loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 69 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

مدافع تیم استقلال گفت: امیدوارم بتوانم در فصل آتی به استقلال کمک کنم.

یعقوب کریمی در گفت و گو با کاپ،درباره فسخ قراردادش با سپاهان اظهار داشت:من چند روز پیگیر انجام امور مربوط به دریافت رضایت نامه ام از سپاهان بودم.خوشحالم سرانجام امروز پس از جلسه با مسولان سپاهان رضایت نامه ام را دریافت کردم و امیدوارم بتوانم در فصل آتی به استقلال کمک کنم.

وی درباره اینکه گفته می شود قرار است پیراهن شماره 8 استقلال را برتن کند گفت:من از گذشته به شماره 8 علاقه زیادی داشتم.به همین دلیل از باشگاه درخواست کردم که این شماره را به من بدهند.

محسن بازدید : 62 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

مدافع فصل گذشته آبی ها با استقلال فسخ قرارداد کرد.

به گزارش کاپ،هاشم بیک زاده که عصر امروز در باشگاه استقلال حضور یافته بود،پس از دیدار با مسولان باشگاه قرارداشد را با آبی پوشان فسخ کرد.

این در حالی است که پرویز مظلومی خواهان این شده بود که بیک زاده در استقلال بماند.

با این وجود،این بازیکن پس از گفت و گو با علی نظری و بهرام امیری با میل خود قراردادش را با استقلال فسخ کرد.

وی به احتمال زیاد راهی صبا خواهد شد.

محسن بازدید : 45 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

مدافع فصل گذشته تیم استقلال رسما قراردادش را با سپاهان فسخ کرد.

به گزارش کاپ،یعقوب کریمی با دریافت رضایت نامه از باشگاه سپاهان،از این باشگاه جدا شد.

وی فردا قراردادش را با استقلال ثبت خواهد کرد.

محسن بازدید : 77 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهرام امیری در مورد نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت:قرارداد شش بازیکن ورودی سال جدید را امروز ثبت کردیم و فردا هم 4 بازیکن دیگر به هیأت فوتبال می آیند تا کار نقل و انتقالات استقلال تمام شود. فردا ابراهیمی، حیدری، کریمی و پروویچ قراردادشان ثبت خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مذاکره استقلال با پروویچ به بن‌بست رسیده است، خاطرنشان کرد: این موضوع درست نیست. وی امروز در تست پزشکی شرکت کرد. این بازیکن تا بامداد جمعه فرصت داشت تا قرارداد خود را با باشگاهش فسخ کند که این اتفاق هم افتاد. باشگاه استقلال قبل از آخرین بازی پروویچ برای تیمش نامه فسخ قرارداد این بازیکن از باشگاهش را گرفته بود و حالا به عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمده است.

امیری با بیان اینکه پروویچ امروز در مرحله اول تست پزشکی شرکت کرد ادامه داد: مرحله دوم این تست فردا برگزار می‌شود. ما در مورد شرایط این بازیکن از فیفا استعلام گرفتیم تا محکم‌کاری کرده باشیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد هاشم بیک‌زاده گفت: این بازیکن با موافقت کادر فنی و مظلومی در استقلال ماندنی شد و به کارش ادامه خواهد داد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود به صادقی پیشنهاد شده بود تا در باشگاه استقلال کارهای دفتری انجام دهد، تصریح کرد: نمی‌دانم این صحبت‌ها بر چه اساسی مطرح می‌شود. صادقی یک بازیکن ملی است و زحماتش برای استقلال غیر قابل انکار است. اکثر تیم‌های لیگ خواهان جذب صادقی هستند و امروز این بازیکن خیلی دوستانه رضایتنامه‌اش را از ما گرفت و رفت.

امیری با بیان اینکه شماره پیراهن بازیکنان را کادر فنی اعلام خواهد کرد، اظهار داشت: قرار بود جشن پیراهن داشته باشیم اما با توجه به شرایط و اینکه اولین بازی ما خارج از تهران است نتوانستیم این کار را انجام دهیم. در مورد اینکه گفته می‌شود پیراهن شماره هفت بایگانی خواهد شد یا خیر بهتر است از کادر فنی بپرسید.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با بیان اینکه با جذب پروویچ لیست استقلال بسته می‌شود،‌ گفت: در مورد اینکه استقلال با این بازیکنان موفق خواهد بود یا خیر هم باید از کادر فنی سوال کنید و من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

وی در پایان در خصوص شرایط سلیمان فلاح هم عنوان کرد: ما به وی پیشنهاد دادیم که به صورت تفاهمی از استقلال جدا شود و در غیر اینصورت بر اساس قوانین با این بازیکن رفتار خواهیم کرد.

محسن بازدید : 93 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، پروپیچ مهاجم کرواتی که پنجشنبه هم دو گل برای تیم سابق به ثمر رساند برای مذاکرات نهایی با استقلال وارد ایران شد.

البته در مورد این بازیکن شائبه ای به وجود آمده مبنی بر اینکه چون او روز پنجشنبه برای تیمش به میدان رفته بازیکن آزاد به شمار نمی رود و استقلال نمی تواند این بازیکن را در اختیار داشته باشد اما مدیربرنامه های این بازیکن می گوید بعد از بازی پروپیچ برای تیمش، او بازیکن آزاد شده و مشکلی ندارد.

قرار شده برای رفع ابهام زمان پایان قرارداد این بازیکن باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال به صورت مستقیم با فیفا مکاتبه کنند و جواب فیفا را ملاک قرار دهند.

محسن بازدید : 88 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)
معاون باشگاه استقلال گفت: در صورت مساعدت باشگاه سپاهان برای صدور رضایتنامه، کریمی از روز یکشنبه در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصص آخرین وضعیت یعقوب کریمی اظهار داشت:

ما روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کردیم که طی آن مقرر شد بخشی از مبلغ رضایتنامه را خود کریمی و بخش دیگری را باشگاه استقلال تقبل کند.


وی در خصوص اینکه با این حساب این بازیکن را باید استقلالی دانست یا خیر گفت:

باشگاه سپاهان مبلغ 250 میلیون تومان بابت رضایتنامه این بازیکن خواستار شده که ما نیز این موضوع را با خود بازیکن حل کردیم. یقینا اگر باشگاه سپاهان مساعدت کند کریمی از روز یکشنبه در تمرینات تیم استقلال حضار خواهد شد.


معاون باشگاه استقلال در خصوص زمان حضور پروپیچ بازیکن کروات در ایران نیز گفت:

شرایط حضور این بازیکن فراهم شده و و عصر فردا این بازیکن به تهران خواهد آمد.

قرار است بلافاصله کارهای تست پزشکی این بازیکن انجام شود در صورت فراهم شدن شدن شذایط در تمرینات استقلال شرکت کند.

محسن بازدید : 62 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (1)

به گزارش خبرگزاری فارس، یعقوب کریمی امروز با حضور در باشگاه استقلال برای رسیدن به راه حلی جهت ماندن در این تیم جلسه ای را برگزار کرد.

با جلسه ای که او امروز برگزار کرده احتمال ماندنش در جمع آبی پوشان قوت گرفته است.

ظاهرا با توجه به مبلغی که سپاهان برای رضایتنامه کریمی در نظر گرفته قرار شده پرداخت این پول از سوی کریمی و باشگاه استقلال تقسیم و به باشگاه سپاهان واریز شود.

محسن بازدید : 67 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها از بین بازیکنانی که با باشگاه استقلال قرارداد دارند امیر حسین صادقی و هاشم بیک‌زاده خواستار صدور رضایتنامه خود هستند ولی در صورتی که این بازیکنان با باشگاه برای جدایی توافق نکنند در استقلال ماندنی هستند.

پرویز مظلومی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:یکسری از بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند که باید فسخ کنند.اما قانون می‌گوید دو طرف باید رضایت داشته باشند وگرنه نمی‌توان کاری کرد.

وی افزود: در صورتی که این دو نفر با استقلال برای جدایی توافق نکنند در تیم ماندنی هستند

محسن بازدید : 55 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
محسن فروزان، گلر تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی به سیاه‌جامگان پیوست.

محسن فروزان که فصل گذشته به استقلال پیوسته بود، از استقلال جدا و به جمع شاگردان رسول خطیبی پیوست.

محسن بازدید : 51 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)
دروازه بان استقلال که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته بود،‌ برای جدایی به توافق نرسید.

به گزارش خبرنگار کاپ، محسن فروزان که بعد از پیوستن رحمتی به استقلال در لیست مازد این تیم قرار گرفت،‌ در جلسه ای با مسئولان استقلال به توافقی برای جدایی اش نرسید. او با استقلال 2 سال دیگر قرارداد دارد و به نظر می رسد از عصر امروز بار دیگر به تمرینات این تیم بازمی گردد تا استقلال با 3 دروازه بان تمرین کند.

محسن فروزان با تایید خبر فوق به کاپ گفت: نمی خواهم از جزییات جلسه ای که داشتم،‌ چیزی بگویم اما با مسئولان استقلال توافقی برای جدایی نداشتم. من از ابتدا هم دوست داشتم در استقلال بمانم که آن اتفاقات رخ داد. از امروز نیز در کنار سایر بازیکنان به تمرینات بازمی گردم.

محسن بازدید : 138 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)
استقلال براي پر كردن ليست مهاجمانش قصد جذب برونو سزار برزيلي را داشت. با اين حال اختلاف‌نظر 100 هزار دلاري طرفين براي نهايي كردن قرارداد سبب شد تا آبي‌ها از جذب مهاجمي كه قبلا خوب بوده اما در دو فصل اخير گل نزده تقريباً پشيمان شوند. جديدترين گزينه استقلالي‌ها براي پر كردن ليست مهاجمان‌شان پرو پجيچ (Pero Pejić) كروات است که روز گذشته با این تیم به توافق رسید. مهاجم 33 ساله و 190 سانتیمتری که فصل گذشته در لیست حمید درخشان هم قرار داشت ولی به خاطر قراردادش با یک تیم آلبانیایی نتوانست به سرخپوشان ملحق شود. پروپجیچ در چهار فصل اخیر، طی 101 بازی 72 گل به ثمر رسانده و دو سال پیاپی آقای گل آلبانی بوده است.

سفر به تيرانا براي بزرگي

پجيچ با حضور در سوپرليگ اتريش (بوندس‌ليگا) و پوشيدن پيراهن كاپ فنبرگر به صورت جدي پاي به جغرافياي حرفه‌اي شدن گذاشت. «پرو» بعد از دو فصل سال 2009 راهي كرواسي شد تا در كشورش پيراهن سسوت را بپوشد. پس از آن بود كه راه سوپرليگ آلباني و بزرگي را پيدا كرد. اين مهاجم در اولين سال آلبانيايي شدنش طي 28 بازي براي تيرانا 14 گل زد. همين عملكرد باعث شد تا بعد از ژاناج 19 گله از تيم فلامورتاري دومين گلزن برتر سوپرليگ آلباني لقب بگيرد.

از تجربه كوتاه الفيصلي تا حضور مجدد در جمع گلزنان

در پايان سوپر ليگ 2011-2010 آلباني پيشنهاد سرمربي كروات الفيصلي به پرو رسيد. سرمربي سرشناس اين تيم عربستاني زلاتكو داليچ بود كه بعد سرمربي الهلال شد. جالب اين‌كه داليچ در فصلي كه گذشت با العين قهرماني ليگ برتر امارات را هم جشن گرفت. به هر تقدير همكاري پرو با الفيصلي فقط چند ماه به طول انجاميد تا اين مهاجم طي 8 ديدار و 364 دقيقه يك گل به الرائد بزند. پجيچ نيم‌فصل به آلباني بازگشت تا براي تيم جديدش فلامورتاري 13 بازي انجام دهد. پرو در هر 13 ديدار انتخاب اول كادر فني فلامورتاري بود تا طي 1101 دقيقه 9 گل بزند و گلزن هشتم جدول گلزنان فصل 2012-2011 سوپر ليگ آلباني شود. قابل توجه اين‌كه در فصل مذكور جواهير سوكاي مهاجم سابق سپاهان هم 9 گل به ثمر رساند.

نمايش قابل قبول پرو در فلامورتاري سبب شد تا اسكندربيو تيم مدعي در سوپر ليگ آلباني با او قرارداد ببندد. پرو هم در فصل 2013-2012 طي 23 بازي و 1780 دقيقه 12 گل به ثمر رساند. به اين ترتيب هم اسكندربيو با 58 امتياز قهرمان شد و هم پرو بعد از مملي 19 گله و پوپوويچ كه با پيراهن كوگسي 16 گل زد سومين گلزن سوپرليگ شد.

زدن 51 گل براي آقاي گلي دوباره

پرو در فصل 2014-2013 ترجيح داد از اسكندربيو جدا نشود. در مقابل 30 بازي انجام داد و 20 گل زد تا براي نخستين بار آقاي گل آلباني شود. اسكندربيو 61 امتياز گرفت و 52 گل زد، در شرايطي كه بيش از 38 درصد گل‌هاي قهرمان را پجيچ زد. اين مهاجم در فصل 2015-2014 به كوگسي ديگر تيم مدعي و سرشناس در سوپرليگ آلباني پيوست.

پرو در 35 بازي فصل وارد تركيب اصلي كوگسي شد تا طي 3075 دقيقه 31 گل بزند و دوباره آقاي گل شود. زدن يك گل در هر 99 دقيقه عملكردي قابل تقدير به شمار مي‌رفت. پرو طي دو فصل اخير فوتبالش 65 بازي با پيراهن اسكندربيو و كوگسي انجام داد و 51 گل زد. قطعا اين عملكرد مي‌تواند آبي‌ها را به جذب مهاجمي كارساز و چارچوب‌شناس اميدوار كند. پجيچ در فصل 15-2014 با فاصله آقاي گل شد. دومين گلزن جدول سوپرليگ آلباني راچيچ كروات از تيم پارتيزان بود كه 14 گل زد. در مقابل پرو 52.5 درصد گل‌هاي كوگسي را زد تا نقش مستقيم در به ثمر رسيدن 59 گل تيمش داشته باشد.

محسن بازدید : 103 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

باشگاه استقلال با مهاجم 32 ساله یوگسلاو به توافق رسید.

به گزارش کاپ،عصر امروز مسولان باشگاه استقلال با مدیر برنامه های پراپیچ مذاکره داشتند و برای حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان به توافق رسیدند.

پراپیچ فصل گذشته در عضویت باشگاه کوکسی آلبانی قرار داشت و بامداد شنبه و بعد از انجام دیدار تیمش در سوپر لیگ،به تهران می آید.

پرو پیچ در کارنامه خود بیش از 200 گل باشگاهی دارد و گلزن‌ترین مهاجم تاریخ باشگاه‌های آلبانی است.

وی سابقه انجام یک بازی برای تیم زیر 20 سال کرواسی را دارد.

محسن بازدید : 49 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع فصل گذشته استقلال گفت: درباره تیمهایی که خواهان من هستند، بعدا صحبت می کنم. 

به گزارش کاپ، امیرحسین صادقی در خصوص آخرین وضعیتش بعد از خروج از باشگاه استقلال اظهار داشت: فقط بحث قراردادم با استقلال مانده که باید تکلیفش مشخص شود. امروز نیز برای همین به باشگاه آمده بودم چون با استقلال قرارداد دارم. البته آمدم که پورحیدری و مظلومی را ببینم. قرار است فردا سبک دست پولی را پرداخت کند تا بعد از دریافت مطالباتم با استقلال تسویه حساب کنم. 

وی افزود: دروغ نمی گویم، اگر راستش را بگویم دلم برای چند نفر مثل نظری جویباری تنگ شده بود. دلم برای پورحیدری و امیری هم تنگ شده بود و آمدم آنها را ببینم. البته مشکل خاصی نیست و من و باشگاه استقلال با هم مشکلی نداریم. قرار شده تا فردا مبلغی را به من پرداخت کنند که ببنیم چه می شود. 

مدافع استقلال در این خصوص که اعلام شده وی از ساعت 8 صبح به باشگاه استقلال بیاید و مثل یک کارمند در باشگاه حضور داشته و ماهی 5 میلیون تومان بگیرد، اذعان داشت: نمی دانم. من خودم تعجب کردم وقتی این مطلب را شنیدم. درباره اش صحبت نکنیم بهتر است. من 13 سال برای استقلال زحمت کشیدم و حتی در امیدهای این تیم نیز بازی کردم. مهم این است آرم باشگاه استقلال روی قلبم باشد و آبدارچی هم باشم برایم مهم نیست.

صادقی در خصوص تیم آینده اش خاطرنشان کرد: ان شاءالله اگر خدا قسمت کند و تا فردا باشگاه استقلال تکلیفم را مشخص کند در این باره صحبت می کنم. قراردادم آماده است و با باشگاهی که تمایل به قرارداد با من دارد، صحبت کرده ام.

وی در این باره که صبا یکی از تیم های خواهان وی است، بیان داشت: فردا درباره تیم آینده ام صحبت می کنم.

صادقی در خاتمه در این باره که در صفحات اجتماعی آمده است با حضور امیر قلعه نویی وی به ملوان می رود تصریح کرد: فقط شما دارید این حرف ها را می زنید. اصلا هیچ جریده ای چنین چیزی ننوشته است. من نشنیدم و ندیدم قلعه نویی چنین حرفی را زده باشد. من یکی از افتخاراتم این بوده که شاگرد قلعه نویی باشم. من 9 سال در تهران و تبریز شاگرد ایشان بودم. افتخار می کنم و افتخار هم خواهم کرد. امیرخان برایم خیلی زحمت کشیده است و اگر بخواهند حتما در خدمت شان خواهم بود.

محسن بازدید : 70 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

هافبک برزیلی سابق پالمیراس برای لیگ پانزدهم به استقلال پیوست. 

به گزارش خبرنگار کاپ، ریوالدو باربوزا که سابقه بازی در پالمیراس برزیل را هم داراست، امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد و بعد از توافق با مسئولان، به جمع آبی پوشان اضافه شد.

ریوالدو اولین خرید خارجی استقلال برای فصل جدید محسوب می شود و از امروز در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد. 

وی فردا در تست پزشکی استقلال حاضر می شود و سپس قراردادش را با این تیم رسمی خواهد کرد

محسن بازدید : 49 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

اعضای تیم فوتبال استقلال فردا قراردادهایشان را ثبت می کنند.

به گزارش کاپ، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای ثبت قراردادهای خود روز چهارشنبه به هیات فوتبال تهران می روند.

این در حالی است که فردا روز آخر نقل و انتقالات است و هیات فوتبال قطعا روز شلوغی را سپری خواهد کرد.

محسن بازدید : 68 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پروپیچ مهاجم مدنظر کادر فنی تیم فوتبال استقلال که قرار بود روز دوشنبه وارد تهران شود، در صورت مهیا شدن شرایط پنجشنبه در تهران حاضر خواهد شد، البته این بازیکن با باشگاه آلبانیایی قرارداد دارد و در صورتی که تا روز چهارشنبه نتواند خود را به تهران برساند فصل نقل‌وانتقالات به پایان خواهد رسید و نمی‌تواند قراردادش را با استقلال ثبت کند.

البته مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند از این بازیکن به‌عنوان سهمیه خارجی خود استفاده کرده و در آن صورت می‌توانند بعد از پایان نقل‌وانتقالات این بازیکن را به‌عنوان سهمیه خارجی جذب کند.

به گزارش فارس، استقلالی‌ها برای پروپیچ بلیت سفر به تهران هم رزرو کرده‌اند و منتظر حضور این بازیکن در تهران هستند و در صورتی که وی آخرین بازی خود را برای تیم آلبانیایی انجام دهد به تهران سفر خواهد کرد.

محسن بازدید : 52 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)
جلسه عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با سرمربی آبی پوشان برگزار خواهد شد.
به گزارش کاپ،بهرام امیری عصر امروز پیش از آغاز تمرینات استقلال نشستی را با پرویز مظلومی برگزار می کند.
محور این جلسه درباره تعیین وضعیت یعقوب کریمی است.
باشگاه استقلال اعلام کرده که کریمی باید خودش پول رضایت نامه اش را پرداخت کند.

محسن بازدید : 64 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

هافبک پیشین پالمیراس برای مذاکره و حضور در تست پزشکی باشگاه استقلال به ایران خواهد آمد.

به گزارش کاپ،مسولان کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال طی روزهای گذشته پیگیر گزینه های خارجی مدنظر کادر فنی بودند و پس از بررسی های صورت گرفته،از نخستین بازیکن خارجی که برایش بلیط تهیه شده تا به ایران بیاید،رونمایی شد.

 این بازیکن 29 ساله ریوالدو باربوزا دسوزا است که پست های هافبک دفاعی و هافبک و مدافع چپ توانایی بازی دارد.

ریوالدو باربوزا دسوزا فوتبال حرفه ای خود را در سال 2004 با تیم سانتوز برزیل آغاز کرد.پس از دو سال و در حالیکه فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد،راهی تیم گوارانی شد.

وی در این تیم در طول فصل 8 بازی انجام داد و یک گل زد.

این بازیکن در فصل 2007 به تیم ماریا  پیوست و 11 بازی انجام داد.

باهیا،اوهسته،وادوز و اوی دیگر تیم های ریوالدو باربوزا دسوزا تا پیش از فصل 2010–2011 بودند.

وی در آغاز این فصل به تیم پالمیراس پیوست و 40 بار پیراهن این تیم را برتن کرد.

با این وجود،پس از این فصل این بازیکن به تیم اسپورت ریسیفه برزیل پیوست و در 41 بازی،2 گل به ثمر رساند. سپس در آغاز فصل 2013،به تیم فیگرنزه برزیل ملحق شد و 28 بار پیراهن این تیم را در دو سال گذشته برتن کرده است.

قرار است ریوالدوی مدنظر آبی ها؛بامداد دوشنبه به تهران بیاید تا پس از مذاکره نهایی با باشگاه استقلال و همچنین حضور در تست پزشکی،قراردادش را امضا کند.

محسن بازدید : 69 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)
بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعه حضور کریم انصاری‌فرد در استقلال گفت: شما خودتان می‌گویید شایعه. می‌توانم سوال کنم کدام مسئول از استقلال با انصاری‌فرد مذاکره کرده است؟ اگر از من سوال می‌کنید هیچکس با این بازیکن حرف نزده البته انصاری‌فرد یکی از بازیکنان خوب این مملکت است و شاید مدنظر همه تیم‌های ایران باشد اما ما با او مذاکره‌ای نکردیم.

وی با اشاره به حضور یک هافبک طراح برزیلی در تیم استقلال گفت:‌ آقای مظلومی در مورد این بازیکن تحقیق و درخواست جذب او را کردند. ما هم برای این بازیکن بلیت گرفتیم تا دوشنبه به تهران بیاید. این بازیکن کسی است که با تأیید آقای معینی، پورحیدری و پرویز مظلومی به تهران می‌آید و فکر نمی‌کنم تا به حال یک بازیکن خارجی از فیلتر سه عضو فنی هیأت مدیره و کادر فنی عبور کرده باشد.

وی همچنین از حضور یک مهاجم کارنامه‌‌دار خارجی دیگر در استقلال خبر داد و گفت: یک مهاجم مدنظر ما است که او هم ظرف چند روز آینده به تیم ما اضافه خواهد شد. من این قول را می‌دهم که این بازیکن کارنامه درخشانی دارد و جزء بهترین‌های پست خود محسوب می‌شود. ما مطمئنا دیگر بازیکنی را به استقلال نمی‌آوریم که فقط دو گل برای باشگاهش زده باشد.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن برونو سزار است یا خیر،‌ گفت:‌ قطعا این بازیکن سزار نیست.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه قرار بود یک هافبک و یک مهاجم ایرانی هم در لیست این باشگاه باشد گفت: قرار بود این اتفاق بیفتد ولی نظر کادر فنی تغییر کرد و ما روی همین دو بازیکن خارجی و مدافع چپی که مدنظرمان است تمرکز کرده‌ایم.

وی از پس گرفتن شکایت باشگاه استقلال ای صبای قم خبر داد و گفت: رضایتنامه روزبه چشمی صادر شد و از ابتدا هم هدف ما از این شکایت این بود که به حق‌مان برسیم و این اتفاق نیز رخ داد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه زمانی قرار است بازیکنان به هیأت فوتبال بروند تا قراردادشان را ثبت کنند، گفت: قرار است همه بازیکنان کارهای مالیاتی خود را انجام دهند و تسویه حساب استانی را بگیرند و احتمالا دوشنبه این اتفاق رخ خواهد داد. روز گذشته هم 6 بازیکن جدید ما در آزمایش پزشکی شرکت کردند و این کارها زیر مجموعه ثبت قراردادها است که ما باید آن را انجام می‌دادیم.

وی همچنین از ادامه تمرینات تیم استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کمپ زنده‌یاد حجازی زیر کشت رفته فعلا تمرینات در زمین شماره دو برگزار می‌شود اما در درازمدت روی این مجموعه حساب کرده‌ایم.

محسن بازدید : 62 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب یک هافبک و یک مهاجم خارجی بود و از مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرد شرایط حضور این بازیکنان در تهران فراهم شود.

از سوی دیگر یک بازیکن برزیلی با تأیید مظلومی، پورحیدری و معینی به تهران می‌آید تا در تمرینات تیم استقلال شرکت کند.

امیری معاون باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار فارس، گفت:‌فکر نمی‌کنم در طی سال‌های گذشته بازیکن خارجی وجود داشته باشد که از فیلتر سه عضو فنی یک باشگاه عبور کرده و با یک تیم قرارداد ببندد اما این بازیکن مطرح با تأیید هر سه عضو کمیته فنی و هیأت مدیره روز دوشنبه به تهران خواهد آمد و بلیت حضور او در ایران فراهم شده است.

وی افزود: نظر آقای مظلومی تغییر پیدا کرد و قرار شد دو بازیکن خارجی به جای یک مهاجم و هافبک ایرانی جذب کنیم.

محسن بازدید : 45 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با حضور یک یا دو بازیکن دیگر فهرست مان برای فصل آینده کامل خواهد شد.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره اینکه گفته می شود امروز با خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در خصوص حضور یعقوب کریمی در استقلال صحبت کرده است اظهار داشت: من امروز صبح با خلیلیان صحبت کردم و از وی خواستم کریمی را در صورت عدم نیاز به باشگاه ما انتقال دهد که وی نیز موافقت خود را اعلام کرد. از وی تشکر می کنم. بالاخره ما هم در باشگاه سپاهان در گذشته سهمی داشتیم و خوشحالم که این بازیکن نیز به جمع بازیکنان دیگر اضافه شد.

وی ادامه داد: فکر می کنم با حضور یک یا دو بازیکن دیگر فهرست مان برای فصل آینده کامل خواهد شد و با هماهنگی هایی که مسئولان نقل و انتقالات انجام داده اند به زودی بازیکنان برای ثبت قرارداد راهی هیات فوتبال خواهند شد.

محسن بازدید : 52 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

مشکل رضایت نامه مدافع فصل گذشته صبا برای حضور در استقلال حل شد.

به گزارش کاپ،با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسولان باشگاه استقلال،مشکل صدور رضایت نامه روزبه چشمی برای حضور در جمع آبی پوشان رفع شد.

علی نظری،معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گو با کاپ این خبر را تایید کرد.

محسن بازدید : 63 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)
مهاجم فصل گذشته ملوان در لیست خرید استقلال جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار کاپ، با اینکه به نظر می رسید بعد از منتفی شدن حضور برونو سزار در استقلال، یکی از گزینه های اصلی کادرفنی این تیم جذب فرزاد حاتمی، مهاجم فصل گذشته ملوان باشد اما این تیم در لیست استقلال جایی ندارد.

حاتمی چند روز قبل مورد توجه استقلالی ها قرار داشت اما به دلیل اظهارنظرهای جنجالی علیه مسئولان استقلال در چند روز اخیر از لیست خرید این تیم خارج شد.

محسن بازدید : 65 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

مهاجم پیشین پرسپولیس،گزینه پرویز مظلومی برای حضور در استقلال شده است.

به گزارش کاپ،پرویز مظلومی که طی دو روز گذشته مخالفت خود را با حضور دو مهاجم خارجی اعلام کرده است؛به دنبال جذب یک مهاجم ایرانی است.
بر اساس پیگیری های کاپ،کریم انصاری فرد گزینه مدنظر پرویز مظلومی برای حضور در استقلال است.
سرمربی آبی ها که اعتقاد ویژه ای به سبک بازی انصاری فرد دارد،با وی گفت و گوی مقدماتی را انجام داده است و بر این اساس قصد دارد به زودی نام مهاجم فصل گذشته اوساسونا را برای مذاکره به مسولین کمیته نقل و انتقالات استقلال ارائه کند.
هنوز مذاکرات رسمی از سوی کمیته نقل و انتقالات استقلال با انصاری فرد آغاز نشده است اما مظلومی خواهان انصاری فرد است.
دقیقا مطابق اتفاقی که درباره مسعود شجاعی رخ داد و مظلومی با او صحبت کرده بود اما موضوع به برنامه اجرایی باشگاه در فاز نقل و انتقالات نرسید.
کریم انصاری فرد،علاقه داشت برای فصل جاری به پرسپولیس بازگردد اما برانکو ایوانکوویچ علاقه ای به جذب این بازیکن نداشت.

محسن بازدید : 44 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

علی نظری جویباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه چرا جذب برونو سزار و سایر گزینه‌های خارجی منتفی شده است گفت: این نظر آقای مظلومی است و او در تماس با ما اعلام کرد که روی چند مهاجم خارجی که با آنها مذاکراتی شده بود نظر ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است چه بازیکنانی جایگزین این نفرات شوند گفت: یک هافبک خارجی مد نظر ما است و قرار شده یک مهاجم و یک هافبک ایرانی هم جذب کنیم.

نظری در پایان در خصوص اینکه چه زمانی اسامی آنها اعلام رسمی می‌شود گفت: فعلا اجازه بدهید مذاکرات را آغاز کنیم سپس اسامی آنها را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

محسن بازدید : 67 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

پیوستن مهاجم برزیلی سابق سپاهان به استقلال منتفی شد.

به گزارش کاپ،با نظر پرویز مظلومی،سرمربی آبی ها،پیوستن برونو سزار به استقلال منتفی شد.

سرمربی استقلال به مسولان باشگاه گفته که قصد دارد از گزینه داخلی به جای سزار استفاده کند.

علی نظری جویباری،معاون ورزشی استقلال این خبر را تایید کرد.

محسن بازدید : 56 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (1)
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:فکر می کنم از بازی سپاهان به بعد که دربی را نیز در پیش داریم، قرعه برای ما سخت است.

علی نظری جویباری در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت: قرعه کشی مثل سال قبل خیلی خوب بود. خدا را شکر سازمان لیگ هر سال این مراسم را خیلی بهتر از سال قبل برگزار می کند. به هر حال تکلیف تیمها مشخص شد و همه حریفان خود را شناختند.

وی درباره قرعه استقلال عنوان کرد: قرعه ما در ابتدای لیگ خیلی خوب است اما از اواسط لیگ به بعد کارمان سخت می شود. فکر می کنم از بازی سپاهان به بعد که دربی را نیز در پیش داریم، قرعه برای ما سخت است اما فرقی نمی کند و بالاخره باید با تمام تیمها بازی کنیم. البته زمان برگزاری دربی به نظرم بسیار مناسب است و در هفته یازدهم تیمها به اوج آمادگی رسیده اند.

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال درباره آخرین وضعیت برونو سزار، مهاجم برزیلی مدنظر استقلال اذعان داشت: هنوز بر سر قیمت با این بازیکن به توافق نرسیدیم. باید دید که در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد اما چیزی که مشخص است، هیچ بازیکن خارجی دیگری به غیر از سزار مدنظرمان نیست. اگر هم حضور این مهاجم منتفی شود، به سراغ گزینه های ایرانی می رویم.

وی درباره اینکه برخی رسانه ها از سفر او و امیری به کردان خبر داده بودند، خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم وقتی باشد که من و امیری به کردان برویم. کارها در حال انجام است و نیازی به حضور من نیست.

نظری جویباری درباره منتفی شدن حضور استقلال در جام شهدا گفت: قرار بود در جام شهدا شرکت کنیم و به این مسابقات دعوت شدیم اما پرویز مظلومی و منصور پورحیدری با حضور استقلال در این جام موافقت نکردند.

وی در پایان افزود: سعی می کنیم تا هفته آینده نقل و انتقالات استقلال نهایی شود چون دوشنبه هفته آتی قرار است بازیکنان را برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال تهران ببریم.

محسن بازدید : 70 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی امروز در نشست خود با اعضای کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال سوابق یک مهاجم اهل کروات به نام «پرو پیچ» را مورد بررسی قرار داد.

مظلومی وقتی شرایط و قیمت این بازیکن را مورد بررسی قرار داد از استقلالی‌ها خواست با او وارد مذاکره شوند و یک فیلم از بازی‌های این بازیکن به دست مظلومی و کادر فنی رسید.

سرمربی تیم استقلال قبل از دیدار دوستانه تیمش مقابل بهمن جوان فیلم این مسابقه را تماشا کرد و پس از مشورت با همکارانش قید حضور این بازیکن را در استقلال زد.

مظلومی در تماس با اعضای کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال از آنها خواست تا با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شوند.

محسن بازدید : 82 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای اخیر به دنبال جذب یک مهاجم و یک هافبک خارجی هستند. استقلالی‌ها در ابتدا با برونو سزار وارد مذاکره شدند و حتی توافقاتی را با این مهاجم انجام دادند اما یک مهاجم کروات با 192 سانتی‌متر قد و همچنین آمار گلزنی بالا چشم پرویز مظلومی را گرفت.

«پرو پیچ» مهاجم مدنظر باشگاه استقلال همان بازیکنی است که پرسپولیسی‌ها فصل گذشته به دنبال به خدمت‌گیری او بودند اما این بازیکن با یک باشگاه آلبانیایی قرارداد داشت و نتوانست به سرخ‌پوشان ملحق شود.

این بازیکن در 95 بازی گذشته خود برای تیم‌های مختلف 71 گل به ثمر رسانده و همچنین در سال‌های 2013 و 2014 آمار گلزنی خوبی از خود بر جای گذاشته است.

وی فصل گذشته نیز در یکی از تیم‌های کشور آلبانی به میدان رفت و حالا با به پایان رسیدن قراردادش با آن تیم با استقلال وارد مذاکره شده است.

«پرو پیچ» روز گذشته با مسئولان باشگاه استقلال به توافقاتی دست پیدا کرد ولی در نهایت قرار است پاسخ نهایی و جذب قطعی او را باشگاه استقلال اعلام کند.

محسن بازدید : 51 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)
به گزارش "ورزش سه"، با شکایت باشگاه صبا به کمیته انضباطی آنها قصد دارند روزبه چشمی را که هم اکنون در تمرینات استقلال شرکت می‌ کند، به این باشگاه برگردانند.

عبداللهی در این باره به ورزش سه گفت: طبق قانون قرارداد داخلی که در باشگاه امضا می‌ شود، وجاهت قانونی دارد. حتی اگر یک دست نوشته بین باشگاه و بازیکن امضا شود، از نظر قانونی لازم الاجرا است.

او ادامه داد: البته در مورد روزبه چشمی ماجرا فرق می‌ کند چون باشگاه صبا ادعا می‌ کند که رضایتنامه این بازیکن صادر نشده است. البته من این را بگویم که در فدراسیون ما داریم اسباب کشی می‌ کنیم و به همین دلیل فرصت نشده که به این پرونده رسیدگی کنیم. با این حال من فکر می‌ کنم تا هفته آینده رای پرونده چشمی را اعلام می‌ کنیم.

محسن بازدید : 46 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)
مدافع هافبک فصل گذشته استقلال در صورتی که بتواند ظرف 24 ساعت آینده رضایت نامه اش را از باشگاه سپاهان بگیرد فصل آینده نیز در جمع آبی های پایتخت خواهد بود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی های تهرانی منتظر روشن شدن تکلیف یعقوب کریمی هستند.

این بازیکن که قرار بوده رضایت نامه خود را از باشگاه سپاهان اصفهان دریافت کند و به استقلال بپیوند ظاهرا تا کنون موفق به دریافت رضایت نامه خود نشده است و این در حالی است که آبی پوشان جهت روشن شدن تکلیف این بازیکن ناچار به دادن مهلتی 24 ساعته به این بازیکن شده اند.


به این ترتیب یعقوب کریمی اگر موفق شود تا 24 ساعت آینده رضایت نامه اش را از باشگاه سپاهان بگیرد فصل آینده را نیز در خدمت استقلال خواهد بود و در غیر این صورت باشگاه استقلال مجبور است به گزینه های دیگر در این پست فکر کند و با آنها وارد مذاکره شود.
محسن بازدید : 47 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال گفت: خودم با قاسم دهنوی صحبت کردم اما انتقال او به استقلال منتفی شد.

بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه چه کسی از باشگاه استقلال با قاسم دهنوی مذاکره کرده است، گفت: بحث دهنوی دیگر منتفی شده است. شاید با بیش از 200 بازیکن صحبت کرده باشیم که یک نفر از آنها قاسم دهنوی بوده است. خودم با دهنوی صحبت کردم اما انتقال او به استقلال منتفی شد.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال در خصوص مذاکرات با بازیکنان خارجی چون برنو سزار برزیلی و پرویچ بازیکن اهل کرواسی اظهار داشت: با مدیربرنامه‌های سزار در حال مذاکره هستیم اما توافقی حاصل نشده است. در مورد پرویچ هم باید بگویم نام این بازیکن را نشنیده‌ام و چیزی به من اعلام نشده است.

امیری در مورد اینکه پرویز مظلومی گفته که دنبال جذب مسعود شجاعی است، گفت: هنوز در مورد این بازیکن به من موضوعی گفته نشده است.
محسن بازدید : 312 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)
#Allianz#Arena#🔝🇩🇪⚽️👀😃🆒✔️👍🏻

مدیربرنامه های یک مهاجم کروات با باشگاه استقلال وارد مذاکره شد.


به گزارش کاپ، پروپچیچ مهاجم اهل کشور کرواسی که در دوسال گذشته عنوان آقای گلی لیگ آلبانی را به دست آورده، مد نظر پرویز مظلومی قرار گرفته است.

این بازیکن 191 سانتی متر قد دارد و در 3 سال گذشته در 90 بازی در لیگ آلبانی 75 گل به ثمر رسانده است.

او در فصل 2014-2015 در 34 بازی 31 گل زده و آقای گل شده است.

پروپچیچ همان مهاجمی است که نیم فصل گذشته حمید درخشان برای حضور در پرسپولیس به دنبالش بود اما آن زمان مشکل رضایتنامه داشت و نتوانست به جمع سرخپوشان بپیونند.

روز گذشته مدیربرنامه های این مهاجم کروات با استقلالی وارد مذاکره شد و در صورت توافق نهایی پروپچیچ به این تیم می پیوندد.

محسن بازدید : 53 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: من قبل از حضورم در ایران او را نمی شناختم اما چیزهای زیادی از مظلومی یاد گرفتم و خوشحالم که مدتی کنارش بودم.



به گزارش کاپ، گوران یرکوویچ مهاجم صربستانی که چند سال قبل با نظر پرویز مظلومی به استقلال آمد، در ذهن هواداران استقلال است.

این بازیکن دوست داشتنی که چند گل سرنوشت ساز هم برای آبی پوشان به ثمر رساند، با چهره معصومش در یادها باقی مانده است.

یرکوویچ با جدایی مظلومی از استقلال جایی در این تیم نیافت و به لیگ تایلند رفت.

او حتی با پیراهن بوریرام در لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل استقلال قرار گرفت. حالا یرکوویچ از روزهای حضورش در ایران به نیکی یاد می کند.


وی به کاپ اظهار داشت:

من روزهای بسیاری خوبی را در ایران داشتم. مردم ایران در مدتی که در این کشور حضور داشتم واقعا به من لطف داشتند و چیزی جز خوبی از آنها ندیدم. واقعا دوست دارم دوباره به ایران برگردم و در این کشور زندگی کنم.


مهاجم سابق استقلال درباره سرمربیگری پرویز مظلومی در این تیم تاکید کرد:

بسیار خوشحال شدم وقتی شنیدم پرویز مظلومی دوباره سرمربی استقلال شده است. من قبل از حضورم در ایران او را نمی شناختم اما چیزهای زیادی از مظلومی یاد گرفتم و خوشحالم که مدتی کنارش بودم. اگر او به من پیشنهاد همکاری بدهد، می پذیرم و بسیار خوشحال می شوم تا دوباره در استقلال به میدان بروم.


یرکوویچ همچنین گفت:

در زمان حضورم در استقلال به لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم، با این تیم یک جام در حذفی گرفتیم و همه چیز خوب بود. برای مظلومی چه مرا بخواهد و چه نخواهد آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم امسال قهرمان لیگ برتر استقلال باشد.

محسن بازدید : 53 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی نظری جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که استراتژی آبی پوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات چه بوده است، گفت: ما بعد از جلسه‌ای که با آقایان افشارزاده، امیری ، پورحیدری و مظلومی داشتیم تصمیم گرفتیم تا سن تیم را کاهش دهیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در فصل جاری به کار بگیریم. ان‌شا‌ء‌الله با تلاش همه دوستان استقلال در نهایت موفق شود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به اهدافی که باشگاهش در نظر داشته، رسیده است؟ اظها‌ر کرد: ما چیزی حدود 80 الی 85 درصد از لیستی که آقای پرویز مظلومی آن را به ما داده بودند، جذب کرده‌ایم. دو بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی مدنظر ماست و امیدوارم هر‌ چه‌ سریع‌تر بتوانیم لیست تیم را ببندیم. می دانیم که کار خیلی طول کشید و هو‌اد‌ا‌ران ناراحت هستند، اما تلاشمان را می‌کنیم تیم را در یکی، دو روز آینده ببندیم. خیلی کار طول کشید و ما این مساله را می‌دانیم و همچنین می دانیم که هو‌اد‌ا‌ران ناراحت هستند، اما باید توجه کنیم که ما کمی مشکل مالی داریم. درست است که بازیکنان نهایت همکاری را با ما داشتند اما این طبیعی است که بازیکنان جدید که شناختی از ما ندارند مجبور هستیم به آنها پول بدهیم.

نظری جویباری در پاسخ به این سوال که میانگین سنی بازیکنان استقلال در فصل جاری چقدر کاهش یافته است؟ گفت: فکر می‌کنم دو، سه سالی نسبت به سال گذشته کمتر شود. اگر اشتباه نکنم سال گذشته میانگین سنی استقلال چیزی حدود 29 سال بود، ولی امسال ما آن را دو، سه سال کمتر کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلالی‌ها تاکنون چه بازیکنانی را به صورت قطعی جذب کرده‌اند؟ خاطر‌ نشان کرد: مهدی رحمتی، جابر انصاری، حاج محمدی ، روزبه چشمی، میثم مجیدی و فرشید اسماعیلی را جذب کرده‌ایم.

نظری جویباری در پاسخ به این سوال که کمبودهای تیمش در حال‌ حاضر چیست؟ گفت: آن طور که آقای مظلومی گفته‌اند یک هافبک وسط، یک مدافع و یک مهاجم می‌خواهیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که سرنوشت قاسم دهنوی در استقلال به کجا رسید، گفت: دهنوی در لیست اولیه پرویز مظلومی قرار نداشت و من با او صحبتی نداشته‌ام، اما ظاهرا آقای مظلومی و امیری با او صحبت‌های داشته‌اند. در حال حاضر هم تا جایی که من می‌ دانم حضور او منتفی شده است. یکی از دلایل دیگر عدم جذب این بازیکن بحث سن اوست که در جلسه مطرح شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد مسعود شجاعی قرار است به استقلال اضافه شود، گفت: او در لیست مظلومی نبود ولی اخیراً صحبت‌هایی بین او و مظلومی مطرح شده است. درباره او مظلومی به صورت علنی حرفی نزده و درخواستی نداده است.

نظری جویباری در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جدا شده از استقلال و برخوردی که با آنها شد، عنوان کرد: صادقی کاپیتان استقلال بود و ما احترام ویژه ای برای او قائل هستیم. بیک‌زاده و عنایتی هم همین‌گونه هستند برای ما. با این حال ما تابع دستورات سرمربی هستیم و آقای مظلومی این بازیکنان را در این فصل نمی‌خواست. ما خودمان هم از جدایی این بازیکنان ناراحت هستیم. مربی‌گری امری سلیقه‌ای است. اگر بازیکنان با ما همکاری کنند و بخواهند خداحافظی کنند،‌ باشگاه برای انجام یک بازی خداحافظی تلاشش را می‌کند و همکاری لازم را دارد اما معمولا اینطور نمی‌شود و گاهی اوقات با دلخوری بازیکن جدا می‌شود یا اینکه بازیکن اصلا تمایلی به جدایی ندارد.

محسن بازدید : 64 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت یعقوب کریمی اظهار داشت: به این بازیکن تا روز سه‌‌شنبه هفته جاری فرصت داده‌ایم که رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه سپاهان دریافت کند. اگر کریمی نتواند رضایت‌‌نامه‌اش را بگیرد، سراغ گزینه دیگری می‌رویم.

وی در مورد مذاکره با برنو سزار برزیلی عنوان کرد: با مدیربرنامه‌های این مهاجم صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم اما در پست این بازیکن گزینه دیگری هم به ما معرفی شده و در روزهای آینده یکی از این دو بازیکن را جذب می‌کنیم.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال در خصوص بحث صدور رضایت‌نامه روزبه چشمی تصریح کرد: دیگر کاری از دست ما برنمی‌آید و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

محسن بازدید : 63 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

نماینده باشگاه استقلال برای پیگیری موضوع روزبه چشمی به سازمان لیگ رفت.

به گزارش کاپ، پیش از ظهر امروز نماینده باشگاه استقلال در رابطه با نحوه پرداخت پول رضایتنامه روزبه چشمی به باشگاه صبای قم و همچنین نامه درخواست وضعیت این بازیکن که از سوی بهرام افشارزاده به مدیرعامل وقت صبای قم ارسال شده بود در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار گرفت تا در ارتباط با صدور کارت این بازیکن اقدامات لازم صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هم پیرو این درخواست نامه ای به باشگاه استقلال زد و توضیحات خود را به اطلاع مسئولان این باشگاه رساند.

باشگاه صبای قم پس از تغییر مالکیت از استانداری به سیروس محجوب اعلام کرده که روزبه چشمی را به تیم استقلال منتقل نمی کند. این در حالی است که باشگاه استقلال حدود 10 روز پیش 370 میلیون تومان پول رضایتنامه این بازیکن را به درخواست همین باشگاه قمی به حساب باشگاه صبای قم نزد بانک انصار واریز کرده است.

همچنین گفته می شود باشگاه استقلال این موضوع را از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم پیگیری می کند.

محسن بازدید : 41 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بهنام برزای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت حضورش در تست تیم فوتبال ختافه گفت:

ختافه درخواست رسمی خود را برای حضور من در تمرینات این تیم به باشگاه استقلال ارسال کرده و در حال حاضر فقط منتظر تصمیم مسئولان باشگاه استقلال هستم. پوشیدن پیراهن استقلال افتخار بزرگی برای من است اما دوست دارم در فوتبال اروپا و به‌ویژه اسپانیا تبدیل به بازیکنی حرفه‌ای شوم.


وی افزود:

مظلومی دو سه بار مخالفت خود را برای حضور من در تمرینات و تست تیم فوتبال ختافه اعلام کرده اما قرار است مسئولان باشگاه در این مورد با وی صحبت کنند.


بازیکن استقلال اظهار داشت:

اگر در این فصل هم نتوانم به فوتبال اروپا منتقل شوم خیلی ناراحت نمی‌شوم، فقط انگیزه‌ام بیشتر می‌شود تا با پیراهن استقلال آنقدر خوب کار کنم که فصل آینده بدون تست جذب یک تیم مطرح اروپایی شوم.

محسن بازدید : 43 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)


بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به شایعه مذاکرات باشگاه استقلال با مسعود شجاعی عنوان کرد: تا این لحظه کادر فنی درخواستی برای جذب مسعود شجاعی نداشته و طبعاً مذاکراتی هم از سوی ما با این بازیکن صورت نگرفته است.


وی در مورد نتیجه جلسه مذاکرات با برنو سزار بازیکن برزیلی اظهار داشت: هنوز با مدیربرنامه‌های این بازیکن جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم و امروز (یکشنبه) قصد داریم در این رابطه نشستی داشته باشیم.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در مورد بحث جذب قاسم دهنوی نیز گفت: فعلاً مذاکراتی با این بازیکن صورت نگرفته است. شاید هر لحظه کادر فنی بخواهد این بازیکن جذب شود، اما تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

محسن بازدید : 44 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:کار ما در نقل و انتقالات تقریبا به مراحل پایانی خود رسیده اما چند بازیکن دیگر نیاز هستند.


علی نظری جویباری در گفت و گو با خبرنگار کاپ در واکنش به اظهارات میلاد سلیمان فلاح که اعلام کرده هم از استقلال طلب دارد و هم اینکه نامش در فهرست مازاد نیست اظهار داشت: درباره طلب این بازیکن به او حق می دهم چون ما منتظریم اسپانسر باشگاه مشخص شود و بعد از تزریق پول، طلب بازیکنان فصل گذشته را پرداخت کنیم اما ما به سلیمان فلاح مانند دیگر بازیکنانی که در فهرست مازاد استقلال بودند نامه ای کتبی نوشتیم و از او خواستیم تیم جدیدش را معرفی کند.

وی در خصوص اینکه در اردوی کردان حضور پیدا می کند یا خیر خاطرنشان کرد: قبلا قصد داشتم به کردان بروم اما به دلیل مشغله کاری فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد، البته افشارزاده عصر امروز به اردوی استقلال می رود تا از شرایط باخبر شود.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره اینکه وضعیت اسپانسر استقلال مشخص شده یا خیر بیان داشت: در جلسه هیات مدیره دیروز صحبت هایی در این باره داشتیم اما قرار است به صورت قطعی وضعیت اسپانسر امروز مشخص شود.

نظری جویباری در پایان در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال تصریح کرد: کار ما در نقل و انتقالات تقریبا به مراحل پایانی خود رسیده اما چند بازیکن دیگر نیاز هستند که باید در روزهای آینده مذاکرات خود را با آنها پیگیری کنیم. چند بازیکن خارجی مد نظر کادر فنی باید جذب شوند تا در پست هایی که همچنان جای خالی داریم بازیکنانی جذب کنیم.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 544
  • بازدید سال : 5,596
  • بازدید کلی : 96,961
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0