loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 43 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (1)



به گزارش خبرگزاری فارس علیرضا منصوریان پس از اینکه در باشگاه نفت ماندگار شد، اظهار داشت: دوست ندارم پنهانکاری در کار باشد و به باشگاهی که من اعتماد کرد و من را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد و پس از حضور در تیم ملی به من اعتماد کرد بخواهم آنها را دور بزنم اتفاقاً خیلی راحت آمدم و در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه داشتم به آنها اعلام کردم که سه چهار پیشنهاد هم دارم و حتی گفتم با یکی از مسئولان استقلال نشست داشتم و یک نشست جزیی با یک تیم دیگر و دوست دارم در اصول حرفه‌ای این موضوع را بدانید و باید با اجازه شما این اتفاق می‌افتاد.

وی یادآور شد: با این حال در نشست‌هایی که با تیم‌های خواهانم داشتم که با استقلال و دو تیم دیگر بود اینکه از طرف مقابل بخواهد اعلام رضایت یا بسته پیشنهادی باشد و یا توافق نهایی صورت بگیرد، این موضوعات محقق نشد و من مؤظف بودم این مسائل را به رئیس باشگاهم بگویم.

منصوریان گفت: وظیفه داشتم این موضوع را به رئیس باشگاه بگویم و هیچ دروغی در کار نبود اتفاقاً جلسه خوبی با استقلالی‌ها داشتیم اما پس از آن در جلسه‌ای که امروز بود اعلام کردم که این سه چهار پیشنهاد را دارم اما در عین حال بشینیم و برنامه آینده نفت را ببندیم چون نفت تنها نماینده ایران است که چه من باشم و نباشم سال سختی خواهد داشت هرچند سال سختی هم سپری کردیم و اجازه ندادیم خیلی از مشکلات به بیرون درز پیدا کند.

سرمربی نفت تهران افزود: امروز خیلی راحت جلسه گذاشتیم و من بعد از این همه پیشنهادی که داشتم قرار شد بنشینیم پلن آینده را ببندیم بنابراین در یک جلسه دو ساعته به نقطه نظر کلی رسیدیم و در جزئیات هم توافق کردیم. البته تمام مسائل را به مدیریت سپردم چون این اصول حرفه‌ای است و رئیس باشگاه باید بداند با چه کسی در استقلال صحبت کردم.

وی گفت:‌تنها چیزی که برایم جای خوشبختی داشت اینکه سه عزیزی که در جلسه امروز بودند به اندازه‌‌ای از آینده من مراقبت می‌کردند که برایم ارزشمند بود و آنها خیلی حرفه‌ای با من برخورد کرده و با علم به اینکه پیشنهاداتی داشتم امروز با هم به توافق رسیدیم و یک کار حرفه‌ای بود.

منصوریان گفت: من با آنها راحتم و چیز پنهانی ندارم که بخواهم مدیر یا سرپرستم را دور بزنم امروز رو در رو حر‌ف‌هایم را زدیم و من آمدم بگویم چه پیشنهاداتی داشتم اما مهم‌ترین مسئله نفت است و من این موضوعات را به مدیر و سرپرست باشگاه گفتم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aryanor در تاریخ 1394/04/09 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

سلام
میخواستم بدونم میشه از طرف وب ما در وب شما مطلبی درج بشه ممنون میشم از طریق ایمیل پاسخ بدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 975
  • بازدید ماه : 975
  • بازدید سال : 6,027
  • بازدید کلی : 97,392
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0