loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 47 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

هافبک برزیلی تیم استقلال گفت: سابقه و کارنامه فوتبالی من کاملا مشخص است و می توانید تیم هایی که من بازی کرده ام را از اینترنت دربیاورید.

به گزارش کاپ، دسوزا ریوالدو امروز به باشگاه استقلال رفت و پس از چند ساعت گفت و گو به توافق دست یافت تا در لیگ پانزدهم پیراهن آبی پوشان را بر تن کند.

او عصر امروز پس از عقد قرارداد در هیات فوتبال به پیکان شهر رفت تا نظاره گر بازی استقلال باشد.

*شباهت اسمی با فوق ستاره برزیل داری. برای خودت جالب نیست؟

ما برزیلی ها نام و نام خانوادگی مان بسیار زیاد است و برای همین از لقب یا مخفف اسممان استفاده می کنیم. ریوالدوی بزرگ را همه دنیا می شناسند. حتی اگر به جنوبی ترین یا شمالی ترین نقطه جهان هم بروید و اسم ریوالدو را بر زبان بیاورید همه یاد خاطرات فوتبالی اش در برزیل و بارسلونا می افتند. خود من عاشق بازی های او بودم. ریوالدو را خیلی دوست داشتم و الگوی من محسوب می شود. ولی اگر بخواهم از لحاظ فنی خودم را با او قیاس کنم اصلا قابل مقایسه نیست چرا که او یک اسطوره در فوتبال برزیل و جزو بهترین و برترین بازیکنان تاریخ برزیل است و هیچ وقت خودم را با او همتراز نمی دانم.

*چطور شد استقلال را انتخاب کردی؟

من از استقلال پیشنهاد دریافت کردم، ضمن اینکه چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما در نهایت پس از بررسی و تحقیقات فراوان متوجه شدم باید به استقلال پیشنهاد مثبت بدهم. از اینترنت بسیار نام استقلال را سرچ کردم و نکات بسیار زیادی را به دست آوردم. به خوبی فهمیدم که این تیم افتخارات زیادی دارد و از پرطرفدارترین تیم های قاره آسیاست. وقتی همه جوانب را در نظر گرفتم و با چند نفر مشورت کردم به این نتیجه رسیدم که ایران را برای ادامه بازیگری ام انتخاب کنم. حالا امیدوارم چند ماه بعد وقتی درباره این انتخابم حرف می شود همه از آن خوشحال باشند. نمی خواهم ناراحت بوده و بگویم ای کاش تصمیم دیگری می گرفتم. 

*حتما می دانی چند بازیکن برزیلی دیگر در استقلال حضور داشتند؟

بله، به خوبی می دانم که استقلال برزیلی های زیادی را داشته است. حتی از این موضوع باخبر هستم که بهترین بازیکن برزیلی استقلال فابیو جان واریو بوده است. فوتبالیستی که چند سال پیش گل قهرمانی استقلال را به ثمر رساند.

*با او ارتباط داشتی؟

جان واریو را می گویید؟

*بله.

نه، با او ارتباط خاصی نداشتم و او را نمی شناختم اما فقط این را می دانم در استقلال بازی می کرد و هواداران دوستش داشتند. من هم امیدوارم مثل او بتوانم در بین هواداران استقلال محبوب شوم.

*بازیکنان برزیلی که به استقلال آمده اند در سری A این کشور حضور کمی داشتند اما عملکرد تو از این لحاظ خوب است.

من در بالاترین سطح فوتبال برزیل که همان سری A محسوب می شود کار کرده ام. سابقه و کارنامه فوتبالی من کاملا مشخص است و می توانید تیم هایی که من بازی کرده ام را از اینترنت دربیاورید.

*پس چرا استقلال را انتخاب کرده ای؟

بازیکنانی که در سری A بازی می کنند برای سال های پایانی فوتبالشان تیم های حوزه خلیج فارس را انتخاب می کنند چون پول بیشتری به دست بیاورند و معمولا تیم های برزیلی با بازیکنان سری A قراردادهایی می بندد که چند ساله است و برای دریافت رضایت نامه شان پول زیادی طلب می کند اما شانسی که من آوردم این بود که من قراردادم به اتمام رسیده و بازیکن آزاد بودم وگرنه نمی توانستم استقلالی شوم.

*شماره 8 را انتخاب کردی؟

بله.

*می دانی این شماره بر تن بزرگان استقلال  بوده است؟

نه، من اطلاعی نداشتم اما امروز این موضوع را شنیدم و برای تمام آنها احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم بتوانم با انجام بازی های خوب خاطرات آنها را زنده کنم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 542
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,380
  • بازدید ماه : 1,380
  • بازدید سال : 6,432
  • بازدید کلی : 97,797
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0