loading...
سایت هواداران باشگاه استقلال تهران « اس اسی ها »
محسن بازدید : 88 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)


امین حاج‌محمدی مدافع میانی استقلال در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد. هرچند این موضوع برای او ناراحت‌کننده است ولی حاج‌محمدی نمی‌خواهد در این مورد اعتراض کند. او در مورد پیروزی مقابل سپاهان، دربی روز جمعه و مسائل مختلف دیگر به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

برد روحيه‌بخشي در اصفهان به ‌دست ‌آورديد، درست است؟
همين‌طور است. اين بازي خيلي سخت بود ولي ما بازي را خوب شروع كرديم و به گل رسيديم. بعد از آن بازي را اداره كرديم و در نيمه دوم هم توانستيم روي دو ضدحمله به گل برسيم. واقعاً 3 امتياز ارزشمند از اصفهان گرفتيم.

فكر مي‌كرديد 3 گل بزنيد؟
ما فقط براي برد به اصفهان رفته بوديم. مي‌دانستيم بازي سختي داريم ولي قبل از دربي فقط دنبال برد بوديم. حالا مي‌توانيم با روحيه‌اي بالا به مصاف پرسپوليس برويم.

در مورد شعارهايي كه هواداران سپاهان عليه حسين فركي سردادند چه صحبتي داري؟
من با فركي كار كردم و او را يك مربي خوب و دوست‌داشتني مي‌دانم. فركي، سپاهان را پارسال قهرمان كرد و نمي‌دانم چرا هواداران اين تيم عليه مربي خود شعار دادند. كار آنها واقعاً جالب نبود. حسين آقا در اين چند سال خودش را ثابت كرده است.

مثل اينكه سيدمهدي رحمتي هم در روزهاي اوج قرار دارد.
او واقعاً فوق‌‌العاده است و در حال حاضر بهترين دروازه‌بان ايران محسوب مي‌شود. وقتي مدافعان پشت او بازي مي‌كنند واقعاً آرامش مي‌گيرند. رحمتي در اين بازي چند فرصت ايده‌آل را گرفت.

چرا در اين بازي نيمكت‌نشين بودي؟
اين تصميم مظلومي بود و من به آن احترام مي‌گذارم. هر فوتباليستي ناراحت مي‌شود و من اوايل بازي ناراحت بودم. البته پرويز خان در اين مورد با من صحبت كرد و نظرش اين بود كه بازي نكنم. الان براي من اين موضوع خوشحال‌كننده است كه 3 امتياز از اصفهان گرفتيم و در واقع يك بازي 6 امتيازي را برديم.

فكر مي‌كني پرسپوليس را جمعه شكست بدهيد؟
اين بازي شرايط خاص خودش را دارد و قابل پيش‌بيني نيست. من تا حالا حضور در اين مسابقه را تجربه نكرده‌ام و نمي‌دانم بازي كردن در دربي چه حسي دارد اما بايد بگويم كه براي اين مسابقه خيلي انگيزه دارم. دربي يك بازي خاص است كه ميليون‌ها نفر آن ‌را مي‌بينند.

براي پرسپوليسي‌ها كري نمي‌خواني؟
بعد از اتفاقي كه براي هادي نوروزي عزيز رخ داد، همه ما عهد كرديم كه براي پرسپوليس كري نخوانيم. به‌ هر ‌حال آنها شرايط سختي را تجربه مي‌كنند و غيبت نوروزي واقعاً دردناك است.

محسن بازدید : 88 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)


نزدیک بودن تاریخ درگذشت هادی نوروزی به دربی 81 باعث شده که این مسابقه حساس تحت تاثیر درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس باشد. علاوه بر پرسپولیسی ها که داغدار کاپیتان بی حاشیه خود هستند، استقلالی ها هم مرام به خرج داده اند و از همان روز درگذشت هادی، به روش های مختلف ابراز همدردی کرده اند.

حالا استقلالی ها برای دربی 81 هم برنامه دارند. حنیف عمران زاده بازیکن استقلال در مصاحبه ای که با شماره روز پنجشنبه روزنامه خبرورزشی داشته ، گفته که اگر به پرسپولیس گل هم بزند شادی نمی کند. او همچنین از برنامه استقلال برای این مسابقه خبر داد و گفت: «دقیقه 24 توپ را به اوت می زنیم.»

محسن بازدید : 106 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)


قهر جاسم کرار از اردوی استقلال آن هم به خاطر مسائل مالی شاید دیگر برای هواداران استقلال چیز عجیبی نباشد و رفتارها و اعتراض‌های کرار عادت کرده باشند اما قطعا برای مجموعه استقلال که برای آرامش بیشتر تیم را دو روز زودتر به اردو فرستاده اند نمی تواند قابل هضم باشد.

هر چند که باشگاه استقلال در دو سال گذشته نشان داده راه مماشات با چنین بازیکنانی را خوب بلد است و درحالی که اگر چنین مسائلی در باشگا های بزرگ دنیا رخ دهد تامل جایز نبوده و کمیته انضباطی باشگاه بلافاصله بدون مصلحت اندیشی و پادرمیانی های کدخدامنشی‌وار از نوع ایرانی تصمیم قاطع را در مورد چنین بازیکنانی می گیرد.

جاسم کرار که همین چندی قبل به بهانه نداشتن مسکن از عراق به ایران باز نمی گشت و پس از دو هفته غیبت در تمرینات به تهران بازگشت روز گذشته به بهانه اینکه چرا به او پاداش داده نشده و به همه پول داده شده غیر از او بعد از تمرین به اردو بازنگشت.

به همین راحتی بازیکنی که مورد توجه سرمربی تیمش قرار دارد و همواره زیر چتر حمایتی مظلومی بوده قید بزرگترین بازی نیم فصل را زد تا هم خودش آسیب ببیند و هم به تیمش نه اگر بگوییم لطمه فنی بلکه شوک منفی وارد کرد. براستی سزای بازیکنی که با تیمش در آستانه یک بازی سنتی چنین رفتاری می کند چه می تواند باشد؟

آیا باز هم پرویز مظلومی می خواهد از هافبک جنجالی و بداخلاق تیمش دفاع کند؟ آیا باید هواداران استقلال وجود چنین بازیکنی را در تیم خود تحمل کنند؟ تا به کی کمیته انضباطی باشگاه باید خود را فدای مصلحت هایی که هیچ گاه دیده نشده که به نفع تیم تمام شود، کند؟

روز گذشته بعد از منتشر شدن خبر قهر کرار شایعه ای شد که بعد از دربی قرار است کرار از استقلال اخراج شود. البته هر چند که هر کسی که این خبر را شنید اولین مسئله ای که به ذهنش آمد همین بود که این بار دیگر نوبت اخراج این بازیکن است اما واقعا از این باشگاه و این کادرفنی چنین تصمیمی بر می آید؟

شنبه قرار است جاسم کرار در باشگاه حاضر شود. گفته می شود این جلسه با حضور مظلومی و مسئولان باشگاه برگزار می شود.

به نظر می رسد نتیجه دربی در تصمیم گیری در خصوص جاسم کرار تاثیرگذار است که البته اگر این مسئله صحت داشته باشد دیگر چه می توان گفت؟ بازیکنی که به راحتی یک بازی بزرگ را نادیده گرفته و پول را به مصلحت تیمش ترجیح داده آیا واقعا لایق این هست که نتیجه دربی در ماندن و رفتن او نقش داشته باشد؟

باید منتظر این شنبه موعود بود تا یک بار برای همیشه همه تکلیف خود را با کرار در این فوتبال بدانیم.

محسن بازدید : 86 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (0)
هافبک استقلال از فردا با بهبود مصدومیتش پا به توپ می شود.

به گزارش خبرنگار کاپ، محسن کریمی که در هفته های اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و حتی مسابقات غرب آسیا را به همین دلیل از دست داد، از فردا پا به توپ خواهد شد.

با تلاش های دکترامین نوروزی معاونت پزشکی ورزشی استقلال این بازیکن روزی دو جلسه به تمرینات فیزیوتراپی پرداخت تا شرایط حضور در میادین را پیدا کند.

این درحالی بود که این بازیکن باید در صورت عدم بهبودی، عمل جراحی نیز انجام می داد اما پزشک استقلال با تلاش های فراوان توانست این بازیکن را برای حضور در میادین آماده کند.

محسن بازدید : 89 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)


در نیمه اول بازی استقلال – پدیده یک اشتباه تاکتیکی آزار‌دهنده بود.


استقلال برنامه‌‌اش سانتر از كناره‌ها به خصوص از جناح راست بود و اين كار را به دفعات ميلاد فخرالديني و خسرو حيدري انجام دادند اما كسي نبود كه از اين توپ‌ها استفاده كند. بازيكني كه بايد از اين توپ‌ها استفاده مي‌كرد يعني پروپييچ روي نيمكت ذخيره‌ها نشسته بود البته استقلال در نوك خط حمله شهباززاده را داشت كه پرتلاش و مؤثر بازي كرد (بحث درخصوص نيمه اول است.‌) اما پروپييچ روي توپ‌هاي هوايي بهتر از سجاد است و متخصص گل كردن توپ‌هايي است كه از كناره‌ها ارسال مي‌شود.


نشستن پروپييچ روي نيمكت استقلال اشكالي ندارد و نمي‌شود به پرويز مظلومي خرده گرفت اما وقتي استقلال مبناي گلزني‌‌اش سانتر از كناره‌هاست نشستن پروپييچ روي نيمكت جاي تعجب داشت و جالب اينكه دستياران پرويز مظلومي هم متوجه اين موضوع نشده بودند. وقتي سجاد در زمين است و پروپييچ روي نيمكت، بايد روي زمين بازي كرد و اگر توپ به كناره‌ها مي‌رود سانتر نكرد و پاس به بيرون داد البته سانتر كردن در هر سه، چهار باري كه توپ به كناره‌ها مي‌رود اشكالي ندارد اما نه اينكه مبناي حمله سانتر باشد و سرزن روي نيمكت.

استقلال با اين اشتباه عجيب بايد در نيمه نخست بازي را مي‌باخت كه باخت و البته خوش‌اقبال بود كه در چند صحنه بازيكنان پديده بد به توپ ضربه زدند البته رحمتي بعد از آن اشتباه بد در يكي، دو صحنه ديگر واكنش‌هاي خوبي داشت.

محسن بازدید : 187 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)


به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال و پدیده مشهد از ساعت 15 امروز در ورزشگاه ثامن به مصاف یکدیگر می‌روند.

پرویز مظلومی 11 بازیکن استقلال برای حضور در این مسابقه را مشخص کرد.

ترکیب استقلال به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، حاج محمدی، فخرالدینی، مگویان، خرسندنیا، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده

محسن بازدید : 82 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)


مدافع ارمنستانی استقلال احتمالا در بازی روز جمعه جای عمران زاده را می گیرد.

به گزارش خبرنگار کاپ، هرایر مگویان، مدافع ارمنستانی استقلال که در روزهای اخیر با بهبود مصدومیتش توانسته به تمرینات گروهی این تیم اضافه شود. با این روند مگویان به مشهد سفر می کند تا استقلال را در بازی با پدیده همراهی کند.

با توجه به محرومیت عمران زاده، احتمالا مظلومی مگویان را جانشین او در ترکیب اصلی می کند.

محسن بازدید : 80 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (1)


مهاجم تیم فوتبال استقلال می گوید قصد جدایی از این تیم را ندارد و نمی داند اخبار مبنی بر جدایی‌اش از کجا آب می‌خورد.


سجاد شهباززاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره اخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با پدیده گفت: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی استقلال این است که در شروع لیگ بتوانیم روند خوب خودمان را حفظ کنیم. تعطیلات زیاد باعث می شود کار ما سخت شود اما با تمریناتی که انجام دادیم همه چیز خوب پیش می رود و برای بازی سخت روز جمعه آماده هستیم. مهاجم استقلال درباره دیدار روز جمعه این تیم برابر پدیده اضافه کرد: کادر فنی تیم ما پدیده را کاملا آنالیز کرده است و از نقاط ضعف و قوت این تیم آگاهی کامل دارند. می دانیم که بازی سختی برابر این تیم خارج از خانه خواهیم داشت اما ما تیم خوبی هستیم و می خواهیم با ارائه بهترین بازی خودمان برنده به تهران بازگردیم. شهباززاده که این روزها شایعاتی مبنی بر جدایی اش از استقلال مطرح شده است، در این باره بیان کرد: من واقعا نمی دانم که چنین اخباری از کجا شروع شده است در حالی که من در جریان آن نیستم. من واقعا نمی دانم این موضوع که به دلیل مشکلات مالی قصد جدایی از استقلال را دارم از کجا آب می خورد؟ مهاجم گلزن استقلال درباره چشم انداز این تیم در ادامه این فصل تصریح کرد: ما در لیگ شروع خوبی داشتیم و همه تلاشمان این است که در بازی های سخت نیز بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم. من و دیگر بازیکنان با وجود همه کم و کاستی هایی که هواداران به خوبی از وجود آنها آگاه هستند برای موفقیت تیم تمرین می کنیم و در تلاشیم در طول فصل از تجربه های کادر فنی قوی که در اختیار داریم نیز به خوبی استفاده کنیم.

محسن بازدید : 57 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی که قرار بود جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال امشب به ایران بازگردد این بازیکن امروز با ماشین شخصی خود از عراق به ایران بازگشت و ظهر به تهران رسید.

این بازیکن قرار است فردا در باشگاه حضور پیدا کند و تا عصر امروز هم به او قول داده شده که منزلش را تهیه کنند.

محسن بازدید : 51 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)

هافبک ارمنی استقلال برای که به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سرگذاشته است، مشکلی برای بازی بازی با پدیده ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، با توجه به محرومیت حنیف عمران زاده خبر بازگشت هرائر مگویان می تواند خبر خوبی برای پرویز مظلومی در بازی با پدیده باشد. البته محسن کریمی که از امروز تمرینات خود را شروع کرده به طور قطع به بازی با پدیده نخواهد رسید و کادرفنی استقلال باید به دنبال جانشین برای او باشد.

احتمالا برای بازی با پدیده یعقوب کریمی یا بهنام برزای جانشین این بازیکن خواهد شد.

محسن بازدید : 47 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (1)
استقلال فصل را توفانی آغاز کرد و با دو برد متوالی قاطعانه به صدر جدول تکیه زد تا طرفدارانش از همین روزهای ابتدایی نقشه‌های زیادی برای قهرمانی بکشند. طرفدارانی که دو فصل کابوس‌وار را پشت‌سر گذاشته بودند حالا با بازی‌های تهاجمی و روان استقلال به وجد آمده‌اند و امیدوارند روند رو به رشد تیم محبوب‌شان ادامه داشته باشد. در آستانه بازی حساس با ذوب‌آهن در هفته سوم با روزبه چشمی هافبک استقلال که در دو هفته گذشته خوش درخشید گفت‌وگویی انجام دادیم.

از بازي با ملوان شروع كنيم. برد شيريني بود.
خدا را شكر در اولين بازي خانگي شرمنده هواداران‌مان نشديم و توانستيم يك برد ديگر به آنها هديه كنيم. مي‌دانستيم ملوان تيم خوبي است كه اگر فرصت پيدا كند زهرش را به ما مي‌ريزد از همين‌رو تصميم گرفتيم از همان دقيقه اول بازي توپ و ميدان را در دست بگيريم و به آنها اجازه ندهيم خودشان را پيدا كنند.

خيلي زود به گل رسيديد اما داور گل را مردود كرد.
گل محسن كريمي سالم سالم بود چون خسرو با سينه توپ را جلوي پاي كريمي انداخت و من پشت آنها بودم و ديدم كه توپ برخوردي به‌ دست خسرو نداشت اما كمك‌داور اشتباه پرچم زد. به نظرم اگر آن گل قبول مي‌شد برد ما مقابل ملوان رؤيايي‌تر هم مي‌شد.

بالاخره به پست تخصصي خودت برگشتي و زوج اميد ابراهيمي در هافبك دفاعي شدي.
در اينكه هميشه دوست دارم در پست تخصصي خودم بازي كنم شكي نيست اما به هر حال برخي مواقع پيش مي‌‌آيد كه مربيان براساس مصلحت تيم تغيير پست برايم در نظر مي‌گيرند به همين خاطر خودم را براي رويارويي با هر شرايطي آماده كردم و هدفم اين است كه بهترين عملكرد را براي استقلال ارائه بدهم. جلوي ملوان هم بازيخواني خوب ساير هافبك‌ها از جمله اميد ابراهيمي و خسرو حيدري خيلي به من كمك كرد تا بتوانم از عهده وظايفم بربيايم.

مثل اينكه طرفداران استقلال هم با حضور در ورزشگاه آشتي كردند.
خيلي خوشحالم كه اين آشتي زودتر از تصور همگان اتفاق افتاد و اميدوارم روزي برسد كه بتوانم جلوي 100 هزار استقلالي در آزادي بازي كنم چون اين اتفاق يكي از آرزوهاي من است.

زيبا بازي كردن و خوب نتيجه گرفتن استقلال مي‌تواند به عملي شدن اين آرزوي تو كمك كند؟
ما هر هفته و در هر بازي تنها با هدف برد و كسب سه امتياز به مصاف رقبا مي‌رويم و در اين راه بهترين حربه بازي تهاجمي است. البته اين استقلالي كه طرفداران در اين دو هفته ديدند تنها نيمي از قدرت واقعي استقلال است و شك نداشته باشند كه با گذشت چند هفته ديگر استقلال رؤيايي را مي‌بينند. خودمان هم مي‌دانيم با استقلالي كه زيبا بازي كند فاصله داريم و بايد براي رسيدن به آن تيم زيبا تلاش دوچنداني داشته باشيم.

خيلي‌ها اعتقاد دارند دو حريف شما در ابتداي فصل تيم‌هايي نبودند كه بخواهند عيار استقلال را مشخص كنند اما بازي روز جمعه با ذوب‌آهن مي‌تواند اين عيار را نمايان كند.
در ليگ‌ برتر هيچ حريف آساني وجود ندارد. ديديد كه در مشهد، سياه‌جامگان بد بازي نكرد و پا به پاي استقلال پيش آمد حتي ملوان كه در نيمه دوم خيلي به ما فشار وارد كرد اما قبول دارم كه ذوب‌آهن دشوارترين رقيب ما در اين هفته‌‌هاست چون تيمي دارد يكدست و باانگيزه كه بعد از دو نتيجه بد در ابتداي فصل براي جبران مافات جلوي استقلال به ميدان مي‌رود. به نظرم اين ذوب‌آهن از ذوب‌آهن فصل قبل هم خطرناك‌تر است و بايد حسابي حواس‌مان را جمع كنيم تا غافلگير نشويم. البته اگر طرفداران بيايند و يار دوازدهم ما شوند عبور از سد ذوب‌آهن چندان سخت نخواهد بود.

دو برد شما مقابل ملوان و سياه‌جامگان باعث شد همه استقلال را مدعي اول قهرماني معرفي كنند. نمي‌ترسي اين تعريف و تمجيد، غرور كاذب را به اردوي تيم‌‌تان بياورد؟
ما بازيكنان باتجربه زيادي در تيم‌ داريم كه سال‌ها با اين فشار و استرس‌ها كار كرده‌اند و مي‌دانند چطوري بايد جو را كنترل كنند. بزرگان تيم در اين مدت با تازه‌واردها و جوان‌ها مدام صحبت كردند و همين امر تا حدود زيادي نگراني‌ها را برطرف كرده ضمن اينكه كادرفني هم حسابي حواسش جمع است. اتفاقاً به شخصه اعتقاد دارم شنيدن كلمه مدعي اول قهرماني، انگيزه را در اردوي استقلال دو چندان كرده تا باعث نااميدي طرفداران نشويم.

در استقلال همه پول گرفتند، غير از اين 4 نفر
قدرداني باشگاه از طالب‌لو، برهاني، خرسندنيا و سجاد

گويا مبلغي كه استقلالي‌ها بابت قسط اول قراردادها به آبي‌پوشان پرداختند، به حدي نبود كه به همه بازيكنان پول برسد و باشگاه استقلال به برخي بازيكنان پول داد و به عده‌اي هم فقط چك دو ماهه رسيد! برابر با شنيده‌هاي ما وحيد طالب‌لو، آرش برهاني، محمدرضا خرسندنيا و سجاد شهباززاده تنها بازيكناني هستند كه پول نگرفتند و البته باشگاه هم از اين 4 نفر كه به جاي پول نقد، چك پذيرفتند و شرايط باشگاه را درك كردند، قدرداني كرد. در اين ميان انگار سجاد شهباززاده 50 ميلون تومان چك روز و مابقي پولش را چك مدت‌دار گرفته و سه بازيكن ديگر چك دو ماهه دريافت كرده‌اند.

محسن بازدید : 54 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)
یعقوب کریمی هافبک چپ‌پای تیم فوتبال استقلال نیز به کرار پیوست! او هم می‌گوید مسئولان این باشگاه باید به تعهدات‌شان در مورد حق و حقوق بازیکنان عمل کنند و جالب اینجاست که تازه‌واردهایی مثل او و کرار چنین نظری دارند و قدیمی‌ها که فیکس بازی می‌کنند، ساکت هستند!

فكر مي‌كني چه زماني از لحاظ بدني به شرايط ايده‌‌آل برسي؟
من هنوز با چيزي كه مد ‌نظر خودم است فاصله دارم ولي تعطيلي 20روزه ليگ‌ برتر بهترين فرصت برايم است تا به آمادگي كامل برسم. انگيزه من امسال بيشتر از سال‌هاي گذشته است و مي‌خواهم فصل خوبي را پشت ‌سر بگذارم.

در مورد شروع خوب استقلال در ليگ‌ برتر چه نظري داري؟
امسال تيم خوبي داريم و استقلال جوان شده است. همين موضوع كمك زيادي به تيم ما مي‌كند ولي نكته مهم اين است كه مديريت باشگاه بايد به فكر بازيكنان باشد و تعهدات خودش را عملي كند. به ‌هر ‌حال بازيكنان بايد در اين زمينه ذهن‌شان مشغول نشود.

فكر مي‌كني استقلال چقدر شانس قهرماني دارد؟
از حالا نمي‌توان در اين مورد نظر داد. پارسال ديديد كه چقدر خوب ليگ را شروع كرديم، ولي در ادامه اتفاقاتي افتاد كه از قهرماني دور شديم. به نظر من سپاهان، نفت و تراكتورسازي اصلي‌ترين رقيبان ما براي كسب عنوان قهرماني هستند.

دوست داري امسال در كدام پست بازي كني؟
من به ‌عنوان هافبك يا مهاجم راست راحت هستم، ولي به ‌هر ‌حال در اين مورد كادر فني تصميم مي‌گيرد. امسال خيلي انگيزه دارم و اگر از لحاظ بدني آماده شوم، مطمئن باشيد دوباره به تيم‌ ملي دعوت خواهم شد.

كار كردن با پرويز مظلومي چطور است؟
خيلي خوب است. من از او تشكر مي‌كنم كه قبل از شروع فصل شخصاً پيگير كارم بود و همين موضوع به من انگيزه مي‌دهد.

در مورد حاشيه‌هاي اخير كرار جاسم چه نظري داري؟
شك نكنيد كه حق با كرار است، چون باشگاه بايد پولش را بدهد. به ‌هر ‌حال كرار هم يك بازيكن است و چيزي بيشتر از حقش نمي‌خواهد. من چند روز پيش به باشگاه رفته بودم و قرار بود 30درصد از مبلغ قراردادم را بگيرم اما يك چك به من دادند كه 15درصد از مبلغ قرارداد بود. اين برخلاف وعده‌اي بود كه به من داده بودند. من چك باشگاه را نگرفتم، حركت باشگاه واقعاً زشت بود و همان بهتر كه اين چك را نگرفتم. پارسال هم 20درصد از پولم را گرفتم ولي هيچ حرفي نزدم. من امسال با كاري كه در مورد رضايت‌نامه‌ام كردم، تعصبم را به استقلال نشان دادم ولي اين دليل نمي‌شود كه از حق و حقوقم بگذرم.

محسن بازدید : 60 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

میثم رحمانی_به گزارش خبرگزاری فارس، امید ابراهیمی ساده است و بی پیرایه. وقتی در سپاهان چهره شد می شد پیش بینی کرد که می تواند گام در مسیرهای بزرگ بردارد. هر چند واقعا حیف است که امید ابراهیمی با 27 سال، دیرتر از آنچه که باید در لیگ برتر چهره شد وگرنه جای امثال این بازیکن می تواند در لیگ های اروپایی باشد.

ابراهیمی میهمان خبرگزاری فارس بود. بازیکنی که خیلی ها معتقد هستند که عدم حضورش در جام جهانی یکی از بد سلیقگی های کی‌روش بود. در هر صورت ابراهیمی که خودش می گوید قاسم سیانکی به او فوتبال را آموخته این روزها در استقلال نقش تعیین کننده ای را بازی می کند. او بازیکنی است که کی‌روش می تواند جدی تر به او فکر کند و استفاده بهینه تری از او ببرد.

متن گفت‌و‌گوی مفصل هافبک ملی‌پوش استقلال را در زیر می‌خوانید:

فارس: ابتدا از خودت بگو که در کجا به دنیا آمدی و متولد چه سالی هستی؟

من متولد ٢٥/٦/٦٦ شهر نِکا، روستای زرندین هستم. این روستا از توابع شهر نکای مازندران است.

فارس: خانواده شما چند نفر هستند؟

با پدر و مادرم هفت نفر. سه خواهر بزرگ دارم، بعد برادرم و من هم فرزند آخر خانواده هستم.

فارس: چطور شد فوتبالیست شدی؟

از بچگی خودم علاقه داشتم و از صبح تا بعدازظهر در محل و مدرسه بازی می‌کردم. این علاقه شخصی خودم بود و حس کردم استعداد خوبی دارم، ولی زمانی هم در جو کشتی بودم. پدرم علاقه خاصی به کشتی دارد و همان‌طور که می‌دانید مازندرانی‌ها کشتی را دوست دارند. پدرم در یک دوره شش، هفت ماهه از من خواست کشتی‌گیر باشم که در تمرینات و بازیها هم شرکت کردم، ولی بعدها متوجه شدم که هیچ‌چیز علاقه شخصی خود انسان نیست و به خاطر همین به فوتبال برگشتم.

فارس: یعنی قرار بود کشتی‌گیر شوی؟

بله، ولی فوتبال را بیشتر دوست داشتم.

فارس: این روزها چقدر به محله قدیم‌تان سر می‌زنی؟

خیلی، من فرصت پیدا کنم به محله پدری‌ام می‌روم و جای دیگری نمی‌روم.

فارس: رفتارت با هم‌محله‌ای‌های سابق تغییر نکرده است؟

اصلا، چرا باید تغییر کند؟! همیشه اعتقاد دارم انسان نباید گذشته‌اش را فراموش کند. هنوز هم با افتخار می‌گویم بچه روستا هستم و عاشق همه هم‌محله‌ای‌هایم هستم. اگر هم امروز توانسته‌ام کمی موفق باشم، به خاطر این بوده که گذشته‌ام را فراموش نکرده‌ام.

فارس: وقتی هم‌محله‌ای‌های قدیم تو را می‌بینند، چه صحبتی انجام می‌دهند؟

آنها خیلی از موفقیت من خوشحال هستند، هر وقت دوستانم من را می‌بینند، می‌گویند یادت هست با هم در کوچه فوتبال بازی می‌کردیم؟ خاطرات قدیمی را مرور می‌کنیم و این اتفاق خیلی حس خوبی است. وقتی من آنها را می‌بینم خوشحال می‌شوم و تلاشم را بیشتر می‌کنم تا آنها را خوشحال کنم.

فارس: وقتی به تهران آمدی، حتما سبک و سیاق زندگی‌ات تغییر کرده است، درست می‌گویم؟

من هفت سال دور از خانواده‌ام زندگی کرده‌ام، مطمئنا زندگی در تهران نسبت به شهرستان خیلی متفاوت‌تر است، ولی حالا دیگر عادت کرده‌ام.

قاسم سیانکی بود که فوتبال را به من یاد داد و تمام ریزه‌کاری‌ها را آموزش داد. او روزی به من گفت سبک فوتبال تو فقط به درد هافبک‌دفاعی می‌خورد و این حرف او خیلی به کمک من آمد.

فارس: کمی از تیم‌هایی که در آنجا بازی کردی و به اینجا رسیدی تعریف کن.

فوتبال حرفه‌ای را از شهرداری نکا شروع کردم، آن زمان تیم فوتسال داشتیم که خیلی خوب بود و در امیدهای استان مازندران هم فوتبال بازی می‌کردیم. یادم است در همان دوره یکی از دوستانم که در بانک ملی بازی می‌کرد، به ما پیشنهاد داد به تهران برویم تا تست بدهیم. من به همراه یکی از دوستانم شبانه با اتوبوس به تهران رفتیم و به زمین بانک ملی رفتیم. سرمربی آن تیم آقای قاسم سیانکی بود، او بازیکن سابق استقلال هم بود و اتفاقا همان روز یک بازی دوستانه گذاشت که من هافبک بازی کردم و دوستم مدافع. وقتی بازی دوستانه برگزار شد، سیانکی دوستم که در پست دفاع بازی می‌کرد را پسندید. مثلا شما می‌دانید بازی در دفاع کمی راحت‌تر است و با دو ضربه سر یا یک تکل بازیکن به چشم می‌آید، اما در هافبک نه. من در آن روز نتوانستم خودم را نشان بدهم و خیلی استرس داشتم. سیانکی به دوستم که ما را معرفی کرده بود گفت من ابراهیمی را نپسندیدم، ولی آن مدافع را می‌خواهم. دوباره دوست من با او صحبت کرد و از او خواست که در یک بازی دیگر هم شرکت کنم. خدا را شکر در بازی بعد آنقدر خوب بودم که به من گفت مدارکت را بیاور و قرارداد ببند. من اصلا قبل از اینکه به تهران بیایم فوتبال بازی نمی‌کردم و فقط فوتسال بازی می‌کردیم.

فارس: پس نقش سیانکی خیلی پررنگ بود؟

واقعا قاسم سیانکی بود که فوتبال را به من یاد داد و تمام ریزه‌کاری‌ها را آموزش داد. او روزی به من گفت سبک فوتبال تو فقط به درد هافبک‌دفاعی می‌خورد و این حرف او خیلی به کمک من آمد. من هشت ماه در تهران بودم و سپس به هرمزگان رفتم. سرمربی آلومینیوم هرمزگان عباس سرخاب بود و قاسم سیانکی کمک او. آن سال از لیگ سه به لیگ دو آمدیم و سپس همان سال با حمایت مردم قهرمان لیگ دو شدیم و به لیگ یک آمدیم. درست همان سال من سرباز شدم و نه آشنایی داشتم و نه بلد بودم به تیم‌های نظامی بروم. من در همان بندرعباس ماندم و مثل یک سرباز عادی به پادگان رفتم و خدمت کردم. البته آموزشی در کازرون شیراز بودیم و کلا ١٨ ماه خدمت کردم.

فارس: بعد از سربازی چه شد؟

دوباره در نیم‌فصل دوم در هرمزگان ماندم و سال بعد به سپاهان آمدم، سالی که به سپاهان آمدم ستاره‌های زیادی در این تیم بودند که در یک بازی دوستانه با سپاهان نوین به میدان رفتم. در آن مسابقه آقای چرخابی و آقای قنبری آنجا حضور داشتند و آقای قلعه‌نویی از آنها خواسته بود بازی سپاهان‌نوین را ببینند که اگر بازیکن خوبی دارد جذب سپاهان شود. من در آن مسابقه خیلی خوب بازی کردم و حتی گل هم زدم که بعد از آن آقای چرخابی به آقای قلعه‌نویی پیشنهاد کرد که من جذب سپاهان شوم.

فارس: به نظر خودت از طرف کدام مربی چهره شدی؟

من فوتبالم را مدیون قاسم سیانکی هستم‌، چون اصلا قبل از آن فوتبال بازی نمی‌کردم و فوتسالیست بودم. آن چیزی که خودم در تلویزیون می‌دیدم را اجرا می‌کردم و فوتبالم را به کمک آقای سیانکی این‌شکلی آموزش دیدم.

فارس: چه وقت متوجه شدی که یک چهره فوتبالی شدی و نگاه‌ها به تو جذب شده است؟

فکر می‌کنم اولین‌باری بود که برای سپاهان مقابل راه‌آهن به میدان رفتم، سپاهان آن همه ستاره داشت و همه می‌گویند آن تیم بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است. من از لیگ یک آمده بودم و قلعه‌نویی همیشه در تمرین می‌گفت اگر همین‌گونه ادامه بدهی، حتما بازی می‌کنی. خودم اصلا فکر نمی‌کردم در آن تیم سپاهان بتوانم بازی کنم، تیم فوق‌العاده پرستاره‌ای بود. من در آن مسابقه فهمیدم که افتخار بزرگی است و چهره شدم. آن زمان ٢٢ سالم بود.

فارس: به نظر خودت می‌توانی در تیمی مثل استقلال اسطوره شوی؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده‌ای؟

من خودم تا به حال به این موضوع فکر نکرده‌ام و باور کنید خودم را در آن جایگاه نمی‌بینم که چنین کلمه‌ای را در مورد خودم به کار ببرم. اسطوره بودن به غیر از فوتبالیست بودن، خیلی چیزهای دیگری را شامل می‌شود. مطمئنا آنهایی که اسطوره شدند و مردم آنها را این همه دوست دارند، چیزهایی داشتند که خیلی‌ها نداشتند. فکر نکنم روزی بتوانم اسطوره باشم (با خنده).

فارس: چرا امید ابراهیمی اینقدر کم در دسترس است و مصاحبه می‌کند؟

من کلا احساس می‌کنم اگر تمرکزم را روی فوتبال بگذارم خیلی بهتر است، نه اینکه اصلا مصاحبه نکنم، ولی بیشتر سعی می‌کنم در مستطیل سبز تمرکز داشته باشم، چون این موضوع خیلی برایم مهم است. سعی می‌کنم همیشه خوب تمرین کنم و در بازی شرایط خوبی داشته باشم.

فارس: به نظر تو بهترین تایم استراحت برای یک فوتبالیست چه ساعتی است؟

مثل همه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دنیا ساعت ١١ شب تا ٨ صبح.

فارس: خودت این موضوع را رعایت می‌کنی؟

نمی‌گویم که مثل آنها حتما رعایت می‌کنم، ولی کمی هم مشکل دارم که زودتر از موعد مقررم بخوابم.

فارس: کمی از روند پیشرفت خودت صحبت کن و بگو چه کار کردی که به این شرایط رسیدی؟

اولا فکر می‌کنم همه موفقیتم لطف خدا بوده و سپس دعای پدر و مادرم، اگر آنها نبودند هیچ نبودم. سوم اینکه خودم دوست داشتم پیشرفت کنم و مطمئن باشید اگر یک نفر می‌خواهد بازیکن خوبی باشد، باید بخواهد. بازیکن باید خیلی سختی بکشد و خیلی ریاضت‌ها را تحمل کند. اینکه بازیکنی یک سال خوب باشد و بخواهد آن راه را ادامه بدهد خیلی مشکل است، خدا را شکر من در این چند ساله تلاش کردم که چه در زندگی شخصی و چه در فوتبال همه چیز را رعایت کنم. به نظر من خوشحالی مردم از همه چیز مهمتر است، این همه تماشاگر وقتی خوشحال می‌شوند موظف هستی که تلاشت را دو برابر کنی.

فارس: زمانی بازیکنانی مثل علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و... به فوتبال اروپا رفتند، تو می‌توانی این کار را انجام دهی؟

من همیشه خدا را شکر کرده‌ام و هیچ‌وقت ناراضی نبوده‌ام، ولی اگر در سنی بودم که زودتر در لیگ برتر بازی می‌کردم، مطمئن باشید این اتفاق می‌افتاد.

اگر در سنی بودم که زودتر در لیگ برتر بازی می‌کردم، مطمئن باشید این به اروپا می‌رفتم.صادقانه بگویم اگر پیشنهاد داشتم می‌رفتم.

فارس: یعنی پیشنهاد نداشتی؟

صادقانه می‌گویم، نه؛ اگر از اروپا پیشنهاد داشتم می‌رفتم.

فارس: از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس چطور؟

از قطر پیشنهادی داشتم، ولی خودم نرفتم. احساس کردم در سن ٢٥ سالگی اگر ایران بمانم و در سپاهان توپ بزنم، خیلی برایم بهتر است. خوشبختانه همه تصمیماتی که گرفتم برایم خوب بوده است.

فارس: تو هافبک دفاعی هستی، ولی خوب گل می‌زنی، چرا؟

خودم هم نمی‌دانم، همیشه گفته‌ام وظیفه من گل زدن نیست و وظیفه‌ام بازی‌سازی و کارهای دیگر است. خوشبختانه توپ‌هایم بعضی وقت‌ها توی گل می‌رود، ولی مطمئن باشید گل زدن هم لذت خاص خودش را دارد. هر بازیکنی دوست دارد گل بزند، ولی من دوست ندارم مردم طوری رفتار کنند که اگر من در دو بازی گل نزدم، فردا بگویند چرا ابراهیمی گل نزد، چون باز هم می‌گویم وظیفه‌ام گل زدن نیست.

فارس: قبول داری این توقعات به تو فشار وارد می‌کند؟

صددرصد، من گل می‌زنم، ولی نباید روی من فشار باشد. دوست دارم همه مردم و هواداران بدانند وظیفه امید ابراهیمی دفاع کردن و کمک به خط دفاع، هافبک و مهاجمان است، نه گلزنی.

فارس: زمانی سیروس دین‌محمدی در استقلال شوت‌های خوبی می‌زد و حالا تو این کار را انجام می‌دهی. سبک شوت‌زنی‌ات شبیه کدام بازیکن است؟

آقا سیروس همین حالا هم سر تمرینات بسیار قوی و محکم شوت می‌زند. در استقلال شوتزن‌های زیادی داشتیم، مثل آقای فنونی‌زاده و محمود فکری. استقلال از اینگونه بازیکنان زیاد داشت.

فارس: نگفتی سبک شوت‌زنی‌ات شبیه کیست؟

خودم هم نمی‌دانم (می‌خندد).

فارس: اما یک عده از هواداران می‌گویند ابراهیمی مثل روبرتو کارلوس شوت می‌زند.

(تعجب می‌کند) نه بابا، من کجا، روبرتو کارلوس کجا؟!

فارس: اما سیدحسین حسینی بعد از بازی مدعی شده بود ضربه‌ای که تو در بازی با ملوان زدی مثل موشک بود!

هنگامی که می‌خواستم ضربه بزنم، آنقدر روی توپ تمرکز کرده بودم که می‌خواستم توپم را جایی بزنم که به اندازه ارتفاع داشته باشد، نه بالا برود و نه ضربه زمینی زده شود؛ به همین دلیل خیلی تمرکز داشتم که خوشبختانه توپ همان‌جایی که می‌خواستم رفت. پارسال هم خیلی از این ضربات زدم، در بازی با پیکان ضربه‌ام به تیر خورد، در بازی با فولاد هم همین‌طور. مقابل نفت مسجدسلیمان هم دروازه‌بان حریف از زیر طاق توپ را بیرون کشید. در تمرینات هم روی این ضربات کار می‌کنم. ان‌شاءالله که این ضربات بیشتر به ثمر برسد.

فارس: قبول داری بازیکنانی که در سپاهان کار کرده‌اند، در تیم‌های دیگر کار کردن برایشان سخت است؟

به نظر من ساختاری که باشگاه سپاهان در ایران دارد، هیچ تیمی ندارد. وقتی بازیکنی در سپاهان بازی می‌کند، هیچ دغدغه‌ای ندارد و تنها فکرش درون زمین است. سپاهان به معنی واقعی باشگاه است.

فارس: دوست داری در زندگی فوتبالی‌ات چه اتفاقی برایت بیفتد؟

خیلی به این موضوع فکر نکرده‌ام، سعی می‌کنم چیزی که در حال حاضر اتفاق می‌افتد را بگذرانم. تا به حال فکر نکرده‌ام که چه اتفاقاتی برایم بیفتد یا نیفتد.

وقتی ١١ بازیکن می‌خواهند به زمین بروند، باید جری و تشنه باشند. یعنی فعل خواستن باید در آن باشد. نمی‌گویم پارسال این مسئله در همه بازیکنان نبود، اما تیم که می‌خواست وارد زمین شود، روح نداشت.

فارس: سال گذشته خیلی تحت فشار بودید، کمی از آن روزها صحبت کن.

خیلی برایمان سخت بود، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد،شاید تیم حمایت  نشد، شاید تیم از لحاظ روحی و روانی مشکل داشت. ما تیم بدی نداشتیم، ولی استقلال پارسال روح نداشت. وقتی ١١ بازیکن می‌خواهند به زمین بروند، باید جری و تشنه باشند. یعنی فعل خواستن باید در آن باشد. نمی‌گویم پارسال این مسئله در همه بازیکنان نبود، اما تیم که می‌خواست وارد زمین شود، روح جنگندگی نداشت. گفتم که، تیم خیلی مشکل داشت و در جریان مسابقات فشارها خیلی بیشتر شد، ولی پارسال گذشت و ان‌شاءالله بتوانیم امسال جبران کنیم.

فارس: وقتی سال گذشته به تو می‌گفتند پسر قلعه‌نویی، ناراحت نمی‌شدی؟ با این اصطلاح نیمی از عملکرد تو زیر سئوال می‌رفت.

صددرصد، من همیشه در هر تیمی که بودم تمام انرژی‌ام را می‌گذاشتم، همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم افتخار می‌کنم که شاگرد امیر قلعه‌نویی بودم، چون او در آن تیم پرستاره سپاهان به من بازی داد. همیشه خودم را مدیون او می‌دانم و تا آخر عمر از او سپاسگزار هستم. ولی اینکه می‌گفتند من پسر قلعه‌نویی هستم را قبول ندارم، من کار خودم را می‌کنم و سعی می‌کنم کادر فنی و مردم از من راضی باشند. همین حالا هم که در استقلال بازی می‌کنم دوست دارم آقای مظلومی از من راضی باشد. من پیش از این با او کار نکرده بودم، ولی آرزو دارم او از من راضی باشد. خیلی از بازیکنان با خیلی از مربیان ارتباطات نزدیکی دارند، ولی این دلیل نمی‌شود بگوییم آنها پسر آن مربی هستند. من کارم این است، تمرین، بازی و فقط تلاش می‌کنم که مربی از من راضی باشد.

فارس: کار کردن با مظلومی چطور است؟

او هم مربی خوب و باتجربه‌ای است و من هم از کار کردن با همه مربیان لذت می‌برم، چون از آنها یاد می‌گیرم.

فارس: ظاهرا او از لحاظ انگیزشی خیلی روی بازیکنان کار می‌کند؟

من پیش از این با آقای مظلومی کار نکردم، ولی می‌خواهم در مورد او نکته‌ای بگویم. از یک حرکت آقای مظلومی در بازی با سیاه‌جامگان خیلی خوشم آمد. هنگامی که جلسه قبل از بازی برگزار می‌شد و سرمربی می‌خواست ترکیب را اعلام کند، به بازیکنان خیلی شجاعانه گفت: بروید در زمین و فقط حمله کنید، کاری به دفاع نداشته باشید و اگر گل خوردید و بازی را باختید، همه مسئولیتش با من است. فدای سرتان اگر باختید، من همه چیز را قبول می‌کنم، ولی شما بروید در زمین و فقط گل بزنید و بازی را ببرید. انصافا از حرکت آقای مظلومی که خیلی شجاعانه بود خوشم آمد. می‌دانید چرا؟

هنگامی که جلسه قبل از بازی برگزار می‌شد و سرمربی می‌خواست ترکیب را اعلام کند،به بازیکنان خیلی شجاعانه گفت:بروید در زمین و فقط حمله کنید، کاری به دفاع نداشته باشید و اگر گل خوردید و بازی را باختید، همه مسئولیتش با من است.از این حرکت آقای مظلومی در بازی با سیاه‌جامگان خیلی خوشم آمد.

فارس: چرا؟

چون بازی هفته اول بود و ما شش بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم.  این مسابقه در بیرون از خانه برگزار می‌شد و شاید ما تصور می‌کردیم مربی بگوید شما مراقب باشید و ٢٠ دقیقه بازی را کنترل کنید تا جو بخوابد، شاید ما فکر می‌کردیم سرمربی بخواهد چون خیلی کنار هم بازی نکردیم، همه چیز را کنترل کنیم، ولی او خیلی شجاعانه گفت فقط حمله کنید، باختید هم فدای سرتان. دیدید که به زمین رفتیم و با اشتیاق و انرژی بازی کردیم و خوشبختانه بازی را بردیم.

فارس: در زندگی امید ابراهیمی کسی هست که بیشتر تصمیم‌هایت را تحت تاثیر قرار بدهد؟

من دوستان زیادی دارم، ولی همیشه قبل از کارهایم با پدر و مادرم مشورت می‌کنم. همین که به آنها حرف‌هایم را می‌زنم، خودش نقطه قوت است. پدر و مادر من زیاد فوتبالی نیستند، ولی همین که حرف‌هایم را به آنها می‌زنم و دعای آنها پشت‌سر من هست، یک آرامش روحی خوبی دارم و همیشه به من کمک کرده تا تصمیمات خوبی بگیرم.

فارس: دوست داری تماشاگران برای تو شعار درست کنند؟

من خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم، ولی تمام تلاشم این است که عملکردم در زمین خوب باشد.

فارس: اینکه تماشاگران قبل از مسابقه اسم بازیکنان را صدا می‌زنند، چقدر در روحیه‌تان تاثیرگذار است؟

این حرفی که می‌زنم از ته قلبم است، وقتی برای بازی با ملوان وارد مجموعه آزادی شدیم، یک لحظه مردم را دیدم و به فکر فرو رفتم. پیش خودم گفتم این مردم به عشق استقلال در گرما از خانواده خود زده‌اند تا تیم را تشویق کنند. آنجا با خود فکر کردم و گفتم واقعا چه لذت خاصی دارد که بتوانی این همه آدم را خوشحال کنی و با لبی خندان آنها را به خانه بفرستی؟ این مردم عشقشان تیمشان است و همیشه می‌آیند که استقلال سربلند باشد. آنها برای امید ابراهیمی و ابراهیمی‌ها به ورزشگاه نمی‌آیند و ما هم نماینده این همه تماشاگر هستیم و این موضوع لذت خاصی دارد.

فارس: غم‌انگیزترین اتفاق فوتبالی‌ات چه بود؟

به نظر من شکست در دربی‌های فصل گذشته غم‌انگیزترین اتفاق فوتبالی من بود، خیلی برایم سخت بود. من چون تعصب به تیمم دارم، خیلی ناراحت شدم. وقتی سال گذشته دربی را باختیم، مردم خیلی ناراحت شدند، برای آنها قهرمانی و دربی دو مقوله جدا از هم است. اتفاقا در یک صحنه در دربی می‌توانستم گل بزنم، ولی باور کنید توپ به جای سرم، به چشمم برخورد کرد. وقتی کرار ارسال کرد، توپ کمی پایین آمد و من اصلا ندیدم و خودم را به سمت توپ فرستادم. وقتی پریدم، توپ به چشمم برخورد کرد، ولی خیلی ناراحت شدم، چون تیم عقب بود و به خاطر اینکه نتوانستم به تیم کمک کنم، کمی برایم سخت بود.

فارس: کمی به تیم ملی برسیم، وضعیت را با کی‌روش چطور می‌بینی؟

شخص کی‌روش و بازیکنان تیم ملی این روزها توقعات مردم را بالا بردند. ما تمرینات سنگینی انجام می‌دهیم و امیدوارم از بازی‌های پیش‌رو سربلند بیرون بیاییم و به دور بعد صعود کنیم. تیم‌ها دیگر مثل قدیم نیستند و فاصله‌ها کمتر شده است و امیدوارم با تلاش بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

نرفتن به جام جهانی خیلی ناراحت‌کننده و حسرت بزرگی برای من بود. ان‌شاءالله بتوانم با تمریناتی که انجام می‌دهم در دور بعد جام‌جهانی حضور داشته باشم.

فارس: حالا که جام‌جهانی نرفتی، فکر می‌کنی اگر می‌رفتی چه اتفاقی می‌افتاد؟

به نظرم همان بحث قسمت و حکمت است.البته آقای کی‌روش بعدا   در یک برنامه تلویزیونی گفت که تنها کسی که می‌توانستم به جام‌جهانی ببرم، امید ابراهیمی بود. من در آن زمان با سپاهان به جام   باشگاه‌های آسیا رفتم، ولی متاسفانه نشد که به جام‌جهانی بروم. آن زمان به ما اجازه ندادند و از تیم ملی خط خوردیم. این یکی از بزرگترین آرزوهای زندگی یک فوتبالیست است. وقتی فوتبالت تمام می‌شود، بازیکن می‌گوید مثلا من در فلان جام‌جهانی حضور داشتم. نرفتنم خیلی ناراحت‌کننده بود و حسرت بزرگی برای من بود. ان‌شاءالله بتوانم با تمریناتی که انجام می‌دهم در دور بعد جام‌جهانی حضور داشته باشم.

فارس: شرایط صعود تیم ملی را چطور می‌بینی؟ به نظر می‌رسد کارتان برای صعود به دور بعد جام جهانی زیاد سخت نیست.

مطمئنا سخت است ولی توانایی تیم ملی زیاد است و مردم هم از ما زیاد توقع دارند. ایران آنقدر توانایی دارد که مقابل تیم‌های درجه دو و سه آسیا به مشکل نخورد. البته ما به فکر این هستیم که مرحله به مرحله پیش برویم تا ان‌شالله در دور بعد با تیم‌های قوی‌تری بجنگیم.

فارس: یادت هست اولین باری که در تمرین تیم ملی حضور پیدا کردی فضا چگونه بود؟

خوشبختانه همه بازیکنان تیم ملی از دوستانم بودند و احساس غریبگی نکردم ولی حس تیم ملی با باشگاه خیلی فرق می‌کند. وقتی در تیم ملی تمرین و بازی می‌کنی احساس مسئولیت شما بیشتر است. وقتی در تیم ملی هستی یعنی خودت را نماینده 80 میلیون ایرانی می‌دانی. این مسئله روی دوش بازیکن سنگینی ایجاد می‌‌کند و خیلی سخت است ولی از آن طرف افتخار بزرگی است.

فارس: اگر بخواهی در یک کلمه کی‌روش را تعریف کنی چه می‌گویی؟

فکر می‌کند ... فقط یک کلمه؟ چه بگویم؟

فارس: مثلا خیلی‌ها به او می‌گویند جنگجو.

حرف شما را قبول دارم. به نظر من او یک جنتلمن است. شما دیدید که ما مقابل ترکمنستان چقدر خوب بازی کردیم.چون کی‌روش قبل از بازی می‌گفت باید محکم بازی کنید. کی‌روش مدام می‌‌گوید تیم ملی بازی دوستانه ندارد و همه بازی‌ها را باید ببرد. دقیقا همان حس جنگجویانه‌ای است که شما می‌گویید.

کی‌روش مدام می‌‌گوید تیم ملی بازی دوستانه ندارد و همه بازی‌ها را باید ببرد.

فارس: بازی تیم ملی مقابل کره را به یاد داری؟

مگر می‌شود که یادمان برود. ما وقتی به اتاق‌هایمان رفتیم دیدیم که عکس‌های مربی تیم ملی کره ولی با پیراهن تیم ملی ازبکستان به اتاق‌های ما نصب شده است. وقتی این عکس را دیدیم همه تعجب کردیم. ما به جلسه رفته بودیم و از بازیکنان سوال کرد آیا عکسی که در اتاقتان نصب شده را دیده‌اید. همه بازیکنان گفتند بله. سپس او گفت این عکس همان آدمی است که به 80 میلیون ایرانی توهین کرده است. او گفته هر کاری می‌کنم که ایران صعود نکند و قطر به جام جهانی برود. من این عکس را در اتاق‌هایتان گذاشتم که همیشه به آن فکر کنید. شما نمی‌دانید که بچه‌ها با تمام وجود در زمین ظاهر شدند. خود من از دقیقه 30 در حال گرم کردن بودم. همه بازیکنان چه نیمکت‌نشینان و چه بازیکنان درون زمین دوست داشتند تیم صعود کند. آن بازی و آن اتفاقات انصافا فراموش‌نشدنی است.

فارس: کمی از این فضا خارج شویم و درباره خودت بدانیم. امید ابراهیمی ماشین‌باز است؟

نه. از زمانی که در سپاهان بودم همین ماشین را دارم تا به امروز.

فارس: آرایشگاه خاصی می‌روی؟

نه.

فارس: الگوی خاصی در خارج از کشور داری؟

من ماسکرانو را خیلی دوست دارم. سبک بازی‌اش عالی است. او وقتی در بهترین تیم دنیا بازی می‌کند یعنی فوتبالیست قابلی است. بازی او به چشم نمی‌آید ولی سبک بازی‌اش را خیلی دوست دارم.

فارس: تو بارسایی هستی یا رئالی؟

رئالی شدید، وحشتناک. می‌خندد...

فارس: اهل سینما رفتن هستی؟

نه فکر نمی‌کنم یکی دوبار بیشتر رفته باشم.

فارس: تو که مازندرانی هستی نظرت راجع به سریال پایتخت چیست؟

من به شخصه هر کاری داشتم سعی می‌کردم آن را تمام کنم تا این سریال را تماشا کنم. من چون خودم مازندرانی هستم درک می‌کنم که محسن تنابنده چقدر زحمت کشیده تا بتواند با کلمات بازی کند و از لغاتی استفاده کند که مخاطب مازندرانی را به خودش جذب کند. تنابنده یک انسان بسیار توانمند است. آقای تنابنده هم بازیگر توانمندی است و هم یک استقلالی چندآتشه.

فارس: حتما شنیدی که یکسری‌ها به پخش سریال پایتخت انتقاد می‌کردند.

نمی‌دانم چرا انتقاد می‌شد. مگر در این سریال توهینی به شخص خاص یا فرهنگ اصیل مازندرانی شد؟ تمام آداب و رفتار مردم مازندران در این سریال به مردم ایران نمایش داده شد و اتفاقا باید جنبه خوب و مثبت  این قضیه را دید. من فکر می‌کنم این همه تلاش کردند و زحمت کشیدند و همه مردم هم لذت بردند. بی‌انصافی است که بخواهیم از آنها انتقاد کنیم. من نه تنها ناراحت نشدم بلکه اعتقاد دارم تلاش آنها جای تقدیر هم دارد.مگر در این سریال توهینی به شخص خاص یا فرهنگ اصیل مازندرانی شد؟ من نه تنها ناراحت نشدم بلکه اعتقاد دارم تلاش آنها جای تقدیر هم دارد.

مگر در سریال پایتخت توهینی به شخص خاص یا فرهنگ اصیل مازندرانی شد؟ بی‌انصافی است که بخواهیم از آنها انتقاد کنیم. من نه تنها ناراحت نشدم بلکه اعتقاد دارم تلاش آنها جای تقدیر هم دارد.

فارس: اینکه می‌گویند امید ابراهیمی کم‌رو است را قبول داری؟

نمی‌توانم بگویم کم‌رو هستم ولی نه خجالتی هستم و نه خیلی از آن طرف پررو با خنده.

فارس: دوست داری در برنامه‌ای مثل خندوانه حاضر باشی؟

نه چون اصلا بیان خوبی ندارم و جلوی دوربین نمی‌توانم از پس کار بربیایم. فکر نمی‌کنم در چنین برنامه‌هایی موفق شوم.

فارس: تهران‌گردی که می‌کنی؟

من جای خاصی نمی‌روم مرتب تمرین خانه. من فقط مسیر تمرین به خانه را خیلی خوب بلدم. از 4، 5 مسیر به تمرین می‌روم که اگر ترافیک شد دچار مشکل نشوم.

فارس: امید ابراهیمی دوست دارد اگر فوتبالش به اتمام رسید به یکباره راه مثلا علی دایی را برود و مربی شود یا اینکه مثل مهدوی‌کیا کارش را از تیم‌های پایه آغاز کند و پله پله پیشرفت کند؟

برای یک فوتبالیست خیلی سخت است که بعد از پایان این ورزش حرفه‌ای از آن دل بکند. واقعا نمی‌شود چیزی که از سر علاقه انتخابش کردی خیلی راحت از آن عبور کنی. من فوتبال را دوست دارم و می‌خواهم بعد از پایان دوران بازی کردنم در این ورزش باشم. البته فکر می‌کنم اگر راه منطقی باشد خیلی بهتر است به طور مثال آقای یحیی گل‌محمدی از لیگ یک شروع کرد و موفق شد. همینطور علیرضا منصوریان از پاس همدان آغاز کرد و تا دستیاری آقای کی‌روش هم رسید. به نظرم پله پله کار کردن انسان را موفق‌تر می‌کند.
مطمئنا اگر بخواهم مربی شوم پله پله شروع خواهم کرد و دوست ندارم به یکباره وارد عرصه‌ای شوم که از آن تجربه ندارم. البته هنوز هیچ چیز معلوم نیست ولی اگر قرار بر مربیگری باشد این کار را انجام می‌دهم.

فارس: و اگر صحبتی داری برای خوانندگان ما بگو.

من با کمی تاخیر روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه و مطبوعات تبریک می‌گویم چون می‌دانم آنها قشر زحمت‌کشی هستند و شاید خیلی‌ها قدرشان را ندانند ولی آنها همیشه هستند و خبرها را به مردم می‌‌دهند و برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.


محسن بازدید : 45 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و پروپیچ فردا با حضور در هیات فوتبال قراردادشان را با تیم فوتبال استقلال امضا خواهند کرد.

البته قرار است پرو پیچ فردا تست دوم پزشکی را پشت سر بگذارد.

محسن بازدید : 50 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، روزبه چشمی پس از ثبت قرارداد با تیم فوتبال استقلال گفت: امسال به استقلال اضافه شدم و همراه با بازیکنان جدید قراردادمان را ثبت کردیم و می‌خواهیم از اولین بازی محکم شروع کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال شرایط استقلال به گونه‌ای است که کار را دیر شروع کردیم و دیر دور هم جمع شدیم و این عقب بودن عادی است اما کادر فنی تمریناتی در نظر می‌گیرد تا به مرز آمادگی برسیم و بتوانیم از بازی اول با برد شروع کنیم.

چشمی درباره بازی کردنش در استقلال گفت: من همه تلاشم را برای استقلال انجام می‌دهم اما اینکه بازی کنم یا نه بسته به نظر کادر فنی است البته تا اینجای کار همراه با استقلال در سه بازی دوستانه حضور داشتم اما نتیجه این بازی‌ها چون در دوران بدنسازی است خیلی فنی نیست و اینها را نمی‌توان معیار قرار داد ما می‌خواهیم از اولین بازی برد به دست بیاوریم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و می‌خواهیم با گرفتن نتایج خوب و کسب سهمیه با حمایت هواداران قدم‌های خوبی برداریم.

این بازیکن در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا شماره 7  استقلال را به تن می‌کند گفت: شماره من هم مشخص خواهد شد اما شماره هفت برای فرهاد مجیدی که اسطوره استقلال بوده، و من شماره 7 نمی‌پوشم.

محسن بازدید : 44 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 6 بازیکن استقلال در هیات فوتبال تهران حاضر شدند و قراردادشان را با آبی‌پوشان ثبت کردند.

مهدی رحمتی برای یک فصل، روزبه چشمی، میثم مجیدی، جابر انصاری، امین حاج محمدی هر کدام دو فصل و فرشید اسماعیلی 3 فصل با استقلال قرارداد بستند.

 

محسن بازدید : 49 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

دروازه بان تیم استقلال به شدت آسیب دید.

به گزارش کاپ،در اوسط نیمه نخست دیدار دوستانه استقلال تهران و استقلال خوزستان؛مهدی رحمتی در برخورد با مهاجم حریف به شدت آسیب دید.

وی به دلیل این مصدومیت نتوانست به بازی ادامه بدهد و وحید طالب لو جایگزین او شد.

محسن بازدید : 41 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
ارت ITC هافبک برزیلی استقلال صادر شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، ITC ریوالدو باربوسا دسوزا هافبک برزیلی جدید استقلال صادر شد.

این بازیکن برزیلی در ابتدای هفته به جمع استقلالی ها اضافه شده است و از روز گذشته پس از پشت سر گذاشتن تمامی آزمایشات پزشکی با تایید کادر فنی در تمرینات استقلال حضور یافته است.

محسن بازدید : 41 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
مدافع تیم استقلال گفت:از روز یک شنبه تمرینات خودم را با استقلال از سر خواهم گرفت.
به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی استقلال،خسرو حیدری درباره علت غیبت خود در تمرین آبی پوشان گفت: من فصل گذشته مصدومیت کهنه ای داشتم که به دلیل عدم استراحت کافی این مصدومیت بارها به سراغ من آمد. در فصل جدید پس از برگزاری تمرینات اردوی کردان و حضور من در تمرینات پرفشار بدنسازی این اردو، با صلاحدید کادر فنی استقلال و آقای پرویز مظلومی مقرر شد تا روز یک شنبه استراحت کنم تا مجددا دچار مصدومیت نشوم.
حیدری در پایان گفت: به امید خدا از روز یک شنبه تمرینات خودم را با استقلال از سر خواهم گرفت و هواداران استقلال شایعاتی را مبنی بر قهر و یا هر موضوع دیگری که این روزها مطرح می شود را باور نکنند زیرا من با تیم استقلال قرار داد دارم و به این قرار داد متعهدم.

محسن بازدید : 41 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
در روزهایی که بعضی از مسوولان و مربیان و بازیکنان ازاین می گویند که گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برای استقلال کافی است، یکی مثل امید ابراهیمی پیدا می شود که حرف دل هواداران را می زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او می گوید اگر استقلال دنبال سهمیه است این فصل چیزی نمی شود. امید معتقد است هدف آبی ها فقط باید قهرمانی باشد.

امید از شرایط این روزهای استقلال شروع کنیم. شکست مقابل پیکان.

نتیجه در بازی دوستانه مهم نیست. از طرفی ما در شرایط بدنی خوبی نبودیم. تمرینات خیلی سنگین بود و تازه از هفته بعد تمرینات سبک می شود. ولی به نظر من که نتیجه بازی دوستانه مهم نیست. بهتر است در بازی های دوستانه شکست بخوریم تا رسمی. دربره شرایط استقلال هم بگویم که تمرینات خیلی پرفشار انجام شد. صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم. فکر کنم از اوایل هفته بعد تمرینات یک جلسه شود. وقتی هم به بازی اول نمانده است. ان شالله با تمرینات کادر فنی بدن ها آماده تر شود و بتوانیم برای اولین مسابقه کاملا آماده باشیم.

تو تجربه کار با پرویز مظلومی را نداری. تا الان این تجربه به چه شکل بوده؟

بله، من تا به حال شاگرد او نبوده ام ولی دوست داشتم در استقلال بمانم. با مظلومی هم صحبت کردم. او به من اعتقاد داشت. خودم دوست داشتم به این تیم کمک کنم و امیدوارم با تلاشی که کل تیم می کند، بتوانیم نتیجه بگیریم و موفق باشیم. مظلومی هم مربی خوبی است. سال ها تجربه مربیگری و همینطور تجربه کار در استقلال را دارد.

فصل قبل دربی رفت و برگشت را باختید. حالا با وجود مظلومی توقعات از استقلال زیاد است.

صد در صد. آقای مظلومی سال هایی که در استقلال بود، در دربی ها نتایج خوبی گرفت. مطمئنا مردم و هواداران توقع دارند نه تنها در دربی که در کل فصل بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. فکرمی کنم با تجربه ای که مظلومی و تیم دارد، می توانیم موفق باشیم.

در ابتدای نقل و انتقالات استقلال سراغ تو نیامد. چرا؟

بعد از اردوی تیم ملی من رفتم تا استراحت کنم. آن موقع شرایطتم هم مشخص نبود. کادر فنی هم انتخاب نشده بود. به من گفتند علاوه بر تو به دیگر بازیکنان هم زنگ نزدیم چون تکلیف معلوم نبود. پس از اینکه اسپانسر و سرمربی مشخص شد، به من زنگ زدند و گفتند به تو نیاز داریم. آقای مظلومی هم به تو اعتقاد دارد. خوشبختانه جلسات خوبی داشتیم. انشالله باز هم بتوانم به استقلال خدمت کنم و با بازی های خوب جواب این حمایت ها را بدهم.

توقع هواداران از امید ابراهیمی هم خیلی بالاست.

من اصلا نگران این توقعات بالا نیست. استقلال تیم بزرگی است و اینجا همیشه توقعات زیاد بوده است. سخت است که این توقعات را کامل برآورده کنیم. ولی چیزی که فصل قبل من از مردم شنیدم، این بود که از عملکردم رضایت داشتند. مطمئنا این کار من را سخت تر می کند. من فقط می دانم باید از فصل قبل بهتر باشم تا هواداران راضی شوند. باید با تمام وجودم اینقدر تمرین کنم و خوب کار کنم، تا بهتر از قبل باشم.

هواداران منتظر کاشته ها و شوت هایت هستند.

اولا که من می شنوم می گویند امسال باید زیاد گل بزنی. وظیفه من ولی گل زدن نیست. یک وقت هایی به من اجازه داده می شود که در حمله شرکت کنم و اگر توپی گیر آمد آن را گل می کنم ولی همانطور که گفتم وظیفه من گلزنی نیست. وظیفه اصلی من در استقلال بازیسازی است. اما تلاش می کنم تا در گلزنی هم موفق باشم.

به خاطر دوستی نزدیکی که با حیدری داری، می گفتند او تلاش زیادی کرده تا در استقلال بمانی.

این چیزهایی است که شایعه شد. حرف هایی است که زده می شود و من شنیده ام. اما به هیچ وجه اینطور نیست. من و خسرو دوست هستیم ولی بازیکنان حرفه ای محسوب می شویم. من خسرو را دوست دارم ولی همه می دانند بازیکنان حرفه ای برای خودشان تصمیم می گیرند. من و خسرو هم همیشه خودمان تصمیم نهایی را گرفته ام. من بازیکنی مستقل هستم و خودم فکر می کنم و تصمیم می گیرم. اینطوری نبود که خسرو حیدری باعث شود من در استقلال بمانم. دوستی من و خسرو سرجایش، ولی هر کدام از ما خودمان تصمیم می گیریم. نه من به خسرو می گویم چکار کن و نه او به من. اینها شایعه است. ما فوتبالیست های حرفه ای هستیم.

شاید منظور این بود که با او مشورت کرده ای.

خب من دوستان زیادی دارم که با آنها مشورت کردم ولی تصمیم اصلی را خودم گرفتم. اتفاقا سر خسرو آن روزها خیلی شلوغ بود چون دخترش داشت به دنیا می آمد. بنده خدا اینقدر خودش مشغله داشت که وقت زیادی نداشته باشد.

سوال آخر هم درباره هدف استقلال در فصل جدید است. بعضی از استقلالی ها گفته اند که اگر سهمیه بگیریم خوب است.

من فکر می کنم اگر اولویت ما این باشد که سهمیه بگیریم، تیم هفتم و هشتم هم نمی شود. به نظر من این حرف قابل قبول نیست. ما کادر فنی خوبی داریم. تیم هم که خوب است. بازیکنانی که جذب شده اند و یا در تیم مانده اند، بازیکنان توانمندی هستند. ما چرا نباید برای قهرمانی بجنگیم؟ هدف باید همین باشد. پتانسیل قهرمانی را داریم. استقلال هم همیشه مدعی بوده است. قهرمانی زیادی هم در لیگ به دست آورده. اگر بخواهیم دنبال سهمیه باشیم این فصل چیزی نمی شویم. با وجود تیم های خوبی که در لیگ حضور دارند و لیگ امسال سخت است، باید تمام تلاش مان را کنیم و ان شالله به قهرمانی برسیم.

محسن بازدید : 35 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

باشگاه استقلال برای صدور مجوز ITC هافبک برزیلی اقدام کرد.

به گزارش کاپ،مسولان باشگاه استقلال امروز اقدامات لازم را جهت دریافت ITC ریوالدو انجام دادند.

قرار است این بازیکن از فردا در تمرین استقلال حاضر شود.

محسن بازدید : 36 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع فصل گذشته استقلال با مسولان باشگاه به توافق نرسید.

به گزارش کاپ،هاشم بیک زاده که برای دریافت رضایت نامه خود عصر امروز به باشگاه استقلال رفته بود در این باره با مسولان باشگاه به توافق نرسید.

باشگاه استقلال اعلام کرده که بیک زاده برای جدایی باید حق و حقوق باشگاه را پرداخت کند.

بدین ترتیب قرار است جلسات آتی وضعیت وی را مشخص کند.

محسن بازدید : 47 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

هافبک برزیلی تیم استقلال گفت: سابقه و کارنامه فوتبالی من کاملا مشخص است و می توانید تیم هایی که من بازی کرده ام را از اینترنت دربیاورید.

به گزارش کاپ، دسوزا ریوالدو امروز به باشگاه استقلال رفت و پس از چند ساعت گفت و گو به توافق دست یافت تا در لیگ پانزدهم پیراهن آبی پوشان را بر تن کند.

او عصر امروز پس از عقد قرارداد در هیات فوتبال به پیکان شهر رفت تا نظاره گر بازی استقلال باشد.

*شباهت اسمی با فوق ستاره برزیل داری. برای خودت جالب نیست؟

ما برزیلی ها نام و نام خانوادگی مان بسیار زیاد است و برای همین از لقب یا مخفف اسممان استفاده می کنیم. ریوالدوی بزرگ را همه دنیا می شناسند. حتی اگر به جنوبی ترین یا شمالی ترین نقطه جهان هم بروید و اسم ریوالدو را بر زبان بیاورید همه یاد خاطرات فوتبالی اش در برزیل و بارسلونا می افتند. خود من عاشق بازی های او بودم. ریوالدو را خیلی دوست داشتم و الگوی من محسوب می شود. ولی اگر بخواهم از لحاظ فنی خودم را با او قیاس کنم اصلا قابل مقایسه نیست چرا که او یک اسطوره در فوتبال برزیل و جزو بهترین و برترین بازیکنان تاریخ برزیل است و هیچ وقت خودم را با او همتراز نمی دانم.

*چطور شد استقلال را انتخاب کردی؟

من از استقلال پیشنهاد دریافت کردم، ضمن اینکه چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما در نهایت پس از بررسی و تحقیقات فراوان متوجه شدم باید به استقلال پیشنهاد مثبت بدهم. از اینترنت بسیار نام استقلال را سرچ کردم و نکات بسیار زیادی را به دست آوردم. به خوبی فهمیدم که این تیم افتخارات زیادی دارد و از پرطرفدارترین تیم های قاره آسیاست. وقتی همه جوانب را در نظر گرفتم و با چند نفر مشورت کردم به این نتیجه رسیدم که ایران را برای ادامه بازیگری ام انتخاب کنم. حالا امیدوارم چند ماه بعد وقتی درباره این انتخابم حرف می شود همه از آن خوشحال باشند. نمی خواهم ناراحت بوده و بگویم ای کاش تصمیم دیگری می گرفتم. 

*حتما می دانی چند بازیکن برزیلی دیگر در استقلال حضور داشتند؟

بله، به خوبی می دانم که استقلال برزیلی های زیادی را داشته است. حتی از این موضوع باخبر هستم که بهترین بازیکن برزیلی استقلال فابیو جان واریو بوده است. فوتبالیستی که چند سال پیش گل قهرمانی استقلال را به ثمر رساند.

*با او ارتباط داشتی؟

جان واریو را می گویید؟

*بله.

نه، با او ارتباط خاصی نداشتم و او را نمی شناختم اما فقط این را می دانم در استقلال بازی می کرد و هواداران دوستش داشتند. من هم امیدوارم مثل او بتوانم در بین هواداران استقلال محبوب شوم.

*بازیکنان برزیلی که به استقلال آمده اند در سری A این کشور حضور کمی داشتند اما عملکرد تو از این لحاظ خوب است.

من در بالاترین سطح فوتبال برزیل که همان سری A محسوب می شود کار کرده ام. سابقه و کارنامه فوتبالی من کاملا مشخص است و می توانید تیم هایی که من بازی کرده ام را از اینترنت دربیاورید.

*پس چرا استقلال را انتخاب کرده ای؟

بازیکنانی که در سری A بازی می کنند برای سال های پایانی فوتبالشان تیم های حوزه خلیج فارس را انتخاب می کنند چون پول بیشتری به دست بیاورند و معمولا تیم های برزیلی با بازیکنان سری A قراردادهایی می بندد که چند ساله است و برای دریافت رضایت نامه شان پول زیادی طلب می کند اما شانسی که من آوردم این بود که من قراردادم به اتمام رسیده و بازیکن آزاد بودم وگرنه نمی توانستم استقلالی شوم.

*شماره 8 را انتخاب کردی؟

بله.

*می دانی این شماره بر تن بزرگان استقلال  بوده است؟

نه، من اطلاعی نداشتم اما امروز این موضوع را شنیدم و برای تمام آنها احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم بتوانم با انجام بازی های خوب خاطرات آنها را زنده کنم.

محسن بازدید : 35 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)
پیراهن شماره ۸ استقلال پس از پیوستن بازیکن برزیلی به این تیم به این بازیکن رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیراهن شماره 8 استقلال پس از پیوستن ریوالدو، بازیکن برزیلی به جمع آبی‌پوشان به این بازیکن رسید.

فصل گذشته این پیراهن بر تن پژمان نوری بود و پیش از آن نیز طی سالیان زیادی بر تن مجتبی جباری بود.

محسن بازدید : 40 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)
 بهنام برزای درباره شرایط این تیم در اردوی کردان گفت: تمرینات بدنسازی خوبی را در مجموعه خوب کردان سپری می کنیم. ما برای انجام تمرینات بدنسازی به اینجا آمدیم و بخش اعظم تمرینات ما را تمرینات هوازی و بدون توپ تشکیل می دهد. امیدوارم این اردو برای پیشرفت ما مناسب باشد تا بتوانیم در نتیجه دل هواداران را شاد کنیم.
وی درباره پیشنهاد اروپایی اش افزود:پیشنهاد باشگاه ختافه جدی است و خودم دوست داشتم در تمرینات این تیم شرکت کنم. آنها بازی های من در تیم ملی امید را دیدند و پسندید اما چون در مسابقات باشگاهی فصل گذشته شانس بازی نداشتم در خواست کردند تا من ابتدا در تمرینات آنها شرکت کنم. اگر آقای مظلومی با این پیشنهاد موافقت کنند بسیار خوشحال می شوم تا به اروپا بروم و اگر باشگاه رضایت بدهد حتما در تمرینات آنها شرکت می کنم.
هافبک مهاجم استقلال درباره اهدافش در فصل جاری تصریح کرد:من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و تابع این مجموعه هستم و اگر در استقلال بمانم انگیزه های زیادی دارم. فصل گذشته کمتر بازی کردم و همه از من به عنوان کاپیتان تیم ملی امید انتظار زیادی دارند و خودم نیز می خواهم در مسابقات قابلیت های خودم را نشان دهم تا دل هواداران استقلال شاد شود.
وی درباره حضور اسماعیلی و چشمی در تیم استقلال اظهار کرد: من و این بازیکنان سالهاست در کنار یکدیگر هستیم. از تیم ملی نوجوانان و تاکنون با یکدیگر بودیم و خیلی خوب همدیگر را می شناسیم. اینها بازیکنان خوبی هستند که مطمئنا امسال و در آینده نیز می توانند به استقلال کمک کنند و باشگاه استقلال می تواند بر روی این جوانان برنامه ریزی کند.
برازی در پایان درباره تجربه کار با مظلومی گفت: من تا به حال با ایشان کار نکرده ام اما تعریف ایشان را زیاد شنیدم. مظلومی مرد موفق دربی هاست و امیدوارم در حضور ایشان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنیم.

محسن بازدید : 33 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه آس در گزارشی عنوان کرد تیم ختافه به خاطر بازیکن جوان ایرانی و عضو استقلال تهران رایزنی کرده که مجوز این بازیکن عضو تیم ملی زیر 23 ساله‌های ایران را بگیرد.

مطابق این گزارش قرار شده بازیکن جویای نام امروز (دوشنبه) وارد تمرینات ختافه شود و به مدت 3 هفته تا یک ماه در تمرینات آزمایشی تیم اسپانیایی شرکت کند.

این نشریه همچنین عنوان کرده پرویز مظلومی، سرمربی استقلال موافق از دست دادن بازیکنش برای مدتی طولانی نبوده و اجازه چنین امری را نمی‌دهد.

آس همچنین از قول برزای عنوان کرده آرزوی هر بازیکن انتقال به فوتبال اروپا است که او نیز از این امر مستنی نیست.

برزای همچنین افزود: استقلال تیم بزرگی است و اگر اجازه حضورم را برای ختافه ندهد،‌ همچنان اینجا می‌مانم.

به گزارش فارس، درحالی روزنامه اسپانیایی این گزارش را منتشر کرده که پرویز مظلومی اعلام کرده اجازه نمی دهد این بازیکن برای تست دادن به تیم های اروپایی برود. باید دید سرانجام حرف مظلومی اتفاق می افتد یا باشگاه مظلومی را قانع می کند تا این بازیکن برای تست به ختافه برود.

محسن بازدید : 45 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

میثم مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در تیم استقلال، اهدافی که در این تیم دنبال می‌کند، الگوهای فوتبالی‌اش و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:



* تسنیم: جو استقلال را چطور دیدی؟


فکر می‌کردم جو سنگینی در استقلال باشد، اما با حضور بزرگ‌تر‌های تیم جو خیلی خوبی بر آن حاکم است. همه اعضای تیم در تلاش هستند تا با انجام تمرینات خوب، تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کنیم.



* تسنیم: چرا فکر می‌کردی جو استقلال سنگین باشد؟

نام استقلال بزرگ است و به خاطر فشارهایی که به بازیکنان جدید وارد می‌شود، جو را سنگین تجسم کرده بودم، اما چنین چیزی را ندیدم و تا الان همه چیز خوب پیش رفته است.



* تسنیم: فکر می‌کنی بتوانی در استقلال جا بیفتی؟

همه تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام دهم و برای رسیدن به شرایط مطلوب و انجام بازی‌های خوب همه کار انجام می‌دهم.


* تسنیم: اما بازیکنان زیادی به استقلال آمدند و نتوانستند خودشان را با شرایط این تیم وفق دهند و خیلی زود جدا شدند ...

زمانی که با استقلال قرارداد بستم به پرویز مظلومی گفتم که تنها به فوتبالم فکر خواهم کرد. قبول دارم که استقلال هواداران بی‌شماری داشته و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند، اما همانطور که گفتم تلاش می‌کنم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم. خدا همیشه به من لطف داشته و اطمینان دارم که می‌توانم به استقلال کمک کنم.



* تسنیم: آیا تو هم جزو آن دسته بازیکنانی هستی که از بچگی طرفدار استقلال یا پرسپولیس بوده‌اند؟

من به دنبال نشان دادن چهار یا شش نبوده و نیستم و تنها به فوتبالم فکر می‌کنم. تمام فکر و ذکرم فوتبال است نه این مسائل.


* تسنیم: الگوی فوتبالی خاصی داشته‌ای؟

در سال‌های گذشته الگوی فوتبالی من علیرضا نیکبخت‌واحدی بود و سبک بازی او را دوست داشتم، اما الان در ایران الگوی خاصی ندارم. در اروپا هم از سبک بازی مارسلو و آلبا خوشم می‌آید. البته طرفدار بارسلونا و رئال مادرید نیستم و تنها از سبک بازی این دو بازیکن خوشم می‌آید.


* تسنیم: نظرت در مورد دربی تهران چیست؟

سال گذشته دربی اهواز را که در قیاس با دربی تهران، کوچک است تجربه کردم، اما خیلی دوست دارم حضور در دربی را تجربه کنم و بتوانم در آن روز بازی خیلی خوبی را انجام دهم.

محسن بازدید : 45 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

مهاجم استقلال می‌گوید برای ماندن در این تیم نباید به دنبال دلیلی بود.

سجاد شهباززاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت تیمش و روند تمرینی آبی پوشان گفت:
با کادر فنی جدیدمان تمرینات بسیار خوبی را شروع کرده‌ایم و از فرصت باقی مانده تا لیگ به خوبی استفاده می‌کنیم. بازیکنهای خوبی را در اختیاریم و با توجه به اینکه اندکی دیر شروع کردیم اما شرایط خوبی داریم و عقب ماندگی ما در حال جبران است.


او درباره شرایط اردو کردان استقلال اضافه کرد:

در اینجا همه چیز خوب و مهیا است و در محیط مناسبی هستیم. تمرینات پر فشاری را پشت سر می گذاریم و به سطح آمادگی مطلوب نزدیک می شویم.


مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پیشنهادات خارجی‌اش، استقلال را انتخاب کرد، افزود:

من با استقلال قرار داد داشتم و هر چند می توانستم طبق قرار دادم با تیمهای خارجی مذاکره کنم اما شرایط را برای ماندن مناسب دیدم و می خواهم امسال به استقلال کمک کنم. هر چند برای فصل پیش رو با استقلال هیچ مذاکره ای نکرده ام اما به همه چیز خوشبین هستم و امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتاد.


وی ادامه داد:

برای باشگاه بزرگی مانند استقلال لازم نیست درباره چرایی ماندن در آن صحبت کنیم. استقلال تیم بزرگی است و وجود هواداران پرشمار باعث می شود تا دنبال دلیل دیگری نگردیم. امسال در استقلال شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم عملکرد مطلوبی ارائه دهم.


بهترین گلزن استقلال در فصل گذشته درباره پیش بینی اش از وضعیت استقلال در فصل جاری تصریح کرد:

معتقد هستم که همه چیز به خودمان وابسته است. اگر بتوانیم این روند تمرینی را تا پایان فصل ادامه دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و در فراز و نشیبهای فصل تمرکز لازم را داشته باشیم می توانیم به اهدافمان برسیم.


شهباززاده درباره تجربه کار با پرویز مظلومی اظهار کرد:

من پیش از این تجربه کار با ایشان را نداشتم و اکنون نیز مدت کوتاهی است که با ایشان همکاری می کنم. امیدوارم تجربه کاری خیلی خوبی داشته باشیم و مرور زمان نیز این موضوع را ثابت می کند.


وی درباره اینکه فشار خط حمله استقلال امسال بیش از گذشته بر دوش و برهانی است، ادامه داد:

ما یک تیم هستیم و همه در تمامی خطوط برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم. هر کس در پستش خودش هر مسئولیتی بر دوشش گذاشته می شود را به بهترین نحو از پسش بر بیاید. من نیز تلاش می کنم اگر در ترکیب تیم باشم با تمام تمرکز و توانم وظایفم را انجام دهم.

محسن بازدید : 48 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع تیم استقلال گفت:باور کنید پدر شدن استرس بیشتری از فوتبال دارد.


خسرو حیدری در گفت و گو با کاپ،درباره به دنیا آمدن دخترش اظهار داشت:واقعا شرایط عجیبی دارم.خیلی خوشحالم و می توانم بگویم در این روزها استرس زیادی داشتم.خدا را شکر دخترم صحیح و سالم به دنیا آمد.

وی درباره اینکه پدر شدن استرس بیشتری داشت یا فوتبال بیان داشت:باور کنید پدر شدن استرس بیشتری از فوتبال دارد.واقعا فکر می کنم پدر شدن صد برابر استرس و اضطراب بیشتری دارد.خدا را شکر می کنم همه چیز به خوبی و خوشی انجام شد و خدا یک فرزند سالم به نام نورا خانم به من و همسرم هدیه داد.

محسن بازدید : 38 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

گزارش خبرگزاری فارس، جاسم کرار، هافبک عراقی استقلال پس از توافق مالی از امشب در اردوی این تیم در کردان کرج حاضر می‌شود.

پیش از این کرار در صفحه شخصی خود از عدم توافق با استقلال خبر داده بود.

قرارداد کرار با استقلال دو ساله است و این بازیکن سال دوم قرارداد خود با استقلال را سپری خواهد کرد.

محسن بازدید : 45 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

هافبک عراقی استقلال از عدم توافقش با این باشگاه برای ادامه همکاری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار کاپ، جاسم کرار که بعد از گذشت حدود 10 روز از تمرینات استقلال به ایران آمده، هنوز در اردوی این تیم حاضر نشده است. وی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش از عدم توافقش با این باشگاه خبر داده است.

کرار در این پیام آورده است: «بنده از همین جا اعلام می کنم به خاطر تغییر یافتن بندهایی از قرارداد به توافق نهایی با باشگاه نرسیدم و هیچ قراردادی را امضا نکردم. انشاالله بعد از مذاکره ای که فردا(امروز) خواهیم داشت، هر چه به صلاح طرفین باشد، پیش خواهد آمد. خواهشمندم اخبار نادرست منتشر نکنید.»

با این وضعیت به نظر می رسد بار دیگر باید شاهد چالش مسئولان باشگاه استقلال با جاسم کرار باشیم.



محسن بازدید : 59 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)


هافبک تیم استقلال در تمرین آبی پوشان حضور یافت.

به گزارش کاپ،امید ابراهیمی صبح امروز در اولین جلسه تمرینی آبی پوشان در اردوی کردان حاضر شد.

در این تمرین،مهدی رحمتی حضور نداشت و طبق برنامه قرار شد در تمرین عصر شرکت کند.

محسن بازدید : 44 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

خسرو حیدری در تمرین تیم استقلال حضور یافت.

به گزارش کاپ،وی که روز گذشته قراردادش را با آبی پوشان امضا کرد،عصر امروز در تمرین استقلال حاضر شد.

بدین ترتیب حیدری نخستین تمرین خود را امروز در استقلال انجام خواهد داد.

محسن بازدید : 49 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

هافبک تیم استقلال گفت:به دلیل لطف هواداران در استقلال ماندگار شدم.

امید ابراهیمی در گفت و گو با کاپ،درباره تمدید قراردادش با آبی پوشان اظهار داشت:امروز جلسه خوبی با باشگاه داشتم.باید از حسن نیت نظری جویباری تشکر کنم که در این مدت پیگیر بحث بود.این نشست خیلی مختصر و مفید بود به سرعت به پایان رسید.

وی ادامه داد:به دلیل لطف هواداران در استقلال ماندگار شدم.من  پیشنهاد خوبی داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم در استقلال بمانم.


ابراهیمی افزود:امیدوارم فصل خوبی را در استقلال سپری کنم.تلاش می کنیم از روز اول لیگ برتر،برای شادی دل هواداران به عنوان مدعی اول جام وارد مسابقات شویم.

محسن بازدید : 44 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

هافبک تیم استقلال قراردادش را با آبی پوشان یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش کاپ،امید ابراهیمی عصر امروز پس از جلسه با علی نظری جویباری،قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

وی بر اساس قرارداد جدید یک فصل دیگر در استقلال ماندگار شد.

محسن بازدید : 38 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

علی نظری جویباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز با مدیر برنامه‌های کرار توافق کردیم و او فصل بعد در استقلال توپ خواهد زد. البته این بازیکن با ما قرارداد داشت و فقط توافقات مالی حاصل شد.


وی در خصوص اینکه این بازیکن کی به تهران می‌آید گفت: کرار روز سه شنبه به تهران خواهد آمد.

نظری در خصوص اینکه کرار چه درخواستی داشت گفت: ما در صلح و صفا با این بازیکن توافق کردیم و  به او هم گفتیم اگر می‌خواهی می‌توانی بروی و ما تو را به زور نگه نمی‌داریم اما در مورد مسائل مالی باید شرایط باشگاه را در نظر بگیری که او هم پذیرفت.

محسن بازدید : 38 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع تیم استقلال قراردادش را با آبی پوشان رسما تمدید کرد.

به گزارش کاپ،خسرو حیدری عصر امروز پس از برگزاری جلسه با علی نظری،معاون ورزشی استقلالل رسما قراردادش را با استقلال به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

وی به زودی در تمرین تیم استقلال حاضر می شود.

محسن بازدید : 27 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، میلاد سلیمان فلاح امروز برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال به این باشگاه آمد و او قبل از ورود به باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: دو سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارم و آمده‌ام با مسئولان صحبت کنم ببینم به چه توافقی می‌رسیم.

وی در مورد بحث‌های مالی باشگاه گفت: بخش زیادی از مطالبات بازیکنان باقی مانده است.

به گزارش فارس، همچنین وحید طالب‌لو امروز برای پیگیری کارهای مالیاتی خود به باشگاه آمد و بعد از مدتی این باشگاه را ترک کرد.

محسن بازدید : 43 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا( یکشنبه) پرویز مظلومی جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های کرار برگزار می‌کند تا وضعیت این بازیکن برای ادامه حضور در استقلال برای فصل آینده مشخص شود.

کرار یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما ظاهرا خواهان جدایی از استقلال شده و مظلومی خواهان ادامه کار با این بازیکن است.

محسن بازدید : 77 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع استقلال تهران گفت: مسلما هر بازیکنی هم که به استقلال می پیوندد بازیکن بزرگی است که توانسته نظر مربیان این تیم را جلب کند.

امین حاج محمدی یکی از خریدهای استقلال برای لیگ پانزدهم که فصل گذشته با نفت روزهای خوبی را سپری کرد، امیدوار است که بتواند با استقلال نیز نتایج خوبی کسب کرده، اگرچه از نظرش رفاقت به وجود آمده در استقلال این مساله را تضمین کرده است. در ادامه گفت و گوی امین حاج محمدی را با خبرنگار کاپ می خوانید:

* وضعیت تمرینات استقلال با اضافه شدن بازیکنان جدید چگونه است؟

خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و با اضافه شدن چند بازیکن تمرینات شکل جدی تری به خود گرفته است. امیدوارم در چند روز آینده یکسری از بازیکنان بزرگ تیم که هنوز در تمرینات حاضر نشده اند به ما اضافه شوند تا از ابتدای اردوی کردان با تیم کامل تمرین کنیم. 

* به تازگی به استقلال اضافه شدی. به نظرت جو این تیم چگونه است؟

مسلما هر بازیکنی هم که به استقلال می پیوندد بازیکن بزرگی است که توانسته نظر مربیان این تیم را جلب کند. البته چیزی که من در این چند روز دیدم در استقلال جو فوق العاده خوبی وجود دارد. قبل از این شنیده بودم که جو حاکم بر تیم های استقلال و پرسپولیس جالب نیست اما حداقل الان فهمیدم که این موضوع در استقلال وجود ندارد. همه بازیکنان تیم با یکدیگر دوست هستند از بزرگترهای تیم بگیر تا جوانترها احترام هم را نگه می دارند. با این رفاقتی که در تیم به وجود آمده قطعا در طول فصل می توانیم به یکدیگر کمک کنیم و نتایج خوبی بگیریم. 

* برخی از کارشناسان از تجربه پایین خریدهای استقلال انتقاد می کنند و معتقدند این مساله ممکن است مشکل ساز شود؟

 من فکر می کنم بازیکنان جدید استقلال جدا از خودم شاید تجربه بازی در استقلال و پرسپولیس را نداشتند اما بی تجربه هم نیستند. از جابر انصاری بگیر تا میثم مجیدی در تیمهای خود بازیکنان بزرگی بودند و همچنین روزبه چشمی که تجربه بازیهای بین المللی را در تیم امید دارد. فقط شاید در چند بازی ابتدایی لیگ به مشکل بخوریم اما قطعا مشکل بی تجربگی نخواهیم داشت. خودم نیز فصل گذشته با نفت در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و تجربه بازیهای تحت فشار را دارم.

* می دانی که مظلومی قرار است در چه پستی از تو استفاده کند؟

من به عنوان دفاع وسط به استقلال آمدم. سال گذشته در نفت نیز در همین پست بازی می کردم، اگرچه قبل از آن در ملوان در پست هافبک دفاعی بازی می کردم و تجربه حضور در هر 2 پست را دارم. با اینکه فکر می کنم دفاع وسط هستم اما هر کجا که مظلومی بخواهد، بازی می کنم.

* در این پست جانشین امیرحسین صادقی شدی که 12 سال در استقلال تجربه داشت و جدا شد؟

من جای کسی نیامدم و درباره صادقی هم همینطور است. از جدایی امیرحسین که سابقه زیادی در استقلال و تیم ملی دارد، ناراحت شدم. دوست داشتم که در استقلال در کنار صادقی بازی کنم و از تجربیات او استفاده کنم اما به نظر می رسد جدایی او قطعی شده و این کار میسر نیست. دوست داشتم در استقلال در کنار عمران زاده و صادقی باشم که الان من و عمران زاده در تیم هستیم. صادقی دوست من است و همیشه به صورت تلفنی از او مشورت هم می گرفتم و از این پس هم این کار را می کنم.

* بعد از اینکه به استقلال آمدی با منصوریان تماسی داشته که از او مشورت بگیری یا این مربی به تو تبریک بگوید؟

قطعا در هر تیمی که من باشم، منصوریان برای من آرزوی موفقیت می کند چون او برای من زحمت کشیده و بد مرا نمی خواهد. این چیزی است که منصوریان خودش به من گفت و امیدوارم که او هم در کارش با نفت موفق باشد. البته دیگر بازیکن استقلال هستم و نمی خواهم درباره مسائل دیگر حرف بزنم.

* شایعاتی شنیده می شود که مهدی رحمتی در جذب بازیکنان جدید استقلال نقش پررنگی دارد؟

مهدی رحمتی بازیکن بزرگی است و خوشحالم که با او همبازی هستم. همه بازیکنان با هم رفیق هستند اما این دلیلی نمی شود که کسی در آمدن نفر دیگر نقش داشته باشد. رحمتی به کار خودش در تیم می پردازد و هیچ دخالتی در نقل و انتقالات استقلال ندارد. از سویی مظلومی نیز با رزومه خوبی که دارد، مشخص است که تمام تصمیمات را خودش می گیرد و به کسی اجازه دخالت نمی دهد. من هم اولین روزی که به باشگاه رفتم، با مظلومی و مسئولان استقلال صحبت کردم و هیچ خبری از رحمتی نبود.

* با این مشکلات مالی که در استقلال وجود دارد، نمی ترسی که به این تیم آمدی؟

این روزها تمام تیمها مشکلات مالی دارند و این مساله فقط مختص به استقلال نیست. من همین الان از نفتی ها 40 درصد قراردادم را طلبکار هستم و متاسفانه هنوز با وجود اینکه قول داده اند، به من پرداختی نداشته اند. من امیدوارم که استقلال در این فصل کمتر دچار مشکلات مالی باشد اما دیگر این مسائل در فوتبال ایران طبیعی است. قطعا استقلال هم اگر پول داشته باشد، به من می دهد چون نمی خواهند پول مرا بخورند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دیگر صفحات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 550
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 591
  • بازدید ماه : 591
  • بازدید سال : 5,643
  • بازدید کلی : 97,008
  • کدهای اختصاصی
    برنامه بازی ها و نتایج
    سیاه جامگان1 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2ملوان بندر انزلی 0
    استقلال تهران 0ذوب آهن اصفهان 2
    استقلال اهواز 1استقلال تهران 2
    استقلال تهران 2نفت تهران 1
    گسترش فولاد 0 استقلال تهران 2
    استقلال تهران 3راه آهن 3
    پدیده مشهد 1استقلال تهران 1
    استقلال تهران 1استقلال خوزستان1
    سپاهان اصفهان0استقلال تهران 3
    استقلال تهران1پرسپولیس تهران1
    فولاد خوزستان0استقلال تهران2
    استقلال تهران1سایپا البرز1
    تراکتور سازی 0استقلال تهران 0
    استقلال تهران1صبای قـم0