loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 36 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

دروازه بان تیم استقلال گفت: دیدگاههای مظلومی با من نسبت به سه،چهار سال گذشته خیلی نزدیک تر شده بود.

به گزارش خبرنگار کاپ،وحید طالب لو پس از پایان جلسه ای با پرویز مظلومی درباره اینکه آیا در استقلال ماندگار است یا نه اظهار داشت:من قرارداد دارم و قبل از اینکه مربی مشخص شود گفته بودم قصد دارم در استقلال بمانم.البته با حضور مظلومی برخی حرف و حدیث ها مطرح شد که بعد هم تکذیب شد.

وی ادامه داد:جلسه من با مظلومی 5 دقیقه هم طول نکشید و خواسته ها و اهدافمان یکی بود.قصد داریم همه دست به دست هم بدهیم که یک تیم خوب را برای هواداران استقلال تشکیل بدهیم.

دروازه بان تیم استقلال درباره اینکه وضعیت دیگر دروازه بان تیم برای فصل بعد چه می شود گفت:من به مظلومی گفتم که نمی توانم بگویم چه کسی را بیاور.من بازیکن استقلال هستم و بر اساس قراردادی که دارم کارم را انجام می دهم.

وی درباره اینکه با این شرایط روز شنبه در تمرین استقلال شرکت می کند بیان داشت:همین طور است.شنبه 11 صبح در باشگاه جلسه است و بازیکنان با مدیریت جلسه دارند.بعد از ظهر تمرین می کنیم.

دروازه بان استقلال درباره اینکه آیا درباره مطالبات قبلی اش از باشگاه صحبت شد یا نه گفت:اگر اینطوری حساب کنیم ما تا آخر عمر از استقلال طلب داریم اما به هواداران مدیون هستیم و با جان و دل برای باشگاه زحمت می کشیم.

وی درباره اینکه وضعیت محسن فروزان به کجا انجامید و با این شرایط و حضور احتمالی مهدی رحمتی رفتنی به نظر می رسد اظهار داشت:من نمی دانم.فقط می توانم درباره خودم صحبت کنم و وظیفه ام این نیست که بگویم چه کسی می آید و چه کسی می رود.هر کسی کادر فنی صلاح بداند در خدمت استقلال است.این را هم بگویم که دیدگاههای مظلومی با من نسبت به سه،چهار سال گذشته خیلی نزدیک تر شده بود.

طالب لو درباره اینکه در فهرست برانکو قرار داشت تصریح کرد:برانکو لطف دارد و افتخار شاگردی اش را در تیم ملی داشته ام.با احترام به هواداران استقلال و پرسپولیس می گویم که استقلالی ها برای من دوست داشتنی اند و پرسپولیسی ها قابل احترام.برای برانکو آرزوی موفقیت دارم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها وحید طالبلو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,096
  • بازدید ماه : 1,096
  • بازدید سال : 6,148
  • بازدید کلی : 97,513
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0