loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 35 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

سرمربی استقلال گفت: صحبتهایی فعلا انجام شده و صالح را به عنوان همکارم انتخاب کردم.

به گزارش خبرنگار کاپ، پرویز مظلومی پس از عقد قرارداد با استقلال در وزارت ورزش اظهار داشت: یک مساله فوری و اضطراری پیش آمد. یک جلسه دیشب داشتیم و یک جلسه هم امروز داشتیم. تمام هدفمان این است که بتوانیم موفقیت های گذشته استقلال را تکرار کنیم. صحبتهایی فعلا انجام شده و صالح را به عنوان همکارم انتخاب کردم. قول هر گونه حمایت را به ما دادند.

 وی افزود: الان می رویم زمین تمرین استقلال را بازدید کنیم. بعدازظهر نیز  یک جلسه در باشگاه داریم که لیست بازیکنان ورودی و خروجی را اعلام می کنم. البته این لیست آماده شده و هم بازیکنان باتجربه و ملی پوشدر آن هستند و هم بازیکنان جوان و جدید.

سرمربی استقلال در خصوص مبلغ قراردادش گفت: اصلا در جلسه امروز صحبت قرارداد و مبلغ نشد.

وی درباره سایر اعضای کادرفنی استقلال خاطرنشان کرد: یک مربی خارجی مد نظر ماست که قرار است به زودی به ایران وارد شود و بعد که قطعی شد، در خصوص آن تصمیم گیری می کنیم. با مجیدی نیز صحبت کردیم و قول هر گونه همکاری را داده است. البته او به دلیل مشغله هایش نمی تواند مربی استقلال شود اما هر روز در تمرینات ما خواهد بود و کنار ما هست. 

مظلومی در ادامه تصریح کرد: باید از کادرفنی گذشته نیز تشکر کنم و از او اجازه بگیرم. بالاخره آنها نیز زحمت کشیدند. ما آمدیم که بهتر نتیجه بگیریم. خواسته ما این است که یک تیم قوی بسته شود. همه نوع همکاری از سوی وزارت ورزش انشاالله انجام می شود چون به ما قول داده اند. 

وی در خصوص اینکه گفته می شود رحمتی، نکونام و تیموریان در لیست استقلال هستند، گفت: اینها در لیست من هستند و قول هم دادند که بیایند و همکاری کنند. 

مظلومی بار دیگر در خصوص علت غیبت مجیدی در کادرفنی اش اضافه کرد: او یکسری درگیری ها دارد و کلاس مربیگری دارد. قول داده که هر زمان ایران باشد، کنار ما باشد و کمک کند. 

وی درباره لیست بازیکنان مازاد عنوان کرد: اول لیست بازیکنانی که می خواهیم نگه داریم را به باشگاه می دهم. انهایی که نمی خواهیم نیز ضعیف نیستند و فقط در چارچوب کاری ما نیستند. حداکثر باید از روز شنبه باید استارت بزنیم و تمرینات را شروع کنیم. بازیکنانی که نیستند هم نامشان را لیست مازاد نگذارید. 

سرمربی استقلال در خصوص نقش پورحیدری گفت: اینطور که شنیدم پورحیدری مدیر تیم هست و نمی دانم سرپرست می شود یا نه. این موضوع در حیطه من نیست. بیرون زمین چمن چیزی را دخالت نمی کنم.

وی درباره امیدواری هواداران در دربی افزود: ما آمدیم که دربی ها را نبازیم و این کاملا طبیعی است. 

مظلومی در پاسخ به این سوال که گفته می شود استقلال با انتخاب او به 10 سال قبل بازمی گردد، گفت: شما نظرات مثبت را هم ببینید که خیلی ها از آمدن من استقبال کردند. من 10 روز پیش کلاس مربیگری رفتم. در این مدت بیکار نبودیم و مطالعه داشتیم. قبلا نیز کارهای فنی انجام می دادیم. الان هم صالح را آوردیم، یکی از تئورسیون های فوتبال ایران است.

وی درباره شرایط بد استقلال و عقب ماندن از سایر تیمها اذعان داشت: آن سال اولی که آمدم، بدتر از این آمدم. 10 روز مانده به مسابقات و 4 بازیکن داشتیم. اگر کمک کنند، می توانیم به نتیجه مطلوب برسیم. البته صد در صد در نقل و انتقالات عقب هستیم. تا قبل از شنبه باید شروع کنیم. جذب بازیکن بزرگترین دغدغه ماست و بحث مالی قول دادند که درست شود. 

مظلومی درباره طلب گذشته اش گفت: طلب من 4 سال است که عقب افتاده  اما صحبتی نکردم و در این مدت نیز به کسی فشار نیاوردم که آنرا پرداخت کند. 

وی درباره انتخابش به عنوان گزینه بعد از استیماچ خاطرنشان کرد: در گزینه های ایرانی من و منصوریان بودیم. زمان برای مربی خارجی اندک بود. استیماچ آمد و گزینه بعدی اش من بودم و ما هم همیشه در شرایط سخت کار می کنم. در سال اول نیز خواستند و من قراردادم را فسخ کردم و به استقلال آمدم.

مظلومی در پایان در خصوص برنامه اش گفت: دنبال این برنامه هستیم که امسال نتیجه خوبی بگیریم. امسال قطعا باید سهمیه بگیریم و نیم نگاهی به جام داریم اما سال دوم باید قهرمان شویم. سال سوم نیز در آسیا باید نتیجه بگیریم. 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,190
  • بازدید ماه : 1,190
  • بازدید سال : 6,242
  • بازدید کلی : 97,607
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0