loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 58 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)


علی نظری جویباری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ درباره وضعیت مسکن کرار گفت: ما پیگیری لام را انجام می‌دهیم ولی متاسفانه مشکلاتی برای ما ایجاد شده و منتظریم تا هرچه سریعتر مشکل مسکن کرار را هم حل کنیم.
وی درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که شهباززاده در آستانه جدایی از استقلال است، بیان کرد: درباره جدایی هر بازیکنی چه شهباززاده باشد چه هر بازیکن دیگر، آقای مظلومی تصمیم گیرنده است و ایشان باید نظر خود را اعلام کنند.
معاون ورزشی باشگاه استقلال درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که شهباززاده بر اساس قراردادش می‌تواند هروقت خواست از تیم جدا شود، گفت: در قرارداد این بازیکن آمده که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی تا پیش از نیم فصل، ابتدا باید سرمربی استقلال موافقت کند و سپس این بازیکن با پرداخت یک مبلغ مشخص می‌تواند از استقلال جدا شود. به همین دلیل بازهم باید بگویم که تصمیم گیرنده درباره این بازیکن و سایر بازیکنان آقای مظلومی است.
او در پایان و درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به برنامه ریزی لیگ چیست، گفت: اینکه ملی‌پوشان به تیم‌هایشان دیر بر می‌گردند به ضرر تیم‌هایی است که تعداد زیادی ملی‌پوش دارند و به سود تیم‌هایی است که ملی‌پوشی ندارند. این مسئله به ما آسیب می‌زند و امیدواریم برای آن راه حلی پیدا شود.

محسن بازدید : 48 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

مقداد نجف‌نژاد رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص نشست امروز هیأت‌مدیره این باشگاه با وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز بیش‌تر مبحث درباره کلیات کار و برنامه‌ها بود که البته آقای افشارزاده گزارشی را به وزیر ورزش ارائه کردند.

وی افزود: در بحث بعدی درخصوص تقویت باشگاه و تیم فوتبال در سال جدید بحث شد که  آقای گودرزی مباحثی را مطرح کردند.

وی درخصوص درخواست هیأت‌مدیره باشگاه از مظلومی گفت: ما از سرمربی جدید استقلال می‌خواهیم که تمام توان خود را به کار بگیرد و از همه تجربیاتش استفاده کند تا تیم را به سمت قهرمانی ببرد.

نجف‌نژاد درخصوص اینکه آیا وزیر ورزش پیشنهادی به هیأت‌مدیره داشت یا خیر، گفت:‌در هر صورت آقای گودرزی نکاتی مدنظرشان بود و صحبت‌های همه حاضرین را شنیدند و پیشنهادات خود ارائه کردند. بیش‌تر مباحث هم درمورد گزارشی بود که آقای افشارزاده به وزیر ورزش ارائه کردند.

نجف‌نژاد در پایان اعلام کرد: سخنگوی باشگاه شخص آقای افشارزاده است و در مورد کلیات جلسه صحبت خواهد کرد. من هم بیش‌تر از این نمی‌توانم حرفی بزنم.

محسن بازدید : 45 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان حضور داشت و یکی از مباحث مهمی که در این جلسه مطرح و تصویب شد بحث بودجه باشگاه برای سه سال آینده بود.

طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه استقلال بودجه 75 میلیارد تومانی برای سه سال و به ترتیب 22، 27 و 29 میلیارد در نظر گرفته شد.

همچنین سبک دست عضو هیات مدیره استقلال که اسپانسر این تیم نیز هست طی صحبت هایی که مطرح شده و همچنین با توجه به دغدغه پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان برای پرداختی به بازیکنان اعلام کرده تاپایان ماه جاری بخشی از مطالبات بازیکنان را می پردازد.

محسن بازدید : 47 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

شاهرخ سبک‌دست به عنوان پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.



به گزارش ایسنا، سبک دست که فصل گذشته یکی از حامیان مالی باشگاه استقلال بود، با حکم وزارت ورزش و جوانان به عنوان پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.

محسن بازدید : 31 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام افشارزاده بعد از جلسه امروز با بازیکنان استقلال گفت: ما نیاز داریم هرچه زودتر تمریناتمان را آغاز کنیم. در جلسه امروز یکی از مواردی که مطرح شد مسائل مالی بود در کل جلسه بسیار خوب و مفیدی با بازیکنان داشتیم.

وی افزود: در جلسه امروز از اهمیت آغاز کار اینکه بازیکنان چه وظایفی در آینده دارند و در چه باشگاهی حاضر هستند همچنین از برنامه‌های آتی استقلال صحبت کردیم. قرار شد بازیکنان برای صحبت در مورد چگونگی مسائل مالی نماینده‌ای داشته باشند، تک‌تک بازیکنان،‌پرویز مظلومی، بهرام امیری و افرادی که در جلسه بودند صحبت‌هایشان را انجام دادن و بازیکنان هم از این جلسه رضایت کامل داشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با اینکه بازیکنان کمی در این جلسه شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: خیر، اینطور نیست 10-12 نفر در جلسه بودند، جدول ضرب شما مشکل دارد 10 صندلی در اتاق من است که کامل پر بود و از بیرون هم صندلی آوردیم.

افشارزاده ادامه داد: افرادی که مظلومی می‌خواست را با آنها صحبت کردیم و قرار شد تا استارت تمرینات امروز بخورد ضمن اینکه به بازیکنان قول دادم تا آخر هفته مقداری از طلب‌های گذشته آنها را پرداخت کنم.

وی گفت: البته منابع مالی کمی داریم و مطمئن باشید نمی‌توانیم در حال حاضر تمام طلب‌های گذشته را پرداخت کنیم. اما قول دادم با توجه به اسپانسری که می‌گیریم بخشی از مشکلات بازیکنان را حل کنیم.

افشارزاده در مورد اینکه به تازگی رئیس‌جمهور حمایت خود را از دو تیم پرطرفدار پایتخت اعلام کرده است بنابراین آیا بودجه‌ای به این دو تیم از طرف دولت تعلق خواهد گرفت یا خیر،‌گفت: در هر صورت خوشحالم که آقای جهانگیری چهارشنبه گذشته مطالبی را بیان کرد که نشان داد موافق دو باشگاه بوده و اهمیت حضور آنها را برشمرد. ما نیز به عنوان مسئولان این دو باشگاه باید تلاش خود را بکنیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم به زودی کارمان را با اسپانسر جدید آغاز کنیم در مورد اینکه‌ آیا به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه می‌دهد یا خیر،‌ گفت:‌ پشتوانه تیم هواداران هستند و از آنها بابت نتایج سال گذشته عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در فصل جدید موفق باشیم ضمن اینکه از بازیکنان به خاطر طلب‌های گذشته‌شان در جلسه عذرخواهی کردم و امیدوارم بتوانیم بخشی از آنها را به زودی پرداخت کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه عنایتی به خاطر فرصت کمی که داشت نتوانست در جلسه امروز حاضر شود، در مورد تعیین تکلیف دروازه‌بان‌های استقلال گفت: این موضوع تا فردا مشخص خواهد شد.

افشارزاده در مورد اعتراض بازیکنان تیم بانوان استقلال مبنی بر عدم دریافت مطالبات خود گفت: از اول هم با توجه به کمبود بودجه اعتقادی به این تیم نداشتم و الآن نمی‌توانیم به هیچ عنوان پول آنها را بدهیم. امیدوارم در آینده این اتفاق بیفتد و یک تیم خوب بانوان داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که نفر پنجم هیأت مدیره چه زمانی انتخاب خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله به زودی این اتفاق می‌افتد تا ترکیبمان کامل شود.

افشارزاده در مورد اینکه چه زمانی رئیس هیأت مدیره انتخاب خواهد شد، گفت: در جلسه امروز مهم بحث بودجه و تقسیم آن بود که در این مورد صحبت کردیم و رئیس هیأت مدیره نیز به زودی انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از اعضای هیأت مدیره نیز در جلسه امروز حضور داشتند، یادآور شد:‌خیر نیازی به حضور آنها نبود.

افشارزاده با بیان اینکه قرار است با چند اسپانسر صحبت کنید تا به زودی یکی از آنها نهایی شود، در مورد اینکه چرا نجف‌نژاد در جلسات هیأت مدیره استقلال شرکت نمی‌کند، گفت:‌ او در جلسات قبلی بود و امروز نیز نیازی نبود تا در جلسه شرکت کند. اتفاقاً او عضو فعالی به شمار می‌رود.

وی در پایان در مورد اینکه چطور خبرنگاران نجف‌نژاد را مشاهده نکرده‌اند،‌گفت:‌او هفته پیش به دفتر من در وزارت ورزش آمد و شاید از یک در دیگر آمده بود که او را ندید ضمن اینکه بهتر است عینک بزنید تا بتوانید همه را ببینید!

محسن بازدید : 39 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست اعضای کادر فنی و همچنین مدیریت باشگاه استقلال با بازیکنان این تیم در حالی امروز برگزار شد که غیبت بازیکنان سرشناس استقلال در این جلسه کاملاً به چشم آمد.
جلسه امروز در حالی انجام شد که وحید طالب‌لو، محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده،امیرحسین صادقی، امین حاج‌محمدی، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، مهدی کربلایی و نماینده مگویان مدافع ارمنی استقلال صحبت‌های پرویز مظلومی و مدیریت باشگاه استقلال را شنیدند.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که بازیکنانی مثل رضا عنایتی، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، جاسم‌کرار، محمدرضا خرسندنیا، میلاد نوری، میلاد سلیمان‌فلاح، یعقوب کریمی و ... در این جلسه حضور پیدا نکردند.

همچنین رضا عنایتی که قرار بود با پرویز مظلومی صحبت کند در جلسه امروز حاضر نشد و شاید این بازیکن در نشستی جداگانه با سرمربی اسقتلال به صحبت بپردازد.

هاشم بیک‌زاده و جاشم کرار نیز بازیکنانی هستند که با استقلال قرارداد دارند ولی در جلسه امروز حضور پیدا نکردند. بیک زاده پیش از این مدعی شده بود تا مطالباتش را نگیرد برای فصل جدید پای مذاکره نمی نشیند. امید ابراهیمی و خسرو حیدری تنها بازیکنان بدون قرارداد استقلال هستند که تا حدودی غیبت آنها در نشست امروز موجه است زیرا باید برای فصل‌ آینده به مذاکره بنشینند. همچنین جابر انصاری اولین صید استقلال در فصل جاری ظاهراً با هماهنگی مسئولان این باشگاه در نشست امروز حضور پیدا نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌جلسه امروز در حضور پرویز مظلومی، بهرام افشارزاده، عباس کردنوری، سیروس دین‌محمدی، حسین تراب‌پور و البته مجید صالح دستیار اول مظلومی برگزار شد.

در نشست فوق بهرام افشارزاده ضمن تأکید بر اهمیت فصل جاری برای استقلال و نتایج این تیم برای هواداران از آنها خواست تا با قدرت در تمرینات و اردوها شرکت کنند.

همچنین تعدادی از بازیکنان استقلال در این جلسه خواهان دریافت مطالبات فصل گذشته خود بودند که مدیرعامل استقلال به آنها قول داد مبالغی را طی امروز یا فردا به حساب بازیکنان واریز خواهد کرد و بقیه مطالبات این بازیکنان نیز در طول فصل به آنها پرداخت خواهد شد.

محسن بازدید : 35 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: برای اعتمادسازی در زمینه جذب بازیکن برنامه ویژه ای در جهت تسویه حساب مالی فصل قبل بازیکنان را در نظر داریم.

عباس کردنوری در گفت و گو با خبرنگار کاپ در ارتباط با اینکه باشگاه استقلال پس از شروع دیرهنگام فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات چه شد که به سرعت توانست در این برهه فعالیت خود را تا مرز قابل قبولی پیش ببرد اظهار داشت: البته ما هنوز کار خاصی نکرده ایم و طرفداران استقلال باید در روزهای آینده منتظر شنیدن اخبار بهتری از باشگاه استقلال باشند. 

وی در ادامه توضیح داد: اگر بخواهم به صورت خلاصه دلیل این حرکت حساب شده را بیان کنم باید بگویم که این به تصمیمات هیات مدیره باشگاه در جلسات برگزار شده ظرف روزهای گذشته برمی گردد. اینکه مصوبات جدید هیات مدیره همگی در جهت پیشبرد اصولی اهداف باشگاه بوده است. 

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در توضیح تصمیمات اتخاذ شده با اشاره به اختیارات جدید سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادهای ارائه شده در هیات مدیره مربوط به سرپرست تیم استقلال است. اینکه برخلاف گذشته سرپرست تیم، نماینده باشگاه روی نیمکت مربیگری تیم محسوب می شود و در جمع اعضای کادر فنی در سطحی بالاتر از سرمربی می تواند کار کند. با این روش تقسیم کار مناسب تری روی نیمکت انجام می شود و جایگاه افراد به شکل مطلوبتری روی نیمکت تقسیم خواهد شد. 

کردنوری اضافه کرد: دومین تصمیمی که در جلسات اخیر هیات مدیره گرفته شد این بود که در بحث نقل و انتقالات تقسیم کار به این شکل انجام شود که افراد صاحب تجربه و مورد اعتماد در این فضا فعالیت کنند. به همین خاطر کار نقل و انتقالات در اختیار این نفرات منتخب قرار گرفت تا آنها بر اساس شرح وظایف خود همه خواسته های سرمربی را به اجرا بگذارند. 

وی ادامه داد: در واقع سرمربی تیم هر بازیکنی را که احساس کند برای فصل بعد تیم لازم است به این نفرات می گوید و آنها موظف هستند برای جذب بازیکن مربوطه تلاش خود را انجام دهند، ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه به عنوان بالاترین عامل اجرایی نیز بر همه این امور اشراف کامل خواهد داشت و جذب یا عدم جذب بازیکنان مد نظر قرار داده شده را تصویب می کند. 

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در ادامه این بحث بیان داشت: آخرین مرحله ای که به موضوع نقل و انتقالات مربوط می شود تعیین حدود اختیارات مالی مذاکره کنندگان از سوی باشگاه است. اینکه در هیات مدیره مشخص شد هر فردی در هر سطحی چه سقفی از رقم قرارداد را دریافت کند. سقفی که با توان مالی باشگاه همخوانی داشته باشد. در واقع طوری باشد که ما بتوانیم در پایان فصل مبلغی که با بازیکن صحبت کرده ایم را به طور کامل با او تسویه حساب کنیم.

کردنوری در ادامه این صحبت ها و با اشاره به فواید این کار تصریح کرد: این اتفاق دارای چند نکته مثبت خواهد بود که مهمترین آن به وجود آمدن اعتماد بین بازیکن و باشگاه است. در همین ارتباط ما در نظر گرفته ایم تا طبق برنامه مشخص و مورد تایید اعضای هیات مدیره کم کم کار تسویه حساب مالی فصل پیش را با بازیکنان آغاز کنیم. البته این اولویت اول باشگاه نیست اما قطعا می تواند روی اولویت های اول، دوم و سوم تاثیر بگذارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر و با تدابیر افشارزاده، مدیرعامل باشگاه، مقادیری پول از طریق اسپانسرهایی که مدیرعامل باشگاه معرفی کرده برای جذب بازیکنان جدید و یا تمدید قرارداد قبلی ها در دست باشگاه است اما پس از آن با اسپانسرهایی که همین اعضای هیات مدیره با کمک وزارت ورزش به باشگاه می آورند کار تسویه حساب فصل گذشته با بازیکنان در دستور کار قرار خواهد گرفت. این عامل سبب خواهد شد تا بازیکنان با اعتماد بیشتری نسبت به باشگاه برای مذاکره و یا ادامه همکاری تصمیم گیری کنند. همین حس اطمینان و اعتماد موجب می شود تا بسیاری از مشکلات از سر راه برداشته شود. 

این عضو هیات مدیره تاکید کرد: وقتی بازیکن رقم قرارداد خود را با اعتماد کامل هر چند کم کم ولی دریافت کند انگیزه بیشتری برای تمرین پیدا می کند، در حین برگزاری مسابقات کم کاری از خود نشان نمی دهد، ذهن خود و مسئولان باشگاه را به گلایه های مرتبط با عدم دریافت حق و حقوقش مشغول نمی کند و در نهایت اینکه بازیکن با فراغ خاطر فقط در خدمت سرمربی تیم خواهد بود. همه اعضای هیات مدیره متفق القول بر این اعتقاد هستند که این اقدام موجب خواهد شد تا در سال های آینده و در فصل نقل و انتقالات شرایط راحت تری را پیش روی مجموعه قرار دهد. 

وی که سابقه سال ها فعالیت در بانک مرکزی را نیز دارد در همین ارتباط عنوان کرد: پرداخت بدهی های گذشته باشگاه استقلال نیز از دیگر تصمیمات هیات مدیره است که البته خیلی به سرعت امکان پذیر نیست اما همین که بتوان اندک اندک و سال به سال رو به عقب حرکت کرد و تراز مالی سال های گذشته را از منفی به صفر رساند سبب می شود تا شرایط برای ورود باشگاه استقلال به بورس جهت واگذاری به بخش خصوصی مهیا شود. ما برای همین منظور هم برنامه ریزی هایی را داشته ایم و بر اساس همین برنامه ها گام به گام جلو خواهیم رفت. 

کردنوری در این باره که چرا نفر پنجم هیات مدیره مشخص نشده و در حالی که قرار بود چهارشنبه گذشته رییس هیات مدیره تعیین شود توضیح داد: مادامی که نفر پنجم هیات مدیره مشخص نشده باشد نمی توان رییس هیات مدیره را انتخاب کرد، ضمن اینکه نفر پنجم نیز با تشخیص وزارت ورزش هم می تواند این فرد اقتصادی باشد و هم یک فرد فنی که در هر دو حالت برای هیات مدیره کمک خوبی محسوب می شود چراکه اگر یک عضو فنی به هیات مدیره اضافه شود ما همین حالا هم به لحاظ اقتصادی شرایط خوبی را در جمع اعضای هیات مدیره داریم و یا برعکس اگر یک فرد اقتصادی که ممکن است نماینده اسپانسر باشگاه باشد به هیات مدیره اضافه شود باز هم به لحاظ فنی نفراتی در جمع هیات مدیره حضور دارند که می توانند مشکلات مربوط به این بحث را مرتفع کنند.

محسن بازدید : 37 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: روز شنبه از طریق آگهی برای انتخاب اسپانسر اقدام می کنیم.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص جلسه هیات مدیره امروز اظهار داشت: جلسه امروز هیات مدیره در خصوص انتخاب رییس و سخنگو تصمیم خاصی صورت نگرفت و بحث جلسه بیشتر برای انتخاب اسپانسر برای فصل آینده بود به همین دلیل مقرر گردید روز شنبه از طریق آگهی برای انتخاب اسپانسر اقدام کنیم تا هر کسی دوست داشت پا پیش بگذارد.

وی درباره اینکه آیا سبک دست هم از شانس اسپانسر شدن برخوردار است یا خیر خاطرنشان کرد: ایشان هم اگر دوست داشت می تواند به عنوان اسپانسر اعلام آمادگی کند.

محسن بازدید : 50 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

عضو کمیته فنی استقلال از جلسه هیات مدیره در وزارت ورزش خارج شد. 

به گزارش خبرنگار کاپ، جلسه هیات مدیره استقلال از ساعاتی پیش در وزارت ورزش آغاز شده است تا در پایان این جلسه سخنگو و رئیس هیات مدیره انتخاب شوند. منصور پورحیدری که برای شرکت در این جلسه به وزارت ورزش رفته بود، بعد از دقایقی به باشگاه استقلال بازگشت.

پورحیدری در این باره گفت: من به وزارت ورزش رفتم و یک چای با دوستان خوردم. تا زمانی که من در جلسه بودم، سخنگو و رئیس هیات مدیره معرفی نشده بودند.

محسن بازدید : 45 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

جلسه هیات مدیره استقلال ظهر امروز در محل این باشگاه برگزار می شود. 

به گزارش خبرنگار کاپ، هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز برای پیگیری وضعیت نقل و انتقالات، آخرین وضعیت کادرفنی استقلال و همچنین انتخاب سخنگو و رئیس هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد. به نظر می رسد تمام اعضای هیات مدیره از جمله نجف نژاد که در تمام جلسات قبلی غایب بوده، امروز از ساعت 11 در باشگاه حاضر شوند.

همچنین با تصویب هیات مدیره استقلال تمام بازیکنانی که این فصل با استقلال قرارداد می بندند و یا اینکه قرار است برای این تیم در فصل آینده بازی کنند، باید تست پزشکی بدهند.

محسن بازدید : 30 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

عضو هیات مدیره استقلال گفت: من نظرم را دادم چون دوست نداشتم منصوریان تبدیل به استیلی در پرسپولیس شود.

مسعود معینی در واکنش به بیانیه منصوریان و اینکه کدهایی که در آن درباره دلواپسانی که نگرانی پختگی اش بودند،‌ داده به او بازمی گردد،‌ اظهار داشت:‌ منصوریان مربی بسیار موفقی بوده اما من حرفم این بود که سرمربیگری در استقلال برای او زود است. گفتم که منصوریان انشاالله پخته شود و بعد به استقلال بیاید تا خراب نشود. این صحبتها را من به خاطر صلاح خود منصوریان انجام دادم. از طرفی هم به فکر تیم نفت بودم که با آمدن منصوریان به استقلال متلاشی می شد. مطمئن باشید اگر او تیم نداشت،‌ سرمربی استقلال می شد.
وی ادامه داد: من بیشتر بحثم روی صلاح منصوریان و نفت بود اما یکسری از رسانه ها چرت و پرت می نویسند. حتی در هیات مدیره از منصوریان حمایت هم کردم اما گفتم که نمی خواهم تیم نفت از بین برود. منصوریان خیلی علاقه داشت که به استقلال بیاید اما من نظرم این بود که چون استقلال شرایط خوبی ندارد،‌ او نمی تواند بدون پختگی موفق شود. نتیجه هم این شد که مظلومی را که تجربه بیشتری داشت،‌ معرفی کردیم. اتفاقا منصوریان به یکی از دوستان من گفته بود که از معینی به خاطر صحبتهایی که انجام داده بود، تشکر می کنم!
عضو هیات مدیره استقلال همچنین در خصوص حمایتش از قلعه نویی تصریح کرد:‌ به هر حال هر مربی یک سال نتیجه می گیرد و ممکن است که یک سال هم نتیجه نگیرد. من فقط گفتم قلعه نویی یکی از گزینه هاست اما نوشتند که من از او برای سرمربیگری تیم حمایت کردم. من یادم می آید که قلعه نویی چه افتخاراتی برای استقلال،‌ سپاهان و تراکتور به دست آورده و آن موقع است که از او حمایت می کنم. با اینکه 2 سال نتیجه نگرفته،‌ نباید شان او از بین برود. مگر آنچلوتی را بعد از 2 سال کنار نگذاشتند؟ قلعه نویی که از او بالاتر نیست.
وی درباره ناراحتی منصوریان از خودش عنوان کرد:‌ من نظرم را دادم چون دوست نداشتم منصوریان تبدیل به استیلی در پرسپولیس شود. استیلی اگر سوزانده نمی شد، می توانست یکی از بهترین مربیان ایران باشد. حالا منصوریان هر طور دوست دارد می تواند از حرفهای من برداشت کند اما مطمئن باشد که یک روز به صحبتهای من می رسد. من دوست نداشتم او در این شرایط به استقلال بیاید چون نفت متلاشی می شد. البته برخی حرفهای من درباره او نیز تحریف شد چون برخی می خواهند ما را به جان هم بیاندازند.
معینی در ادامه اذعان داشت:‌ من دشمن منصوریان نیستم و بعد از 40 سال حضور در فوتبال می دانم که منصوریان باید این فصل به استقلال بیاید یا خیر. الان قلعه نویی نیاز به حمایت دارد و من از او حمایت می کنم،‌ همانطور که به موقعش از او انتقاد هم کردم. مطمئن باشید که قلعه نویی اعتبارش زیر سوال نرفته و بعد از یکی،‌ 2 سال استراحت بار دیگر به استقلال برمی گردد.
وی همچنین اضافه کرد: منصوریان در تمام بازیهای نفت کلاه آبی می گذاشت تا بگوید که من دوست دارم به استقلال بیایم. البته طبیعی هم هست چون او بازیکن این تیم بوده و الان هم مربی موفقی است اما بعد از نامه ای که افشارزاده برای جذب او زد،‌ تصمیم گرفتیم که مذاکره با منصوریان را تمام کنیم چون نفتی ها مخالف بودند.
معینی در پایان در خصوص حضور بیرانوند در باشگاه استقلال و اعتراض نفتی ها گفت: من که در باشگاه بودم و بیرانوند را ندیدم اما شاید او دوست دارد به استقلال بیاید و نباید مانعش شویم. از نظر من حضور او در باشگاه استقلال مشکلی ندارد. اصلا شاید او آمده بود بگوید به استقلال نمی آیم! به نظرم برای این دروازه بان حاشیه نسازیم چون او آینده دروازه بانی ایران است و سال گذشته هم یک پای موفقیت تیم نفت بوده است.

محسن بازدید : 47 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بهرام امیری در مورد جلسه امروز (دوشنبه) وی و علی نظری‌جویباری با اعضای هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: در این جلسه بحث کلی در زمینه نقل‌وانتقالات داشتیم و در زمینه سقف بودجه باشگاه صحبت‌‌هایی مطرح کردیم. هنوز هیئت مدیره‌ مصوبه‌ای را به تصویب نرسانده که بخواهیم در چارچوب آن فعالیت کنیم. در جلسه امروز، پیشنهاداتی ارائه کردیم که هنوز مورد تایید هیئت مدیره قرار نگرفته است.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال در خصوص مذاکرات با بازیکنان جدید عنوان کرد: با برخی از بازیکنان‌ فصل گذشته استقلال از جمله خسرو حیدری، امیرحسین صادقی و وحید طالب‌لو تماس گرفتم و صحبت‌هایی انجام دادیم. اینکه گفته می‌شد برای صادقی شرط تعیین کرده‌ایم، درست نیست و به دنبال حفظ این بازیکن هستیم.

وی در مورد اینکه اگر استقلال به دنبال حفظ وحید طالب‌لو است، چطور به دنبال مهدی رحمتی هستند، گفت: مگر منعی وجود دارد که در صورت جذب رحمتی، طالب‌لو در استقلال نماند؟ بین این دو دروازه‌بان کدورتی پیش آمده که قرار است رفع شود. رحمتی و طالب‌لو پخته‌تر شده‌اند و قصد داریم کدورت‌های به وجود آمده بین این دو دروازه‌بان را برطرف کنیم تا در کنار هم حضور داشته باشند.

با توجه به بحث حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه استقلال (که از سوی بیرانوند تکذیب شد)، بحثی مطرح شد که بهرام امیری و علی نظری جویباری کاری کردند این سنگربان در باشگاه استقلال مقابل خبرنگاران قرار نگیرد و به نوعی او را فراری داده‌اند. امیری در واکنش به این موضوع به تسنیم گفت: چطور می‌توانیم بازیکنی را که با باشگاهش قرارداد دارد، به باشگاه استقلال بیاوریم و با او مذاکره کنیم و بخواهیم او را فراری دهیم؟ من و نظری جویباری 20 سال است که در استقلال تجربه داریم و هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنیم.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال عنوان کرد: وقتی صحبت از رحمتی و طالب‌لو می‌کنم دلیلی ندارد که بحث بیرانوند مطرح شود. بیرانوند بازیکن بزرگی است اما در لیست ما قرار ندارد.

محسن بازدید : 40 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)
پورحیدری به خبرنگار "ورزش سه" گفت: الحمدالله که تکلیف مربی استقلال مشخص شد. به عقیده من هرچه زودتر باید کار آقای مظلومی به عنوان سرمربی تیم شروع شود و برنامه ها و لیست او با تایید هیات مدیره به مرحله اجرا برسد.

در انتخاب مظلومی نقشی نداشتم

البته من که الان در هیات مدیره نیستم که نقشی در انتخاب آقای مظلومی داشته باشم اما از آنجایی که ایشان جزو کاندیداهای مربیگری استقلال بود، من هم برنامه مظلومی را گرفته و به هیات مدیره ارائه دادم. بعد از اینکه آقای منصوریان به مشکل برخورد و مربی خارجی هم برای حضورش مسائل خاص خودش را داشت، آقای مظلومی به عنوان گزینه اصلی استقلال مطرح شد.

همه باید از مظلومی حمایت کنند

آقای مظلومی در گذشته هم در استقلال بوده و من فکر می‌ کنم که نتایج خوبی هم با استقلال کسب کرده، یک قهرمانی در جام‌حذفی، یک نایب قهرمانی در لیگ و یک مقام سوم. من فکر می‌ کنم که او در این فصل هم می‌ تواند نتایج خوب خودش را دنبال کند. من فکر می‌ کنم الان همه باید از آقای مظلومی حمایت کنیم. از اعضای هیات مدیره و آقای افشارزاده گرفته تا کسانی که بیرون هستند همه باید از آقای مظلومی حمایت کنند تا بتواند نتایج خوبی کسب کند. هر چند که من در حال حاضر در باشگاه سمتی ندارم اما اگر آقای مظلومی هر کمکی از من بخواهد، به عنوان وظیفه آن را انجام می‌ دهم.

حتما جوانان هم در لیست مظلومی جای دارند

در مورد لیست بازیکنان آقای مظلومی اگر بخواهم صحبت کنم، شما اشاره کردید به میانگین سنی بالای جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و رحمتی باید در این مورد بگویم که ممکن است این بازیکنان سن بالایی داشته باشند ولی ملی‌پوش هستند. باز هم خود آقای مظلومی باید در این مورد تصمیم بگیرد. قطعا باید به فکر بازیکنان جوان هم باشد. در مورد بازیکنانی مثل میداوودی، شریفات و ادینهو هم باید بگویم هر کدام از این بازیکنان درفصل گذشته مهره های اصلی تیم های خودشان بوده اند. از طرفی باید مشکلات مالی استقلال را هم در نظر گرفت. از هواداران می‌ خواهم که با حوصله مسائل مربوط به استقلال را دنبال کنند.

محسن بازدید : 42 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مطمئن باشید ما در اولین فرصت به هر شکلی که شده مبلغی را تهیه می کنیم و کار را با مربی و بازیکنانمان شروع می کنیم.


به گزارش کاپ، بهرام افشارزاده درباره آخرین وضعیت ایگور استیماچ برای حضور در استقلال اظهار داشت:

طبق برنامه‌ای که قبلا داشتیم و بعد از عدم واگذاری باشگاه استقلال، مقدماتی فراهم کردیم و امروز با استیماچ صحبت کردیم و برنامه‌هایی ارایه کرد و بر اساس این مسایل جلسه‌ای فردا با نصرالله سجادی در دفتر وزارت ورزش داریم تا تکلیف مشخص شود.


وی در خصوص مسائل مالی و مشکلاتی که در این باره وجود دارد اضافه کرد:

چه کسی گفته ما پول نداریم؟

وزارت پول را در اختیار ما قرار می دهد. فعلا ما نمی توانیم ساکت بنشینیم و تیم را رها کنیم. مطمئن باشید ما در اولین فرصت به هر شکلی که شده مبلغی را تهیه می کنیم و کار را با مربی و بازیکنانمان شروع می کنیم.



مدیرعامل استقلال ادامه داد:

ما خیلی با استیماچ صحبت کردیم و خوش بین هستیم ولی به هر صورت مربی است که باتجربه است و در کرواسی کار کرده و مربی تیم ملی این کشور و کاندیدای ریاست فدراسیون این کشور بوده و آدم سالمی است.

امیدوارم سریعا تصمیم گیری شود تا بتوانیم سریعتر کار را شروع کنیم. احتمالا یک نفر دیگر در کنار وی حضور پیدا خواهد کرد که فردا مشخص می شود.


وی درباره اینکه آیا استیماچ با باشگاه زادار در کرواسی قرارداد دارد یا نه گفت:

ما تا جایی که اطلاع داشتیم وی با جایی قرارداد ندارد. ما هر چه زودتر تصمیم گیری خواهیم کرد.


به گزارش کاپ،وی در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت هایی که انجام دادید احتمالا استیماچ مربی نخواهد شد و رقم پیشنهادی اولیه او با آنچه در جلسه امروز طرح شد تفاوت دارد اذعان داشت:

بیخود قضاوت نکن. ما مستقیم با ایشان صحبت نکرده بودیم .سعی می کنیم به حداقل پولی که امکان داشته باشد اکتفا کنیم. مطمئن باشید ما برنامه ریزی خواهیم کرد. ایشان دو کمک خواستند که ما قبول نکردیم و قرار شد یک کمک داشته باشند.


افشارزاده درباره حضور بهرام امیری در استقلال خاطرنشان کرد:

از بهرام امیری و نظری جویباری کمک خواهیم گرفت چون دارای تجربه هستند و فردی هستند که آگاهی لازم را دارند و در باشگاه خدمات زیادی انجام دادند.


وی درباره اینکه وضعیت نظری چه شد گفت:

هنوز هم نظری معاون باشگاه است و از وی استفاده خواهیم کرد.


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه امکان دارد مربی آینده ایرانی باشد عنوان کرد:

هنوز تصمیم گیری نهایی نشده است. بگذارید با سلامت پیش برود تا بتوانیم بهترین تصمیم گیری را کنیم.


افشارزاده در خصوص وضعیت پندار توفیقی عنوان کرد:

توفیقی مشاور عالی من است. در هر صورت ما نباید فراموش کنیم چه کسانی در باشگاه زحمت کشیدند.


وی در خصوص عدم انتخاب حسن روشن در کمیته فنی بیان داشت:

بگذارید مربی را انتخاب کنیم و وقتی مربی را انتخاب کردیم صددرصد از روشن استفاده خواهیم کرد.


افشارزاده در خصوص اینکه خبرنگاران فردا مقابل وزارت ورزش حاضر می شوند تا متوجه نتیجه تکلیف سرمربیگری استقلال شوند، گفت:

بیخود!کسی آنجا نیاید.

محسن بازدید : 36 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:افشارزاده خودش فردا در وزارت ورزش بحث استیماچ را پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار کاپ،عباس کردنوری در پایان جلسه امروز هیات مدیره استقلال درباره اینکه مدیر برنامه های استیماچ مدعی شده که باشگاه با او برای مسائل فنی به توافق رسیده است ولی در بعد مالی توافق حاصل نشد عنوان کرد:فنی که درست است.استیماچ از نظر فنی مورد تایید است ولی روی رقم هایشان باید بررسی صورت بگیرد.

وی درباره اینکه آیا فردا کل هیات مدیره استقلال به وزارت ورزش و جوانان می رود گفت:نه قرار نیست به وزارت ورزش برویم.افشارزاده خودش فردا در وزارت ورزش بحث استیماچ را پیگیری می کند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه رقم پیشنهادی استیماچ چقدر است اظهار داشت:نمی توانم رقم قرارداد پیشنهادی او را بگویم.

کردنوری درباره اینکه گفته می شود رقم پیشنهادی قرارداد اولیه استیماچ با آنچه در جلسه امروز مطرح شده است تفاوت دارد گفت:بله،اختلاف بین ارقام اولیه با آنچه پیشنهاد شده است وجود دارد.

محسن بازدید : 35 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)
عضو هیات مدیره استقلال گفت:بهرام افشارزاده پس از پایان جلسه با استیماچ به پرسش ها پاسخ می دهد.
به گزارش کاپ، شهاب جهانیان پس از خروج از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز از شما رسانه ها تشکر می کنم با زبان روزه پیگیر احوال و اخبار استقلال هستید. قرار است تا زمان انتخاب سخنگوی باشگاه خود افشارزاده پاسخگوی تمام مسائل باشند و از ایشان خواسته ایم که در پایان این نشست برابر خبرنگاران حاضر شده و پاسخگوی سوالات شما باشد.
وی درباره اصرار خبرنگاران و رسانه ها برای صحبت درباره شرایط استقلال خاطرنشان کرد:من هیچ صحبتی ندارم.

محسن بازدید : 43 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)
منصور پورحیدری حضور استیماچ روی نیمکت استقلال را منوط به پرداخت بودجه این تیم از طرف وزارت ورزش و جوانان دانست.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، منصور پورحیدری درباره جلسه امروز (جمعه) هیات مدیره استقلال برای تعیین سرمربی فصل آینده آبی‌پوشان، گفت: هنوز چیزی مشخص نشده است. حضور استیماچ روی نیمکت استقلال هم منوط به پرداخت بودجه فصل آینده استقلال از طرف وزارت ورزش و جوانان است، چرا که ما باید بر‌نامه‌ریزی های مالی خودمان را هم انجام دهیم و سپس با استیماچ قرارداد ببندیم. هنوز به طور کامل حضور استیماچ قطعی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او سرپرست یا مدیر فنی استقلال در فصل آینده است؟ اظها‌ر کرد: در این باره صحبتی با من نشده است و اطلاعی ندارم.

پورحیدری درباره این که آیا این جلسه دستاوردی هم داشت؟ گفت: واقعا در جلسه به نتیجه‌ای نرسیدیم و هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

قبل از خروج پورحیدری، مسعود معینی، عضو هیات مدیره آبی‌پوشان از جلسه خارج شد و در مواجه با سوال خبرنگاران اظها‌ر کرد که روزه است و نمی‌تواند به سوالات آنها پاسخ دهد!

محسن بازدید : 43 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه نیمه کاره ای‌را در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که شامل بهرام افشارزاده، عباس کردنوری، مسعود معینی، جهانیان و منصور پورحیدری امروز در محل وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای را تشکیل دادند تا در خصوص مباحث مختلف انتخاب کادر فنی با یکدیگر صحبت کنند اما این جلسه نیمه کاره رها شد.

نکته جالب توجه اینجا بود که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در تدارک برگزاری اولین نشست خود با استیماچ مربی اهل کرواسی هستند و قرار است عصر امروز نیز نشستی را با وی برگزار کنند.

عباس کردنوری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: نشست امروز نیمه کاره رها شد و ما هم می‌خواهیم جلسه‌ای را با استیماچ برگزار کنیم به همین دلیل مجبور شدیم نشست را نیمه کاره به پایان برسانیم.

محسن بازدید : 59 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
عباس کردنوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور استیماچ در تهران اظهار داشت: قرار است او فردا بیاید و بعد از اینکه استراحت کند با او جلسه ای خواهیم داشت اما این مذاکره به منزله تمام شدن کار ما با استیماچ نیست و شاید هم نتوانیم با هم کار کنیم اما جمع بندی هیات مدیره به این بوده که ابتدا با او وارد مذاکره شویم و اگر با او به توافق نرسیدیم سراغ گزینه های دیگری برویم.

وی در ارتباط با اینکه در کنار سرمربی خارجی از دستیار ایرانی استفاده می شود یا خیر گفت: ما دنبال این هستیم که در کنار مربی خارجی مربی ایرانی داشته باشیم تا بتواند از دانش مربی خارجی استفاده کند.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می شود نظر باشگاه به این است که فرهاد مجیدی کنار سرمربی خارجی باشد گفت: مجیدی سال ها برای استقلال زحمت کشیده و خاطرات خوبی هم برای هواداران به ارمغان آورده است این فرصت خوبی برای مجیدی است که کنار یک مربی خارجی تجربه اندوزی کند از سویی او خودش دو سالی است که حضور در کلاس های خارجی و حضور در باشگاه های مطرح را در دستور کار خود قرار داده که اتفاقا ما هم در باشگاه راضی به این هستیم که او همچنان به کلاس های مربیگری برود. هنوز وارد کار اجرایی نشدیم اما در برنامه داریم که با مجیدی صحبت کنیم ولی قطعا هر تصمیمی گرفته شود به نفع خود اوست.

محسن بازدید : 72 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
عباس کرد‌نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه استیماچ سرمربی اهل کرواسی‌ که یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، بامداد فردا (جمعه) به ایران می‌آید، اظهار داشت: این مربی 47 ساله دارای رزومه است و در تیم ملی کرواسی سرمربی بوده و سال‌ها برای تیم ملی کشورش بازی کرده است. استیماچ در زمینه تولید بازیکنان خوب، عملکرد مناسبی داشته و امیدوار هستیم اگر با او به توافق برسیم، در استقلال نیز بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی کند.
وی افزود: قیمت او بالا نیست و در پیغامی به ما از علاقمندی‌اش برای حضور در استقلال خبر داد و گفت که دوست دارد در باشگاه استقلال کار کند. اگر خاطرتان باشد، دراگان اسکوچیچ هم با قیمت پایین به ملوان و فوتبال ایران آمد و شاید پس از چند سال قیمتش حدود 400 هزار دلار باشد. قیمت استیماچ هم در همین حد است.
عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: استیماچ فردا به ایران می‌آید و اگر شرایط مقدور باشد، در جلسه کمیته فنی که متشکل از هیئت مدیره نیز است، شرکت خواهد کرد. اعضای هیئت مدیره مشکلی برای حضور این مربی ندارند و در صورتی که شرایط مهیا باشد، او در ایران می‌ماند تا مذاکرات نهایی انجام شود.

محسن بازدید : 38 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس کردنوری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال امروز پس از جلسه این باشگاه اعلام کرد: منصوری پورحیدری،  خودم و مسعود معینی به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه مشخص شدند.

محسن بازدید : 29 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فعلا در حال برنامه‌ریزی هستیم و نمی‌توانیم به این زودی سرمربی استقلال را معرفی کنیم.
خبرگزاری فارس: افشارزاده: نمی‌توانیم سرمربی را به این زودی معرفی کنیم/نجف‌نژاد عضو کمیته فنی نیست که در جلسه باشد!

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جلسه امروز و انتخاب کمیته فنی گفت‌: پورحیدری، کردنوری و معینی عضو کمیته فنی شدند. در جلسه امروز درباره تیم‌ها صحبت و برنامه‌ریزی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود امروز سرمربی مشخص شود، اظهار داشت: خیر، نمی‌توانیم به این زودی سرمربی را معرفی کنیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چرا نجف‌نژاد در جلسه امروز حضور نداشت گفت: او عضو کمیته فنی نیست که در جلسه باشد!

محسن بازدید : 37 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:نامزدهایی که برای هدایت استقلال می‌خواهند شوند را چه ایرانی چه خارجی ارائه دادیم اما به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم و قرار شد تا شنبه صبر کنیم.



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس کردنوری پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت:

چیز خاصی در این جلسه مطرح نبود و بیشتر خط مشی هیات مدیره مشخص شد. ما بیشتر به دنبال انتخاب سرمربی هستیم.

نامزدهایی که برای هدایت استقلال می‌خواهند شوند را چه ایرانی چه خارجی ارائه دادیم اما به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم و قرار شد تا شنبه صبر کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که پورحیدری چرا در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کرده بود گفت:

او به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی در این جلسه حاضر شده بود. کمیته فنی هم متشکل از مسعود معینی، بنده و پورحیدری است.


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که تکلیف منصوریان در این تیم چه شد گفت: حضور او در استقلال به طور کلی منتفی شد.

وی در مورد حضور استیماچ که یکی از گزینه‌های مطرح شده است گفت:

گزینه‌های زیادی هستند که یکی از آنها استیماچ است و به ایران هم قرار است بیاید. او را کمیته فنی انتخاب و پیشنهاد داده است.



کردنوری در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید زمان کمی برای انتخاب دارید، گفت:

فکر نمی‌کنم اینطور باشد. زمان داریم و می‌رسیم. نهایتا تا هفته آینده سرمربی را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد وضعیت افشارزاده عنوان کرد: طبق برنامه او هنوز مدیرعامل باشگاه است و کار دوم خودش را هم انجام می‌دهد.


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد جذب بازیکنان عنوان کرد:

به تمامی این کارها قطره قطره وارد شدیم و کارها را انجام می‌دهیم.


کردنوری در پاسخ به این سوال اعتقاد اعضای هیات مدیره به مربی داخلی است یا خیر، گفت:

اولویت ما انتخاب مربی خارجی است. در این زمان کم دست پیدا کردن به مربی خارجی که گره ما را باز کند دست ما نیست و مجبوریم روی خارجی بودن مربی آهسته‌تر حرکت کنیم.

شاید هم به نقطه‌ای برسیم که مربی ایرانی انتخاب کنیم. اگر برای مشکل موجود مربی خارجی پیدا کنیم اکثر اعضا موافق هستند. این را هم می‌دانیم که کار سخت است.



وی در پاسخ به این سوال که هنوز اسپانسر باشگاه مشخص نشده و چطور می‌خواهید کارها را انجام دهید گفت:

ما روی اسپانسر حساب می‌کنیم. خواسته‌هایی هم وزارت ورزش دارد که به جا است. صحبت آنها این است که هر کس در جایگاه خودش باشد. دخالت در کار باشگاه نیز تنها به وسیله هیات مدیره صورت بگیرد.



عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه شما پولی ندارید با این وضعیت چطور می‌خواهید بازیکن جذب کنید گفت:

منتفی بودن مزایده وقتی قطعی شد طبق قانون دولت باید هزینه استقلال و پرسپولیس را بپردازد و امید ما هم به وزارت ورزش است. اگر اسپانسر گرفتیم که ایده‌آل است در غیر این صورت وزارت ورزش هزینه‌ها را می‌پردازد. مسلما اگر زمان از دست برود ضرر می‌کنیم اما فکر می‌کنم هنوز فرصت داریم.



وی در پایان اعلام کرد:

سخنگو و رئیس هیات مدیره در این جلسه مشخص نشد. نصرالله سجادی و مقداد نجف‌نژاد در جلسه هیات مدیره استقلال حضور نداشتند.

محسن بازدید : 37 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
هیأت مدیره باشگاه استقلال باز هم سرمربی این تیم را انتخاب نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه امروز هیات مدیره استقلال که در دفتر بهرام افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد برای انتخاب سرمربی این تیم بود.

بهرام افشارزاده، مسعود معینی، عباس کردنوری، شهاب جهانیان افراد حاضر در این نشست بودند.

همچنین منصور پورحیدری که دیگر عضو هیات مدیره نیست در این جلسه حضور داشت.
با وجود این باز هم اعضا سرمربی را انتخاب نکردند و در عوض کمیته فنی استقلال انتخاب شد.

محسن بازدید : 40 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

عباس کردنوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در هیات مدیره استقلال و جلسه امروز با سجادی اظهار داشت: امروز فقط یک جلسه معارفه بود و چیز خاصی مطرح نشد.

وی در مورد اینکه عضو پنجم هیات مدیره چه زمانی مشخص می شود گفت: احتمال زیاد امروز و فردا این عضو آخری هم اعلام می شود و  این بستگی به نظر وزارت دارد.

کردنوری همچنین در ارتباط با اینکه آیا وظیفه هیات مدیره هست که منابع مالی را تامین کنند یا خیر و وضعیت اسپانسر باشگاه چه می شود عنوان کرد: امروز فقط مراسم معارفه بود و بحث مالی نداشتیم البته خود وزارت اسپانسر جذب می کند.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه تکلیف این باشگاه با علیرضا منصوریان به کجا رسید آن هم درحالی که او غیر رسمی اعلام کرده در نفت می ماند اظهار داشت: منتظر هستیم تا منصوریان در بیانیه ای نظر نهایی خود را اعلام کند و منتظر او هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر منصوریان در نفت ماند و این مسئله قطعی شد آیا گزینه استقلال امیر قلعه نویی است؛ عنوان کرد: امروز اصلا چنین بحثی نداشتیم. قطعا اگر منصوریان بگوید نمی آید گزینه های داخلی و خارجی را مد نظر داریم و تعدادی از مربیان هم رزومه خود را به باشگاه داده اند. تا فردا تکلیف به نظرم مشخص می شود.

وی در جواب به این پرسش که آیا قلعه نویی مورد حمایت وی است و به نظر او طرفدار قلعه نویی است گفت: من طرفدار کسی نیستم و اصلا بحثی در مورد قلعه نویی نداشتیم.

کردنوری در خصوص اینکه آیا نظر او مربی خارجی است تاکید کرد: تا اندازه ای بله ولی نظر اکثریت هم مهم است.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می شود استیماچ گزینه خارجی آبی پوشان است تصریح کرد: بله او هم یکی از گزینه های مطرح است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که او مدیرعامل استقلال می شود گفت: فعلا که افشارزاده مدیرعامل است و حرفی هم برای نرفتن او نشده است. اگر نیازی به کمک من باشد حتما خدمت می کنم اما افشارزاده خوب است و به همه چیز مطلع و نیازی نیست دیگر به کسی فکر کنیم.

محسن بازدید : 38 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر قلعه‌نویی می‌خواهد موفق شود باید در انتخاب دستیاران و اطرافیانی که مشاوره می‌گیرد تجدید نظر کند.


مسعود معینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در هیات مدیره استقلال اظهار داشت:

من باید از آقایان گودرزی و سجادی تشکر کنم. آنها استادان من در دانشگاه تهران بوده اند. خود آقای سجادی که از قدیمی های فوتبال هستند و از این که به من دوباره اعتماد کردند ممنون هستم. امیدوارم که در این شرایط خاص بتوانم مثمر ثمر باشم.


وی افزود:

البته هیات مدیره قبلی هم تیم خوب و همدلی بود که تمام تلاشش را برای رفع مشکلات کرد و باید از همگی آنها تشکر کرد. هیات مدیره قبلی حتی خیلی تلاش کرد که مشکلات به صفر برسد اما شرایط خاصی برای باشگاه پیش آمد. در هر صورت سیاست های کلان از سوی وزارت ورزش تعریف شده است و این تصمیم گیری ها بالاتر از هیات مدیره است.



معینی در خصوص اینکه قرار نیست سبک دست به عنوان اسپانسر استقلال به کارش ادامه دهد تصریح کرد:

در هر صورت انتخاب اسپانسر خوب یک معضلی است که وزارت ورزش باید با درایت روی این مسئله کار کند. اینکه آقای سبک دست حضور دارند یا خیر را باید وزارت ورزش تصمیم بگیرد.

معینی در مورد اینکه منصوریان تصمیم گرفته در نفت تهران بماند عنوان کرد:

من هم معتقد بودم که ما نباید شرایط خوب نفت را خراب کنیم. این تیم در آسیا حضور دارد و راه موفقیت برای منصوریان هموارتر است. مسلما منصوریان علاقه زیادی دارد که به استقلال بیاید ولی ماندن او در نفت به صلاح خودش بود.


عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که پیشنهادش برای شرایط بهتر استقلال چیست گفت:

به نظر من باید در جلسات عمیق تر در مورد مسائل صحبت کنیم. البته من هنوز نمیدانم سیاست کلی وزارت ورزش چیست.

وی در ارتباط با اینکه افشارزاده در استقلال بماند بهتر است یا نه گفت: آقای افشارزاده سال گذشته برای اولین بار وارد مدیریت فوتبال شد و مشکلات زیادی هم در این راه داشتند. در هر صورت افشارزاده می تواند کمک خوبی برای استقلال باشد.

معینی در مورد اینکه به تازگی از امیر قلعه نویی حمایت کرده و آیا این نظر را دارد که او برای مربیگری در استقلال بماند گفت: من همیشه معتقد هستم که در زندگی نباید فقط اتفاقات آینده را دید و باید به این هم فکر کرد که یک نفر در گذشته چه افتخاراتی توانسته کسب کند. ما نباید از خدمات و مقام هایی که برای استقلال آورده چشم پوشی کنیم. او پخته ترین مربی داخلی است.

وی در این خصوص که خودش گفته بود بهتر است قلعه نویی یک فصل از فوتبال دور باشد عنوان کرد:

بله من این حرف را زدم. بعضی مواقع لازم است که یک نفر با وجود همه فعالیت ها و تلاش هایش به خودش استراحت بدهد و در مورد قلعه نویی هم منظورم این بود که شروع تازه ای داشته باشد. مسلما قلعه نویی پخته تر شده و این بار سنجیده تر عمل می کند و قطعا در انتخاب دستیار و اطرافیان خود دقت می کند. اگر او در انتخاب اطرافیانش تجدید نظر کند می تواند موفق شود. قطعا خودش هم این درایت را دارد.

محسن بازدید : 33 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:ما که تا آخرین لحظه حضور داشتیم از قلعه نویی حمایت کردیم و این همه فشار روزنامه ها را نیز به جان خریدیم.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص انتخاب هیات مدیره اظهار داشت: به نظرم انتخاب هیات مدیره خیلی خوبی صورت گرفت. باید یک برنامه ریزی ویژه صورت بگیرد چون تا انتخاب سرمربی ما زمان خیلی کمی داریم.

وی ادامه داد: باید همان انسجامی که در هیات مدیره قبلی بود در این هیات مدیره هم وجود داشته باشد. ما 40 روز بیشتر تا آغاز مسابقات فرصت نداریم و باید در کمترین وقت اقدامات نهایی را انجام دهیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره که آیا خودش به عنوان مدیرعامل در استقلال حضور دارد، خاطرنشان کرد: من از نفر پنجم اطلاع کاملی ندارم. از دکترسجادی هم نپرسیدم ولی تا آنجا که بتوانم به این مجموعه کمک می کنم. با توجه به مشغله ای که در وزارت ورزش دارم فرصت زیادی برای کارهای استقلال ندارم. 

افشارزاده در خصوص اینکه پیش از این گفته بود سبک دست استقلال را 3 ساله اجاره کرده ولی اکنون در هیات مدیره حضور ندارد، بیان داشت: من نگفته بودم اجاره کرده و از حرف هایم بد برداشت شده است. در خصوص سبک دست از دکترسجادی سوال بپرسید.

وی درباره اینکه گفته می شود این هیات مدیره با نظر قلعه نویی چیده شده و مخالفان وی از هیات مدیره رفته اند تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست. ما که تا آخرین لحظه حضور داشتیم از قلعه نویی حمایت کردیم و این همه فشار روزنامه ها را نیز به جان خریدیم. هیچ کس در هیات مدیره قبلی مخالف قلعه نویی نبود.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چرا دکترسجادی اعضای هیات مدیره را در حاشیه رقابت های شمشیربازی معرفی کرده عنوان کرد: احتمالا خبرنگارانی که آنجا حضور داشتند دکترسجادی را دوره کردند. او گناهی ندارد. خبرنگاران سوال پرسیده اند و او هم جواب داده است. 

افشارزاده در پایان در خصوص تساوی تیم ملی مقابل ترکمنستان گفت: تیم ملی بازی خوبی انجام داد. این تیم جوان شده و نیاز به زمان دارد. 


محسن بازدید : 32 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

جلسه هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس با معاون وزیر ورزش امروز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کاپ، روز گذشته نصرالله سجادی بعد از مدتها انتظار هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را معرفی کرد. در همین راستا امروز هیات مدیره استقلال و سپس هیات مدیره پرسپولیس نزد معاون وزیر ورزش می روند.
جلسات اعضای جدید هیات مدیره سرخابی صبح و عصر امروز در محل وزارت ورزش برگزار می شود تا در خصوص مدیرعامل و دیگر مسائل تصمیم گیری شود.

محسن بازدید : 32 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)
هیات مدیره استقلال و پرسپولیس درحالی معرفی شدند که این انتخاب‌های جدید توسط وزارت ورزش ابهامات زیادی دارد. در میان اعضای هیات مدیره استقلال یک عضو هیات رئیسه فدراسیون سوارکاری هم حضور دارد!

به گزارش خبرنگار مهر، وقتی مسئولیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از امیررضا خادم به نصرالله سجادی محول شد تا معاون قهرمانی وزارت ورزش تکلیف هیات مدیره این دو باشگاه را مشخص کند، تصور همگان این بود که وزارت ورزش اشتباه سال گذشته را تکرار نخواهد کرد و اوضاع بهتر خواهد شد اما بررسی اسامی اعضای هیات مدیره دو باشگاه نشان می دهد همه اشتباه می‌کردند!

با وجود این بعد از گذشت دو هفته، نصرالله سجادی در حالی مدیران جدید سرخابی را معرفی کرد که در نحوه انتخاب آنها سئوالات زیادی وجود دارد. در هیات مدیره پرسپولیس جعفر کاشانی، محمد زادمهر و علی اکبر طاهری حضور دارند که هر سه، سال گذشته هم در هیات مدیره فعالیت داشتند.

علاوه بر این نام حسین عبدی هم دیده می‌شود که در مقطعی مربی پرسپولیس بود. حمیدرضا گرشاسبی هم به عنوان معاون پیشین وزیر و مدیر فعلی اداره کل ورزش و جوانان در این هیات مدیره قرار دارد.

گذشته از اینکه کاشانی، زادمهر، طاهری و عبدی رابطه نزدیکی با حمیدرضا سیاسی مدیرعامل فصل گذشته پرسپولیس دارند، میزان فعال بودن آنها در هیات مدیره سابق هم قابل تامل است. کاشانی و زادمهر که دو عضو خنثی هیات مدیره بودند و از اکثر تصمیمات باشگاه و وزارت ورزش بی خبر.

این دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که البته بسیار هم قابل احترام هستند با وجود اینکه فصل گذشته هم در هیات مدیره بودند اما در اکثر جلسات غایب بودند و محمد زادمهر نزدیک به دو ماه در آمریکا بود و خبری از اتفاقات باشگاه نداشت.

چینش جدید هیات مدیره پرسپولیس نشان می‌دهد که امیررضا خادم باوجود محول کردن مسئولیتش، حرف اول را در انتخاب اعضا زده است؛ بخصوص اینکه در هفته گذشته او چند جلسه با حمیدرضا سیاسی برگزار کرد و سایه تصمیمات آنها روی هیات مدیره افتاده است.

اما هیات مدیره استقلال که شامل عباس کرد نوری، مسعود معینی، شهاب جهانیان و مقدادنجف نژاد می شود هم دست کمی از هیات مدیره پرسپولیس ندارد. مهمترین سوال در مورد هیات مدیره چهار نفره استقلال که قرار است یک عضو دیگر به آن اضافه شود، انتخاب جهانیان است. فردی که سابقه ورزشی چندانی ندارد و مشاور اجرایی وزیر ورزش بوده و سال گذشته به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون سوارکاری انتخاب شده بود.

به نظر می رسد اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس بدون بررسی همه جوانب انتخاب شده اند و در چنین شرایطی نباید خیلی به آینده این دو باشگاه امیدوار بود. بااین حال مشکل اصلی سالهای اخیر این دو باشگاه مسائل مالی بوده که اگر هیات مدیره و وزارت ورزش بتوانند اسپانسرهای قلدری برای این دو تیم پیدا کنند، طبیعتا ضعیف بودن هیات مدیره کم رنگ خواهد شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 606
  • بازدید ماه : 606
  • بازدید سال : 5,658
  • بازدید کلی : 97,023
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0