loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 47 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (1)
استقلال فصل را توفانی آغاز کرد و با دو برد متوالی قاطعانه به صدر جدول تکیه زد تا طرفدارانش از همین روزهای ابتدایی نقشه‌های زیادی برای قهرمانی بکشند. طرفدارانی که دو فصل کابوس‌وار را پشت‌سر گذاشته بودند حالا با بازی‌های تهاجمی و روان استقلال به وجد آمده‌اند و امیدوارند روند رو به رشد تیم محبوب‌شان ادامه داشته باشد. در آستانه بازی حساس با ذوب‌آهن در هفته سوم با روزبه چشمی هافبک استقلال که در دو هفته گذشته خوش درخشید گفت‌وگویی انجام دادیم.

از بازي با ملوان شروع كنيم. برد شيريني بود.
خدا را شكر در اولين بازي خانگي شرمنده هواداران‌مان نشديم و توانستيم يك برد ديگر به آنها هديه كنيم. مي‌دانستيم ملوان تيم خوبي است كه اگر فرصت پيدا كند زهرش را به ما مي‌ريزد از همين‌رو تصميم گرفتيم از همان دقيقه اول بازي توپ و ميدان را در دست بگيريم و به آنها اجازه ندهيم خودشان را پيدا كنند.

خيلي زود به گل رسيديد اما داور گل را مردود كرد.
گل محسن كريمي سالم سالم بود چون خسرو با سينه توپ را جلوي پاي كريمي انداخت و من پشت آنها بودم و ديدم كه توپ برخوردي به‌ دست خسرو نداشت اما كمك‌داور اشتباه پرچم زد. به نظرم اگر آن گل قبول مي‌شد برد ما مقابل ملوان رؤيايي‌تر هم مي‌شد.

بالاخره به پست تخصصي خودت برگشتي و زوج اميد ابراهيمي در هافبك دفاعي شدي.
در اينكه هميشه دوست دارم در پست تخصصي خودم بازي كنم شكي نيست اما به هر حال برخي مواقع پيش مي‌‌آيد كه مربيان براساس مصلحت تيم تغيير پست برايم در نظر مي‌گيرند به همين خاطر خودم را براي رويارويي با هر شرايطي آماده كردم و هدفم اين است كه بهترين عملكرد را براي استقلال ارائه بدهم. جلوي ملوان هم بازيخواني خوب ساير هافبك‌ها از جمله اميد ابراهيمي و خسرو حيدري خيلي به من كمك كرد تا بتوانم از عهده وظايفم بربيايم.

مثل اينكه طرفداران استقلال هم با حضور در ورزشگاه آشتي كردند.
خيلي خوشحالم كه اين آشتي زودتر از تصور همگان اتفاق افتاد و اميدوارم روزي برسد كه بتوانم جلوي 100 هزار استقلالي در آزادي بازي كنم چون اين اتفاق يكي از آرزوهاي من است.

زيبا بازي كردن و خوب نتيجه گرفتن استقلال مي‌تواند به عملي شدن اين آرزوي تو كمك كند؟
ما هر هفته و در هر بازي تنها با هدف برد و كسب سه امتياز به مصاف رقبا مي‌رويم و در اين راه بهترين حربه بازي تهاجمي است. البته اين استقلالي كه طرفداران در اين دو هفته ديدند تنها نيمي از قدرت واقعي استقلال است و شك نداشته باشند كه با گذشت چند هفته ديگر استقلال رؤيايي را مي‌بينند. خودمان هم مي‌دانيم با استقلالي كه زيبا بازي كند فاصله داريم و بايد براي رسيدن به آن تيم زيبا تلاش دوچنداني داشته باشيم.

خيلي‌ها اعتقاد دارند دو حريف شما در ابتداي فصل تيم‌هايي نبودند كه بخواهند عيار استقلال را مشخص كنند اما بازي روز جمعه با ذوب‌آهن مي‌تواند اين عيار را نمايان كند.
در ليگ‌ برتر هيچ حريف آساني وجود ندارد. ديديد كه در مشهد، سياه‌جامگان بد بازي نكرد و پا به پاي استقلال پيش آمد حتي ملوان كه در نيمه دوم خيلي به ما فشار وارد كرد اما قبول دارم كه ذوب‌آهن دشوارترين رقيب ما در اين هفته‌‌هاست چون تيمي دارد يكدست و باانگيزه كه بعد از دو نتيجه بد در ابتداي فصل براي جبران مافات جلوي استقلال به ميدان مي‌رود. به نظرم اين ذوب‌آهن از ذوب‌آهن فصل قبل هم خطرناك‌تر است و بايد حسابي حواس‌مان را جمع كنيم تا غافلگير نشويم. البته اگر طرفداران بيايند و يار دوازدهم ما شوند عبور از سد ذوب‌آهن چندان سخت نخواهد بود.

دو برد شما مقابل ملوان و سياه‌جامگان باعث شد همه استقلال را مدعي اول قهرماني معرفي كنند. نمي‌ترسي اين تعريف و تمجيد، غرور كاذب را به اردوي تيم‌‌تان بياورد؟
ما بازيكنان باتجربه زيادي در تيم‌ داريم كه سال‌ها با اين فشار و استرس‌ها كار كرده‌اند و مي‌دانند چطوري بايد جو را كنترل كنند. بزرگان تيم در اين مدت با تازه‌واردها و جوان‌ها مدام صحبت كردند و همين امر تا حدود زيادي نگراني‌ها را برطرف كرده ضمن اينكه كادرفني هم حسابي حواسش جمع است. اتفاقاً به شخصه اعتقاد دارم شنيدن كلمه مدعي اول قهرماني، انگيزه را در اردوي استقلال دو چندان كرده تا باعث نااميدي طرفداران نشويم.

در استقلال همه پول گرفتند، غير از اين 4 نفر
قدرداني باشگاه از طالب‌لو، برهاني، خرسندنيا و سجاد

گويا مبلغي كه استقلالي‌ها بابت قسط اول قراردادها به آبي‌پوشان پرداختند، به حدي نبود كه به همه بازيكنان پول برسد و باشگاه استقلال به برخي بازيكنان پول داد و به عده‌اي هم فقط چك دو ماهه رسيد! برابر با شنيده‌هاي ما وحيد طالب‌لو، آرش برهاني، محمدرضا خرسندنيا و سجاد شهباززاده تنها بازيكناني هستند كه پول نگرفتند و البته باشگاه هم از اين 4 نفر كه به جاي پول نقد، چك پذيرفتند و شرايط باشگاه را درك كردند، قدرداني كرد. در اين ميان انگار سجاد شهباززاده 50 ميلون تومان چك روز و مابقي پولش را چك مدت‌دار گرفته و سه بازيكن ديگر چك دو ماهه دريافت كرده‌اند.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها استقلال , روزبه چشمی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1394/06/11 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

رئال هستی بیا اینجا

www.realmadrid63.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 875
  • بازدید سال : 5,927
  • بازدید کلی : 97,292
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0