loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 34 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

دروازه بان تیم استقلال گفت:اگر در جاهای دیگر بودیم که بودجه مالی شان مشخص بود و دارای نظم مالی بودند شاید الان این شرایط برایمان سخت بود.

به گزارش کاپ، وحید طالب لو پس از پایان جلسه امروز آبی پوشان با بهرام افشارزاده اظهار داشت: جلسه امروز درباره مسائل مالی بود. هم درباره مطالبات سال گذشته و هم دریافتی که امسال باید به بازیکنان تعلق بگیرد. در این جلسه افشارزاده، مظلومی و چند نفر از بازیکنان حضور داشتند. در خصوص یکسری از مشکلاتی که از قبل معلوم بود صحبت شد.

وی درباره اینکه آیا به نظرش این جلسه مفید بوده یا نه،گفت:حالا خواهیم دید در هفته آینده جلسه مفید خواهد بود یا خیر.

دروازه بان استقلال افزود:من ساعت 17:30 در تمرین در خدمت شما هستم.

وی درباره طلب سال گذشته بازیکنان و شرایط باشگاه خاطرنشان کرد: جلسه امروز برای همین مسائل بود و در مجموع جمع بندی شد که شرایط ایده آلی ایجاد شود که نه به بازیکنان و نه به باشگاه فشار نیاید. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا به باشگاه فشار نیاید. با توجه به اینکه فصل دارد شروع می شود قرار شد تا آخر هفته مبالغی به بازیکنانپرداخت شود.

دروازه بان استقلال درباره ادامه حضورش در جمع آبی پوشان تصریح کرد: اینجا باشگاه استقلال است و من در این تیم بزرگ شدم. اگر در جاهای دیگر بودیم که بودجه مالی شان مشخص بود و دارای نظم مالی بودند شاید الان این شرایط برایمان سخت بود اما مشکلی با وضعیت استقلال نداریم و امیدواریم بتوانیم در فصل به خوبی کار کنیم. 

طالب لو درباره اینکه گفته می شود او و محسن  فروزان علیه مهدی رحمتی ائتلاف کرده اند و گفتند در استقلال می مانند بیان  داشت: من و فروزان دو جلسه متفاوت با مظلومی داشتیم و همین امروز هم با ایشان صحبت کردیم.همانطوری که بارها گفته ام من فقط می توانم درباره خودم صحبت کنم و ان شاءالله بعدازظهر در خدمت تان هستم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,087
  • بازدید ماه : 1,087
  • بازدید سال : 6,139
  • بازدید کلی : 97,504
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0