلالی‌ها بودم و همه استقلالی‌ها در این تیم جمع بودند در پاسخ به این سوال که آیا نیم‌فصل لیگ برتر گذشته به خاطر رفاقت با رحمتی به پیکان رفت گفت: صمد مرفاوی از ابتدای فصل من را می‌خواست که رفتن به قم برایم سخت بود اما زمانی که نیم‌فصل او به پیکان آمد من هم با رخصت از فرهاد کاظمی که فصل قبل‌تر با او در پیکان کار کرده بودم، دوباره به این تیم پیوستم.

وی در پایان یادآور شد: تمرینات استقلال باید هرچه زودتر آغاز شود و فکر نمی‌کنم بیشتر از یکی دو روز زمان داشته باشیم که بر این اساس تمرینات باید جمعه آغاز شود. زمان کم است و فقط 35 روز تا آغاز لیگ باقی مانده و باید سریع‌تر یک نفر به عنوان مربی بدنساز استقلال انتخاب شود.

محسن بازدید : 36 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

پیشکسوت استقلال گفت: من همین روزها با مسئولان آکادمی که در آن مربی هستم، صحبت می کنم تا اگر شد، قراردادم را فسخ کرده و به تهران بیایم.

داریوش یزدانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با پیشنهاد استقلال به او برای مربیگری در این تیم اظهار داشت: مدتی قبل بود که بحث حضور من در استقلال مطرح شد اما همان زمان هم گفتم که این مساله جدی نیست چون هیات مدیره جدید هنوز انتخاب نشده بودند. این بار اما مظلومی با من تماس گرفت و پیشنهاد داد که به ایران بیایم و روی نیمکت استقلال بنشینم.

وی ادامه داد: من هم اکنون در یک آکادمی فوتبال در آمریکا مشغول هستم. فصل فوتبالی در آمریکا با ایران متفاوت است و من حدود یک ماهی است که قرارداد جدیدم را با این تیم در لس آنجلس بسته ام. برای من جای خوشحالی دارد که مربی با سابقه ای مثل پرویز مظلومی با من تماس گرفته و قطعا برای حضور در استقلال تمام تلاشم را می کنم.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد قراردادش را فسخ کرده و به استقلال برود، تصریح کرد: من بارها از علاقه ام در استقلال گفته ام. جدا از تمام این مسائل برایم مایه افتخار است که مظلومی با من تماس گرفته و این پیشنهاد را ارائه کرده است. من همین روزها با مسئولان آکادمی که در آن مربی هستم، صحبت می کنم تا اگر شد، قراردادم را فسخ کرده و به تهران بیایم.

یزدانی در پایان گفت: من مثل برخی دیگر از مربیان با لابی نمی خواهم به استقلال بیایم. با توانایی خودم به این جایگاه رسیدم و دوست دارم که بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. همه چیز تا چند روز آینده مشخص می شود و از مظلومی نیز چند روز وقت گرفتم تا با او صحبت کنم.

محسن بازدید : 29 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای حضور در کادر فنی تنها تاکنون با مجید صالح صحبت شده است.


به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی درباره جلسه امروز کمیته نقل و انتقالات باشگاه اظهار کرد:

هنوز نام بازیکنی را اعلام نکرده‌ایم اما لیست مورد نیازمان را به این کمیته اعلام کردیم و آن‌ها پیگیر موضوع هستند. نام بازیکنانی که در رسانه‌ها مطرح شده گمانه‌زنی است و از طرف ما اعلام نشده است.



وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با حضور نکونام، رحمتی و تیموریان، مشکل کاپیتانی چگونه برطرف خواهد کرد گفت:

این سوالات حاشیه‌ای هستند و مشکلی در این باره نداریم.



سرمربی جدید استقلال اظهار کرد:

لیستی را داده‌ایم که این کمیته بازیکنان را جذب کند. اگر نشد با بازیکنانی که فصل قبل با ما بوده‌اند مذاکره می‌کنیم. سعی می‌کنیم با بازیکنانی را که با باشگاه همراه بوده‌اند، به توافق برسیم.

امید ابراهیمی، یعقوب کریمی و خسرو ابراهیمی با ما قرارداد ندارند اما به آن‌ها نیاز داریم و مذاکراتی را با آن‌ها انجام خواهیم داد.



مظلومی افزود:

11 یا 12 بازیکن بزرگسال و 8 بازیکن امید در تیم داریم که باید از بین آن‌ها بازیکنان مورد نیاز را انتخاب کنیم. تنها با مجید صالح برای حضور در کادر فنی صحبت کردیم و نام‌هایی مانند حجازی هنوز صحبتی با آن‌ها صورت نگرفته است.

چند بازیکن از لیگ یک و چند بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد. البته باید پیگیری کنیم ببینیم که بازیکنان مورد نیاز ما با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند یا نه.


سرمربی استقلال درباره محل تمرین آبی‌پوشان خاطرنشان کرد:

ما زمین کمپ را در اختیار داریم هرچند که به طور کامل آماده نیست.

دنبال این هستیم که زمین دیگری را تا آماده‌سازی زمین کمپ فراهم کنیم. هنوز جای دیگری را در اختیار نداریم.



وی درباره احتمال جدایی غلامرضا عنایتی از این تیم گفت:

عنایتی بازیکن بزرگی است و من دوستش دارم. باید با او صحبت کنیم.

هنوز چیزی مشخص نشده است.

درباره کادر فنی با مربی بدنساز خارجی صحبتی را انجام دادیم اما او مشکلی دارد و نمی‌تواند به ایران بیاید.

محسن بازدید : 50 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری فارس، مجید صالح پس از جلسه در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید از پیشکسوتان استقلال برای حضور در این باشگاه اجازه بگیریم البته من در گذشته در این تیم مربی‌گری کرده‌ام و نیمچه سابقه‌ای در این باشگاه دارم. با این حال باید از پیشکسوتان استقلال که جزو مفاخر فوتبال هستند رخصت بگیرم. من قبل از حضور در باشگاه هم با قلعه نویی صحبت کردم و از او برای آمدن به این تیم اجازه گرفتم زیرا او اولین کسی بود که من را به استقلال آورد بعد از من هم مظلومی با قلعه نویی حرف زد و قول همکاری هم داد زیرا اینجا فقط نام استقلال مطرح است.

وی ادامه داد: من در استقلال و پرسپولیس بازی نکرده‌ام و مربی‌گری ام در استقلال از سال 91-92 شروع شد. با توجه به این سابقه دید کوچکی به مجموعه استقلال پیدا کردم و فهمیدم که استقلال باشگاه خیلی بزرگی است و هواداران پرشوری دارد. وقتی استقلال و پرسپولیس موفق می‌شوند باعث خوشحالی بخش زیادی از جامعه می‌شود. بسیاری از مردم با باخت این دو تیم ناراحت و با پیروزی‌شان خوشحال می‌شوند. تلاش می‌کنیم که استقلال به جایگاهی که استحقاقش را دارد بازگردد.

صالح در مورد اینکه چه زمانی متوجه حضورش در استقلال شد گفت: قبل از افطار بود که افشارزاده با من تماس گرفت و مظلومی هم در کنارش بود و صحبت از حضورم در استقلال شد شرایط را که همه می‌دانید شرایط خیلی روتین نیست. بخشی از زمان بدنسازی در پیش فصل را از دست داده‌ایم باید هرچه زودتر فهرست بازیکنان را تکمیل کنیم خیلی فشرده هم کار کرده‌ایم.

وی افزود: امروز از کمپ استقلال بازدید داشتیم جلسه‌ای در وزارت ورزش داشتیم با کمیته نقل و انتقالات باشگاه صحبت کردیم هر چه کمیته نقل و انتقالات قوی‌تر کار کند استقلال شرایط بهتری خواهد داشت و می‌تواند حریف جدی برای فصل آینده باشد.

صالح در مورد برنامه‌های مظلومی گفت: بله ایشان برنامه کاری خود را تا انتهای فصل مشخص کرده اند و با من هم در این زمینه صحبت کرد و با اضافه شدن همکاران دیگر و آمدن بازیکنان یکی دو اردوی پیش فرض خواهیم داشت. زیرا هشتم تا نهم مرداد ماه لیگ برتر آینده آغاز می‌شود و ما کمتر از شش هفته و زیر 42 روز که استاندارد است زمان برای آماده سازی تیم داریم.

وی افزود: حداقل باید یک اردو در داخل و یا خارج از کشور داشته باشیم که باید بحث هزینه‌ها مشخص شود. زمین کمپ استقلال ناآماده است و مجبوریم در خارج از تهران که احتمالا کردان کرج است اردو بزنیم تا آخر هفته باید تیم را جمع و جور کنیم و کمیته نقل و انتقالات هرچه فعال‌تر و قوی تر کار کند تیم زودتر جمع می‌شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 552
  • بازدید سال : 5,604
  • بازدید کلی : 96,969
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0