loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 50 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع فصل گذشته استقلال گفت: درباره تیمهایی که خواهان من هستند، بعدا صحبت می کنم. 

به گزارش کاپ، امیرحسین صادقی در خصوص آخرین وضعیتش بعد از خروج از باشگاه استقلال اظهار داشت: فقط بحث قراردادم با استقلال مانده که باید تکلیفش مشخص شود. امروز نیز برای همین به باشگاه آمده بودم چون با استقلال قرارداد دارم. البته آمدم که پورحیدری و مظلومی را ببینم. قرار است فردا سبک دست پولی را پرداخت کند تا بعد از دریافت مطالباتم با استقلال تسویه حساب کنم. 

وی افزود: دروغ نمی گویم، اگر راستش را بگویم دلم برای چند نفر مثل نظری جویباری تنگ شده بود. دلم برای پورحیدری و امیری هم تنگ شده بود و آمدم آنها را ببینم. البته مشکل خاصی نیست و من و باشگاه استقلال با هم مشکلی نداریم. قرار شده تا فردا مبلغی را به من پرداخت کنند که ببنیم چه می شود. 

مدافع استقلال در این خصوص که اعلام شده وی از ساعت 8 صبح به باشگاه استقلال بیاید و مثل یک کارمند در باشگاه حضور داشته و ماهی 5 میلیون تومان بگیرد، اذعان داشت: نمی دانم. من خودم تعجب کردم وقتی این مطلب را شنیدم. درباره اش صحبت نکنیم بهتر است. من 13 سال برای استقلال زحمت کشیدم و حتی در امیدهای این تیم نیز بازی کردم. مهم این است آرم باشگاه استقلال روی قلبم باشد و آبدارچی هم باشم برایم مهم نیست.

صادقی در خصوص تیم آینده اش خاطرنشان کرد: ان شاءالله اگر خدا قسمت کند و تا فردا باشگاه استقلال تکلیفم را مشخص کند در این باره صحبت می کنم. قراردادم آماده است و با باشگاهی که تمایل به قرارداد با من دارد، صحبت کرده ام.

وی در این باره که صبا یکی از تیم های خواهان وی است، بیان داشت: فردا درباره تیم آینده ام صحبت می کنم.

صادقی در خاتمه در این باره که در صفحات اجتماعی آمده است با حضور امیر قلعه نویی وی به ملوان می رود تصریح کرد: فقط شما دارید این حرف ها را می زنید. اصلا هیچ جریده ای چنین چیزی ننوشته است. من نشنیدم و ندیدم قلعه نویی چنین حرفی را زده باشد. من یکی از افتخاراتم این بوده که شاگرد قلعه نویی باشم. من 9 سال در تهران و تبریز شاگرد ایشان بودم. افتخار می کنم و افتخار هم خواهم کرد. امیرخان برایم خیلی زحمت کشیده است و اگر بخواهند حتما در خدمت شان خواهم بود.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 867
  • بازدید ماه : 867
  • بازدید سال : 5,919
  • بازدید کلی : 97,284
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0