loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 45 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من مظلومی را خیلی دوست دارم و قبل از این با ایشان در مس کرمان و استقلال تهران کار کردم.

به گزارش کاپ، امیرحسین صادقی قبل از ورود به باشگاه استقلال درباره حضورش در لیست مازاد اظهار داشت: من هم این را شنیدم. این مساله خیلی طبیعی است. انسانی که یک روز به دنیا می آید یک روز از دنیا می رود. در ورزش هم همین جور است، یک روز بازیکن به باشگاه می آید و یک روز می رود. این رفتن من به این دلیل نیست که دیگر در استقلال نباشم. من مظلومی را خیلی دوست دارم و قبل از این با ایشان در مس کرمان و استقلال تهران کار کردم.

وی در خصوص اینکه بابت رفتنش از باشگاه استقلال ناراحت نیست، خاطرنشان کرد: ناراحتی ندارد. بحث حرفه ای گری در فوتبال است و در همه جای دنیا همین است. این خیلی طبیعی است. سلیقه مربی است و باید به آن احترام گذاشت. رئال مادرید هم در تور آسیایی خود کاسیاس را به همرا نیاورده است. این مساله در فوتبال حرفه ای طبیعی است.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که برخورد خوبی با شما صورت نگرفت، می توانستند زودتر به شما بگویند توضیح داد: اینها دیگر بحث حرفه ای گری، درآمد و اسپانسر است. نه اینکه بها ندهند، بها می دهند اما در چارت مربیگری و کادر فنی وارد نمی شوند. من هنوز هم به مدیریت باشگاه و سرمربی باشگاه احترام می گذارم. مشکل خاصی ایجاد نمی شود. چرا فکر می کنید با رفتن من اتفاق خاصی می افتد. نه، با روی باز استقبال می کنم. چون هیچ چیزی نه برای باشگاه، نه مربی و نه بازیکن نمی شود اجباری باشد. خیلی خوشحال و خندان صحبت می کنم. اگر تفاهم کردیم همه چیز درست می شود.

وی ادامه داد: دیروز یکی از خبرگزاری ها از قول من نوشته بود خیلی ها دخالت می کنند. دوست عزیزی که با من مشکل داری به خیلی از آقایان برخورد. این حرف ها نیست. من حرفه ای ندارم. برای بازیکن حرفه ای پیش می آید. بار اول نیست از استقلال جدا می شوم. تا سه نشه، بازی نشه. قراردادم با استقلال باقی مانده و نمی توانم با باشگاه دیگری صحبت کنم. من خیلی محترمانه به باشگاه می روم و با مدیریت و سرمربی صحبت می کنم ان شاءالله به نتیجه خیلی خوب برسیم.

صادقی در خصوص رفتنش به تیم نفت تصریح کرد: یک روز قبل از اینکه نقل و انتقالات تمام شود این بحث انتقالم به نفت مطرح شد. افشارزاده به من گفت فرصت باید داده شود تا ببینیم چگونه خواهد شد. گفتم دلم با این تیم است و 12 سال جان کندم. با هزار مشکل در این تیم بودیم. پشت ماشین لخت و آماده تمرین می شدیم. قراردادم مشخص است و در این 12 سال به اندازه 2 سال خیلی از این بازیکنان حقوق نگرفتم. 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 487
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,325
  • بازدید ماه : 1,325
  • بازدید سال : 6,377
  • بازدید کلی : 97,742
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0