loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 34 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم استقلال گفت:اگر ابراهیمی نخواست بماند دست خودش هست.

به گزارش کاپ،پرویز مظلومی پس از پایان جلسه امروز خود در باشگاه استقلال اظهار داشت: تا جایی که برای سربلندی استقلال باشد من هر بازیکنی را خواهم گرفت و به گذشته توجهی ندارم. من به آینده استقلال کار دارم.

وی ادامه داد:خواهش می کنم هواداران استقلال آرامش داشته باشند و کمک کنند و سعی کنند حاشیه ها را از تیم دور کنیم. به هر حال بعضی از دوستان دوست ندارند تیم قوی بسته شود اما اجازه دهید آنچه که منافع استقلال است به دست آید.

سرمربی استقلال افزود:شک نکنید هدف سربلندی استقلال است. ما شبانه روز کار می کنیم تا استقلال سربلند شود. شاید نتوانیم بازیکنی که مورد نظرمان است جذب کنیم. شاید برخی از بازیکنان نخواهند بیایند اما وظیفه ماست تا تماس بگیریم تا بازیکنانی که مد نظرمان است به تیم بیایند.

 

به گزارش کاپ،وی خاطرنشان کرد:در جلسه امروز بیشتر درباره آینده کاری و برنامه های مورد نظرمان صحبت کردیم و همچنین گرفتن بازیکنان و شرایط بودجه تیم که با چه بودجه ای بسته شود. ما از این جلسات باز هم خواهیم داشت.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا فهرستی که روز گذشته منتشر شد،فهرست مازاد قطعی استقلال است گفت:من دیروز هم خدمت دوستان گفتم. من نمی دانم این اسامی اصلا از کجا آمد که در رسانه ها مطرح شد.

وی درباره اینکه دیروز گفته بود نکونام،رحمتی و تیموریان به استقلال می آیند بیان داشت:من اسمی نیاوردم. شما خبرنگاران اسم بردید و من گفتم شاید در فهرستم باشد. همه بازیکنان آرزوی پوشیدن این پیراهن را دارند. اگر در نقل و انتقالات اسم بازیکنی برده شود قیمتش دو برابر می شود. خواهش می کنم اسم نیاورید. خیلی ها در فهرست من هستند که در نقل و انتقالات متوجه می شوید. من تعجب می کنم خبرگزاری ها همه فهرست خروجی دادند و من نمی دانم از کجا آمده است. من باید فهرست تیم را امضا کنم و من هیچ چیز را امضا نکرده ام. نه ورودی ها و نه خروجی ها امضا نشده است. شاید شما خبرنگاران در جلسه ما میکروفون گذاشتید. جلسه ای بود که من، علی نظری، امیری، صالح حضور داشتیم.

سرمربی استقلال درباره غیبت اعضای هیات مدیره در جلسه روز گذشته گفت:در جلسه فنی ما هیچ کدام از اعضای هیات مدیره حضور نداشتند و من اسمی به آنها ندادم. من مسئول امور فنی هستم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنی از استقلال جدا می شود یا نه اظهار داشت:ما صددرصد خروجی خواهیم داشت.ولی هنوز هیچ امضایی نکرده ام و هر وقت امضا شود کمیته نقل و انتقالات اعلام خواهد کرد.

سرمربی استقلال درباره وضعیت مربی بدنساز تیم بیان داشت:مساله اصلی من بدنساز است که می خواستم خارجی بیاورم.

وی درباره اینکه آیا بودجه جذب مربی خارجی هست یا نه گفت:شک نکنید. پول هست. شک نکنید در این مساله صددرصد به ما کمک خواهد شد اما بدنساز مورد نظرمان جای دیگری قرارداد بست و ما الان روی بدنساز ایرانی برنامه داریم. در جلسات بعدی ایشان مشخص می شود و نفرات کادر فنی هم مشخص خواهد شد.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا امیر حاج قاسم جزو گزینه های اوست یا نه بیان داشت:یکی از گزینه های ما حاج قاسم است.

وی درباره حضور مهدی رحمتی یا علیرضا بیرانوند گفت: با تمام احترامی که برای طالب لو و فروزان و گروسیان قائل هستیم صددرصد دروازه بان سوم مان جوان خواهیم بود ولی یک دروازه بان از بیرون جذب خواهیم کرد. یک دروازه بان از امید جذب می کنیم تا دروازه بان سوم مان باشد. 

سرمربی استقلال درباره اینکه در این شرایط ممکن است بین دروازه بانان استقلال اختلاف به وجود بیاید اظهار داشت: مسلما دیگر اجازه نمی دهیم بین آنها اختلاف باشد. وقتی من تصمیم گیرنده باشم مطابق تصمیم من عمل می شود و اگر کسی مطابق میل من رفتار نکند روی نیمکت می نشیند.

وی درباره وضعیت امید ابراهیمی بیان داشت:امید ابراهیمی قراردادش تمام شده و ما او را می خواهیم.مسلما ابراهیمی بازیکن تیم ما است و ما دنبال این هستیم در تیم بماند. اگر نخواست کار کند دیگر دست خودش است. ما در هر پستی اولویت گذاشته ایم. ما بیشتر از 6 بازیکن بزرگسال نمی توانیم بگیریم. چند بازیکن امید هم به خدمت خواهیم گرفت.

سرمربی استقلال درباره اینکه وضعیت حضور بازیکنان خارجی در تیم به کجا رسید  اضافه کرد: خارجی هایمان را وقتی خواهیم گرفت که بازیکنان داخلی مورد نظر را نتوانیم بگیریم.

وی ادامه داد:من اگر نتوانم اول فصل بازیکنان مورد نظرم را بگیرم نمی توانم نتیجه ای بگیرم. تیم باید تقویت شود. این به آن دلیل نیست که بازیکنانی که خارج می شوند بازیکن خوبی نباشند. اما باید بازیکنان ما کسانی باشند که به برنامه های تاکتیکی و کارهای مورد نظر ما بخورند.

به گزارش کاپ،سرمربی استقلال در خصوص اینکه نظری جویباری گفته یکسری از بازیکنان که رفته اند دوباره نباید برگردند تصریح کرد: ایشان چنین صحبتی نکردند. به هر حال اگر صحبت هم کرده باشند من نظر خودم را می گویم. من یک مربی مشورت پذیر هستم و دوست ندارم به تنهایی تصمیم بگیرم ولی در نهایت خودم تصمیم می گیرم. این مساله که می گویید باید ببینیم چرا فلان بازیکن از تیم رفته است. استقلال 30 میلیون هوادار دارد باید به هواداران احترام بگذاریم. مردم یکسری بازیکنان را دوست دارند و علاقه دارند آنها در استقلال باشند. اختیار تام دست من است و من تصمیم گیرنده هستم. 

سرمربی استقلال در خصوص اینکه برخی پیشکسوتان با سرمربیان تیم به مشکل می خورند و برای مثال در گذشته حسن روشن انتقادات تندی علیه کادر فنی سابق انجام داد، گفت: ما همه آنها را دوست داریم و دست یاری به سمت شان دراز می کنیم. مطمئن باشید این پیشکسوتان استقلال را دوست دارند و کمک می کنند ولی اگر اظهارنظر دارند دوستانه نظر بدهند. بعضی از آنها دوستان ما هستند و شک نکنید امثال روشن ها دوستان ما هستند و دلسوز تیم خواهند بود.

وی در پاسخ به کاپ در خصوص اینکه شما بازیکنانی را می خواهید بیاورید که قلعه نویی کنار گذاشته بود، اذعان داشت: اسم نیاورید. گذشته، گذشته و ما فقط به آینده کار داریم. ما تنها می خواهیم آینده استقلال را بسازیم. در وهله اول من سرمربی تیم هستم. اگر نتیجه نگیریم من مسئول هستم. تا جایی که می توانم تیم خوبی می بندم تا  مردم از نتیجه راضی باشند و مسلما اگر آنها راضی باشند ما هم راضی خواهیم بود.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه قراردادش یک سوم  قرارداد اشتیماچ است تصریح کرد: باورتان نمی شود من قرارداد سفید امضا کرده ام. یعنی هنوز امضا نکرده ام و به عنوان یک استقلالی آمده ام.

وی افزود:بعضی دوستان شیطنت کردند و گفتند مظلومی مربی 300 میلیونی است. من 4 سال طلب دارم و پولم را نگرفته ام و اگر نیاز باشد باز هم پولم را نمی گیرم. اگر مشکل مالی هم باشد حاضرم مجانی کار کنم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:دیروز با قلعه نویی صحبت کردیم و ایشان آرزوی موفقیت کردند و گفتند هر کمکی از دستشان بربیاید برای تیم انجام خواهند داد. 

وی درباره دور جدید تمرینات بیان داشت: ما منتظریم وضعیت مان روشن شود. به دنبال این هستیم بازیکنانمان را جمع کنیم چون تعداد کم است. ما الان تیمی هستیم که جمع و جور نشده است. زمین را هم گرفتیم. افشارزاده هم خیلی زحمت کشید چون کمپ زیر کشت است و مدیر ورزشگاه آزادی کمک کردند تا ما در زمین شماره 2 آزادی تمرین کنیم و به این ترتیب بدون مشکل تمرینمان شروع می شود.

مظلومی در خصوص اینکه خبرنگاران به وی گفتند به پورحیدری بگوید با خبرنگاران بهتر برخورد کند، گفت: ایشان همیشه دوست داشتنی هستند و صبح به خاطر یک موضوعی ناراحت بودند.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,124
  • بازدید ماه : 1,124
  • بازدید سال : 6,176
  • بازدید کلی : 97,541
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0