loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 31 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام افشارزاده بعد از جلسه امروز با بازیکنان استقلال گفت: ما نیاز داریم هرچه زودتر تمریناتمان را آغاز کنیم. در جلسه امروز یکی از مواردی که مطرح شد مسائل مالی بود در کل جلسه بسیار خوب و مفیدی با بازیکنان داشتیم.

وی افزود: در جلسه امروز از اهمیت آغاز کار اینکه بازیکنان چه وظایفی در آینده دارند و در چه باشگاهی حاضر هستند همچنین از برنامه‌های آتی استقلال صحبت کردیم. قرار شد بازیکنان برای صحبت در مورد چگونگی مسائل مالی نماینده‌ای داشته باشند، تک‌تک بازیکنان،‌پرویز مظلومی، بهرام امیری و افرادی که در جلسه بودند صحبت‌هایشان را انجام دادن و بازیکنان هم از این جلسه رضایت کامل داشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با اینکه بازیکنان کمی در این جلسه شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: خیر، اینطور نیست 10-12 نفر در جلسه بودند، جدول ضرب شما مشکل دارد 10 صندلی در اتاق من است که کامل پر بود و از بیرون هم صندلی آوردیم.

افشارزاده ادامه داد: افرادی که مظلومی می‌خواست را با آنها صحبت کردیم و قرار شد تا استارت تمرینات امروز بخورد ضمن اینکه به بازیکنان قول دادم تا آخر هفته مقداری از طلب‌های گذشته آنها را پرداخت کنم.

وی گفت: البته منابع مالی کمی داریم و مطمئن باشید نمی‌توانیم در حال حاضر تمام طلب‌های گذشته را پرداخت کنیم. اما قول دادم با توجه به اسپانسری که می‌گیریم بخشی از مشکلات بازیکنان را حل کنیم.

افشارزاده در مورد اینکه به تازگی رئیس‌جمهور حمایت خود را از دو تیم پرطرفدار پایتخت اعلام کرده است بنابراین آیا بودجه‌ای به این دو تیم از طرف دولت تعلق خواهد گرفت یا خیر،‌گفت: در هر صورت خوشحالم که آقای جهانگیری چهارشنبه گذشته مطالبی را بیان کرد که نشان داد موافق دو باشگاه بوده و اهمیت حضور آنها را برشمرد. ما نیز به عنوان مسئولان این دو باشگاه باید تلاش خود را بکنیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم به زودی کارمان را با اسپانسر جدید آغاز کنیم در مورد اینکه‌ آیا به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه می‌دهد یا خیر،‌ گفت:‌ پشتوانه تیم هواداران هستند و از آنها بابت نتایج سال گذشته عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در فصل جدید موفق باشیم ضمن اینکه از بازیکنان به خاطر طلب‌های گذشته‌شان در جلسه عذرخواهی کردم و امیدوارم بتوانیم بخشی از آنها را به زودی پرداخت کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه عنایتی به خاطر فرصت کمی که داشت نتوانست در جلسه امروز حاضر شود، در مورد تعیین تکلیف دروازه‌بان‌های استقلال گفت: این موضوع تا فردا مشخص خواهد شد.

افشارزاده در مورد اعتراض بازیکنان تیم بانوان استقلال مبنی بر عدم دریافت مطالبات خود گفت: از اول هم با توجه به کمبود بودجه اعتقادی به این تیم نداشتم و الآن نمی‌توانیم به هیچ عنوان پول آنها را بدهیم. امیدوارم در آینده این اتفاق بیفتد و یک تیم خوب بانوان داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که نفر پنجم هیأت مدیره چه زمانی انتخاب خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله به زودی این اتفاق می‌افتد تا ترکیبمان کامل شود.

افشارزاده در مورد اینکه چه زمانی رئیس هیأت مدیره انتخاب خواهد شد، گفت: در جلسه امروز مهم بحث بودجه و تقسیم آن بود که در این مورد صحبت کردیم و رئیس هیأت مدیره نیز به زودی انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از اعضای هیأت مدیره نیز در جلسه امروز حضور داشتند، یادآور شد:‌خیر نیازی به حضور آنها نبود.

افشارزاده با بیان اینکه قرار است با چند اسپانسر صحبت کنید تا به زودی یکی از آنها نهایی شود، در مورد اینکه چرا نجف‌نژاد در جلسات هیأت مدیره استقلال شرکت نمی‌کند، گفت:‌ او در جلسات قبلی بود و امروز نیز نیازی نبود تا در جلسه شرکت کند. اتفاقاً او عضو فعالی به شمار می‌رود.

وی در پایان در مورد اینکه چطور خبرنگاران نجف‌نژاد را مشاهده نکرده‌اند،‌گفت:‌او هفته پیش به دفتر من در وزارت ورزش آمد و شاید از یک در دیگر آمده بود که او را ندید ضمن اینکه بهتر است عینک بزنید تا بتوانید همه را ببینید!

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,399
  • بازدید ماه : 1,399
  • بازدید سال : 6,451
  • بازدید کلی : 97,816
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0