loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 43 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)



استقلال لیگ چهاردهم را به بدترین شکل ممکن به پایان رساند تا طرفدارانش همچون فصل گذشته با سرخوردگی حسرت قهرمانی و رسیدن به آسیا را بخورند. این ناکامی‌ها کم بود تغییر و تحولات مدیریتی و فنی هم به آن اضافه شد تا بلاتکلیفی باشگاه بر نگرانی طرفداران استقلال بیفزاید و بازیکنان را با سردرگمی برای آینده خود روبه‌رو کند، از جمله یعقوب کریمی هافبک ملی‌پوش و جوان استقلال که نمی‌داند برای فصل بعد چه تصمیمی بگیرد؛ به سپاهان برگردد یا در استقلال بماند.


قرارداد قرضي يك ساله‌ات تمام شد و بايد برگردي به سپاهان. درست است؟

بله بايد برگردم اصفهان تا تكليف سال بعدم را مشخص كنم. يك سال ديگر از قراردادم با سپاهان باقي ‌مانده و بازيكن اين باشگاه محسوب مي‌شوم.

پس جدايي‌ات از استقلال قطعي است؟

هنوز چيزي قطعي نيست چون نه با سپاهان مذاكره‌اي داشته‌ام كه ببينم من را مي‌خواهند و نه تكليف باشگاه استقلال روشن شده كه بخواهيم تصميم بگيريم، به همين خاطر نمي‌دانم سال بعد چه كاره‌ام. من هم مثل همه طرفداران استقلال با نگراني منتظرم تا ببينم سرنوشت اين باشگاه چگونه رقم خواهد خورد و تيم چگونه جمع و جور مي‌شود.

روزي كه تصميم گرفتي دوباره به استقلال برگردي، فكر مي‌كردي با اين تيم ششم شوي؟

نه اصلاً فكرش را نمي‌كردم چون ما تيمي در اختيار داشتيم كه به راحتي مي‌توانست قهرماني را به خود اختصاص دهد. نه ستاره كم داشتيم و نه روي نيمكت ضعفي وجود داشت اما افسوس و صد افسوس كه هر چه بازي‌ها به مقاطع حساس نزديك شدند، عوامل بيروني تيم را به هم ريختند و اجازه ندادند ما در مسير موفقيت گام برداريم.

عوامل بيروني! شفاف‌تر صحبت مي‌كني؟

الان صحبت كردن راجع به اتفاقات طول فصل مصداق نمك پاشيدن روي زخم استقلالي‌‌هاست، به همين خاطر تنها به يك مورد اشاره مي‌كنم كه خيلي روي تيم ما تأثير گذاشت، آن هم عدم اجراي تعهدات مالي بود كه همه بازيكنان و مربيان را به دردسر انداخت. وقتي به تو مي‌گويند فلان روز اين مقدار پول به حسايت واريز مي‌شود و تو روي اين گفته حساب بازي مي‌كني و نقشه مي‌كشي اما خبري از پول نمي‌شود، ناخودآگاه روح و روانت به هم مي‌ريزد. البته الان همه مدعي مي‌شوند مي‌خواهم نتايج استقلال را توجيه كنم اما واقعيت اين نيست و مشكلات مالي و بي‌توجهي باشگاه خيلي ما را اذيت كرد و اين سواي از تمام اتفاقات حاشيه‌اي ديگر اطراف تيم بود كه آرامش را از استقلال گرفت.

بنا به گفته خود باشگاه تو جزو بازيكناني بودي كه كمترين دريافتي را داشتي؟

فكر مي‌كنم همين ‌طور باشد چون در كل فصل من 27 درصد قراردادم را دريافت كردم كه اين مبلغ نصف پولي كه تيم‌هاي سقوط كرده به ليگ يك پرداخت كردند هم نمي‌شد. حالا با اين شرايط مدام هم انتقاد مي‌كردند كه چرا بازيكنان استقلال خوب كار نمي‌كنند؟! يكي نيست به اين آقايان بگويد اگر خودتان جاي بازيكنان استقلال بوديد و 7، 8 ماه پول و حقوق نمي‌گرفتيد، چه عملكردي داشتيد؟

استقلال ششم شد و انتقادات به اوج رسيد، به خصوص از روي سكوها كه شما را به بي‌غيرتي متهم كردند!

باور كنيد اين‌گونه نبود و اتفاقاً همه بچه‌ها با غيرت بازي كردند اما حقيقت ماجرا اين بود كه استقلال بيمار بود و كسي هم نبود كه اين بيمار را معالجه كند و كادر فني هم تنها براي كمتر شدن دردها از مسكن موقت استفاده مي‌كرد كه جوابگو نبود.

الان هم شرايط باشگاه بدتر از قبل شده و كسي نمي‌داند صاحب تيم چه كسي است.

خيلي ناراحتم و دلم براي طرفداران استقلال مي‌سوزد كه بايد چنين شرايطي را ببينند. اميدوارم هر چه زودتر شرايط تيم رو به راه شود تا با بازگشت آرامش، استقلال بار ديگر مدعي قهرماني لقب بگيرد.

با وجود فصل بدي كه سپري كردي اما دعوت شدن به تيم ‌ملي آن هم بعد از مدت‌ها كمي از ناراحتي تو كم كرد.

بله فكر مي‌كنم اين لطف خداوند بود كه حداقل با دعوت شدن به تيم‌ ملي كمي از فشارهاي آخر فصل رها شوم. گرچه اين فشارها تأثير خود را روي عملكرد من گذاشت و نتوانستم در اردوي نهايي حاضر باشم اما همين دعوت شدن به ميني‌كمپ انگيزه‌اي شد تا دوباره شانس خودم را براي رسيدن به پيراهن تيم ‌ملي امتحان كنم.
دعوت شدن به تيم ‌ملي تنها دلخوشي من از ليگ چهاردهم بود و اميدوارم كه ديگر در دوران فوتبالم چنين روزهايي را تجربه نكنم و روزي بتوانم از شرمندگي طرفداران استقلال خارج شوم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 1,160
  • بازدید سال : 6,212
  • بازدید کلی : 97,577
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0