loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 41 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)
ما ادما فقط تو ترافيك پشت هم هستيم 😕
به گزارش "ورزش سه"، گویا برخی از هواداران استقلال از دست مسعود حسن‌زاده‌ ناراحت شده اند زیرا پیش خود فکر می‌ کنند، او از قصد به این تیم نمی‌ آید در حالی که اینطور نیست. این بازیکن در همین باره می‌ گوید: بعد از مطرح شدن بحث حضورم در استقلال هواداران کامنت های زیادی در صفحات مجازی و زیر مصاحبه هایی که با برخی از سایت ها انجام داده بودم، گذاشتند. خطاب به آنها باید بگویم من اصلا دوست ندارم با احساسات هواداران استقلال بازی کنم. آنها بسیار برای من قابل احترام اند ولی مساله این است که باشگاه استقلال هنوز نامه رسمی به باشگاه ذوب‌آهن نداده و همه چیز فقط در حد یک صحبت و یک پیشنهاد به مدیربرنامه های من بوده. در حال حاضر چند تیم من را می‌ خواهند اما آن تیم ها روال قانونی شان را طی کردند و به باشگاه ذوب‌آهن نامه زدند. اینکه من بخواهم استقلال و هوادارانش را سر کار بگذارم کذب محض است.

او در همین باره ادامه داد: به شخصه دوست دارم به تیم محبوبم برگردم اما این را هم در نظر بگیرید که من با ذوب‌آهن قرارداد دارم و به یکسری چیزها پایبند هستم اول باید با آقای آذری صحبت کنم و بعد ببینم تکلیف چه می‌ شود. این وسط یکسری ها دارند با احساس من بازیکن و مردم بازی می‌ کنند.

حسن‌زاده‌ در پایان افزود: به دلیل درگیری بر سر مسائل مالی چند روزی سر تمرین ذوب‌آهن نرفتم ولی از امروز دوباره به تمرینات تیم اضافه می‌ شوم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,088
  • بازدید ماه : 1,088
  • بازدید سال : 6,140
  • بازدید کلی : 97,505
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0